جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

فقط باهوش ها می تونن پدر بچه رو شناسایی کنن!

فقط باهوش ها می تونن پدر بچه رو شناسایی کنن!
خواندن 3 دقیقه
4.8
(4)

کدامیک از این دو مرد پدر بچه ای است که دارد بازی می کند؟ با انجام این تست می توانید مهارت های شناختی خود را بیازمایید. این چالش را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی می تواند آن را در کمترین زمان حل کند!

تست هوش تصویری امروز را باید در عرض 14 ثانیه حل کنید. آیا شما جز 1 درصد بینندگانی هستید که این آزمون را حل کرده اند؟ اگر می خواهید خود و دوستان را محک بزنید، پس به جایی درستی آمده اید بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه روزانه با بهترین و جالب ترین تست های هوش و بینایی در خدمت شما عزیزان است.

حرف بس است، وقت آن است تا وارد عمل شوید. به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید چه کسی پدر بچه است؟ یک نکته ریز وجود دارد که شما را برای رسیدن به جواب کمک می کند. اگر آن را در تصویر بیابید، جواب را پیدا کرده اید!

پدر بچه کیست؟

فراموش نکنید که فقط 14 ثانیه فرصت دارید تا تصمیم خود را بگیرید. باز هم میگم: فقط باهوش ها می توانند پدر بچه را شناسایی کنند!

برای شما: تست هوش ریاضی: ۹ + ۳ چند می‌شه؟ پاسخ درست رو بگو تا معلوم بشه نابغه‌ای!

در این بازی شما باید از چشمان تیزبین تان برای یافتن سرنخ ها استفاده کنید. که این خود یک شیوه عالی برای بهبود مهارت های ذهنی و بینایی است. محققان می گویند اگر این کار به صورت منظم انجام شود می تواند تاثیر مثبتی روی میزان دقت و ضریب هوشی بگذارد.

اگر می خواهید ضریب هوشی خود را امتحان کنید، ما یک تست دیگر هم برای شما داریم. در این بازی باید مرده را تشخیص دهید! در تصویر شما با سه خانم که در یک سردخانه قرار دارند مواجه می شوید که در بین آنها 2 تا زنده و یکی واقعا مرده است. چالش پیشروی شما این است که مرده را تشخیص دهید. برای انجام تست اینجا کلیک کنید.

برای شما: اگه دوست داری بهت بگن اینشتین، 4 کلمه پنهان درون تصویر رو پیدا کن!

جواب تست

14 ثانیه شما تمام شده است. آیا توانستید جواب تست را پیدا کنید؟ خوب پدر بچه کیست؟

به کسانی که موفق شده اند تبریک می گویم. این نشان دهنده مهارت های ذهنی و بینایی خوب شماست. اما اگر موفق نشده اید، ناراحت نباشید. می توانید شانس خود را در سایر تست های بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امتحان کنید! به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

برای باهوشا: اگه ۱ + ۴ بشه ۵، ۲ + ۵ بشه ۱۲، ۳ + ۶ بشه ۲۱، ۸ + ۱۱ چند میشه؟

مردی که پلیور زرد پوشیده پدر بچه است، چون آنها خال مشابهی پشت دست شان دارند. این همان سرنخی بود که شما باید پیدا می کردید. به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب

خوانندگان دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این تست هوش لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست های بیشتر:

تست بینایی: آیا می توانید دزد را پیدا کنید؟

فقط افرادی با چشمان عقابی می تواند تفاوت این دو تصویر را در عرض 9 ثانیه تشخیص دهند

تست بینایی: آیا می توانید استخوان سگ ار در عرض 6 ثانیه پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان