جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4.2
(10)

نام: سمانه

نام خانوادگی: پاکدل

تولد: ۲۶ مهر ۱۳۶۶

محل تولد: اصفهان

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: متاهل

همسر: هادی کاظمی

اینستاگرام سمانه پاکدل

سمانه پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی، در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۶۶ متولد شد. او به واسطه بازی در سریال محبوب “دلنوازان” به شهرت رسید. در زندگی شخصی، از دوران کودکی علاقهٔ ویژه‌ای به هنر بازیگری داشته است، اما در ابتدا با مخالفت خانواده، از تحصیل در رشتهٔ هنر منصرف شد. با این حال، در سن ۱۷ سالگی به آرزویش رسید و به صورت مخفیانه و بدون اطلاع والدین، دورهٔ تئاتر را آغاز کرد. در مرداد ماه سال ۱۳۹۷، او با هادی کاظمی ازدواج کرد.

بیوگرافی سمانه پاکدل

بیوگرافی سمانه پاکدل

سمانه پاکدل، بازیگر جوان، در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد و آخرین فرزند این خانواده است دارای یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش است. پدر و مادرش هر دو کارمند بودند و در دوران تحصیل، سمانه جزو دانش‌آموزان درس خوان بود و تحصیلات خود را در رشتهٔ روانشناسی تا مقطع لیسانس ادامه داد. از دوران کودکی، علاقهٔ او به بازیگری به وجود آمد و با وجود مخالفت خانواده، تلاش کرد تا به رویای خود برسد و به صورت پنهانی بازی در تئاتر را آغاز کرد.

سمانه پاکدل، به دلیل شغل پدر و مادرش، به کارهای خانه علاقه‌مند است و مهارت و تبحر خاصی در زمینهٔ آشپزی دارد. او مادرش را الگوی خود در زمینه اخلاقی می‌داند. طبق اظهارات خودش، او یک آدم بسیار صبور است، اما اگر پای روی دمش بگذارند، ساکت نمی‌ماند.

آغاز فعالیت هنری تا شهرت سمانه پاکدل

آغاز فعالیت هنری تا شهرت سمانه پاکدل

سمانه پاکدل از دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود، اما مخالفت خانواده‌اش مانع ورود او به رشتهٔ هنر در دبیرستان شد. پدر و مادر او شرط گذاشتند که باید در رشته دیگری تحصیل کند و سپس به بازیگری بپردازد. با این حال، با توانایی و عزم خود، در دوران تحصیل، در تئاتر فعالیت آغاز کرد و به تدریج به عنوان دستیار صحنه و سپس با بازی در نمایش‌های مختلف، در زمینه بازیگری تجربه کسب کرد.

نقشی که وی را به شهرت رساند، نقش مهتاب در سریال محبوب “دلنوازان” بود. در این سریال، با بازی در این نقش، موفق به جلب توجه بسیاری از بینندگان شد.

در سریال دلنوازان، مهتاب دخترِ عمه‌ شکوه است و عاشق بهزاد می‌شود، اما پس از ازدواج بهزاد با یلدا، خود مهتاب نیز با دکتر فرهاد ازدواج می‌کند … . بازی سمانه پاکدل در این نقش توانست تحسین بسیاری از منتقدان و بینندگان را به‌دنبال داشته باشد.

به طور خلاصه، سمانه پاکدل از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است. او در آغاز، توسط دکتر علی پویان برای بازی در نمایش رودکی دعوت شد و این اولین تجربه او در عرصه تئاتر بود. سپس، با ورود به تلویزیون و بازی در تله فیلمی به کارگردانی مهدی گلستان، وی به عرصه تلویزیون وارد شد. اما وقتی در سریال محبوب “دلنوازان” بازی کرد، به شهرت رسید.

ازدواج سمانه پاکدل با هادی کاظمی

ازدواج سمانه پاکدل با هادی کاظمی

ماجرای آشنایی و ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی در برنامهٔ “۱۳ شمالی” شکل گرفت. هادی کاظمی اعلام کرد که آنها در سال ۹۶ به صورت ناگهانی ازدواج کردند. او اظهار کرده است که قبلا به ازدواج فکر نمی‌کرده و اگر سمانه نبود، ازدواج نمی‌کرد. سمانه پاکدل هم تأکید کرد که قبل از ازدواج با هم آشنا بودند اما به صورت جدی تر در برنامهٔ “۱۳ شمالی” همدیگر را شناختند. او همچنین به مهران مدیری در برنامهٔ دورهمی اعلام کرد که هادی به طور غیرمنتظره‌ای ازدواج را پیشنهاد داده بود و این موضوع برای او نیز غافلگیر کننده بود. در نهایت، آنها در مردادماه سال ۹۷ به صورت رسمی ازدواج کردند.

ویدئویی از گفت‌وگوی هادی کاظمی و سمانه پاکدل در فضای مجازی منتشر شده که در آن به شروط عجیب صاحب‌ خانه‌ها برای اجاره دادن خانه‌هایشان اشاره می‌کنند. آن‌ها اظهار داشتند که با گران شدن خانه‌ها و افزایش قیمت‌ها، صاحب‌خانه‌ها شروط عجیب و غریبی را ارائه می‌دهند. برخی از این شروط شامل ممنوعیت فیلم‌برداری یا عکاسی در خانه، یا معرفی پسر و دخترشان برای بازیگری بوده است.

نگاهی به فعالیت های هنری سمانه پاکدل

نگاهی به فعالیت های هنری سمانه پاکدل

سمانه پاکدل در مجموعه های تلویزیونی، شبکه نمایش خانگی و … حضور داشته است:

سمانه پاکدل در تلویزیون

سریال‌های تلویزیونی سمانه پاکدل عبارتند از:

  1. همسایه‌ها (۱۳۹۵)
  2. دیگری (۱۳۹۳)
  3. معراجی‌ها (۱۳۹۲)
  4. شاید برای شما هم اتفاق بی‌افتد
  5. بچه‌های نسبتاً بد (۱۳۹۲)
  6. دست بالای دست (۱۳۹۱)
  7. پنجره (۱۳۹۰)
  8. دلنوازان (۱۳۸۸)

فیلم های سینمایی

فیلم‌های سینمایی سمانه پاکدل عبارتند از:

  1. لیلی سرباز سرزمین من
  2. یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹)
  3. لبه پرتگاه

سمانه پاکدل در شبکه نمایش خانگی

حضور سمانه پاکدل در شبکه نمایش خانگی در سال ۱۳۹۶ با مسابقه ۱۳ شمالی، کاری از علیرضا امینی آغاز شد. این مسابقه بین دو گروه از بازیگران مرد و زن با داوری حمید گودرزی در جنگل‌های بهشهر و نوشهر برگزار می‌شد. در طول ۱۰ روز، این دو تیم در هر روز به رقابت می‌پرداختند و پس از اتمام هر دور، تیم بازنده باید یک نفر را از خود حذف می‌کرد تا به مرحله بعدی برسد. این مسابقه با استقبال بالای مخاطبان روبرو شد و آشنایی هادی کاظمی و سمانه پاکدل نیز در اینجا آغاز شد.

علاوه بر این سمانه پاکدل در «شب‌های مافیا» و «قبله عالم» نیز حضور داشته است.

جمع بندی

سمانه پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی، با تجربه‌های متنوع و حضور در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف، نامی برجسته در صنعت سینما و تلویزیون کشور است. او از دوران کودکی به هنر علاقه‌مند بوده و با پشتکار و تلاش، موفق به پیشرفت در این حوزه شده است. حضور او در سریال‌های موفقی همچون “دلنوازان” و “همسایه ها”، همچنین بازی در فیلم‌های سینمایی مانند “لیلی سرباز سرزمین من” نشان از استعداد و توانایی هنری او دارد. در مرداد ۱۳۹۷، هادی کاظمی، بازیگر ۴۲ ساله، با سمانه پاکدل، بازیگر ۳۱ ساله، ازدواج کردند. این زوج هنرمند اکنون زندگی شاد و موفقی را با یکدیگر تجربه می‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید درج آگهی رایگان