جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
19 بازدید

یکی از این ۳ تصویر رو انتخاب کن تا بگم متواضعی یا مغرور!

یکی از این ۳ تصویر رو انتخاب کن تا بگم متواضعی یا مغرور!
خواندن 3 دقیقه
4.6
(5)

آیا فروتن هستید یا از غرور نزدیک است که بترکید؟ تست شخصیت ما آماده است تا به شما در یافتن پاسخ این سوال کمک کند. جرأت می‌کنید دست به کار شوید؟ درون خود را با انتخاب یک آتش بازی که احساس می کنید با شخصیت شما ارتباط نزدیکی دارد، آزمایش کنید. آیا حاضرید آتش را روشن و حقیقت را فاش کنید؟

تا به حال به این فکر کرده اید که چه نوع شخصیتی دارید؟ یا شاید، کنجکاو شده‌اید که آیا بیشتر به فروتن هستید یا مغرور؟ امروز روز شانس شماست زیرا ما یک تست شخصیتی سرگرم کننده و هیجان انگیز برای‌تان داریم!

تست شخصیت شناسی: متواضع یا مغرور؟

Personality test: choose a firework and reveal if you're secretly humble or bursting with pride!

این تست شخصیت شناسی از قدرت نمادین آتش بازی استفاده می کند تا جنبه ای پنهان از شخصیت شما را آشکار کند. فقط یادتان باشد که زمان زیادی برای انتخاب تصویر وقت نگذارید و اجازه بدهید ناخودآگاه‌تان کار خود را بکند! به هر روی به تصویر بالا با سه آتش بازی مختلف نگاه و یکی را انتخاب کنید. آتش بازی ها دارای برچسب A، B و C هستند. به غریزه خود اعتماد کنید و یکی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذاب است.

آماده‌اید؟ بیایید ببینیم که انتخاب تان در مورد شما چه می گوید!

 اگر آتش بازی A را انتخاب کرده‌اید

اگر آتش بازی A را انتخاب کردید، شما فردی هستید که اعتماد به نفس ملایمی دارد. شما نیازی به لاف زدن در مورد دستاوردها یا توانایی های خود احساس نمی کنید. در عوض، اجازه می‌دهید اعمالتان خودشان صحبت کنند. این بدان معنا نیست که شما غرور ندارید. فقط متواضع تر هستید و ترجیح می دهید کم حرف بمانید.

آتش بازی B انتخاب شماست

آیا آتش بازی B را انتخاب کردید؟ اگر چنین است، فردی هستید که شخصیت پر زرق و برقی دارد. شما از نشان دادن استعدادها و دستاوردهای خود نمی ترسید، به آنچه به دست آورده اید افتخار می کنید و از به اشتراک گذاشتن آن با جهان احساس خجالت ندارید. با این حال، این ها ناشی از غرور شما نیست. شما فقط یک حس مناسب از عزت نفس دارید.

آتش بازی C را انتخاب کردید

انتخاب آتش بازی C تعادل در شخصیت شما را آشکار می کند. شما نه بیش از حد متواضع هستید و نه بیش از حد مغرور. در واقع اهمیت تواضع و غرور را در زندگی درک می کنید.

در شرایطی که به دستاوردهای خود افتخار می کنید، اما همیشه آرام و فروتن هستید. شما کسی هستید که می تواند پیروزی های خود را جشن بگیرد بدون اینکه غرور خاصی به خرج دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان