جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3
(4)

گیاهان آپارتمانی در دهه گذشته اتفاقی شبیه به رنسانس را تجربه کرده‌اند، شاید به این دلیل که در خانه‌های آپارتمانی امروز وجود حتی یک گلدان نعمت است. افراد زیادی می‌کوشند با اضافه کردن چند گلدان به فضای خانه، هم از سبزی و زیبایی آنها لذت ببرند و هم به دکوراسیون خانه‌شان جلوه‌ای خاص و متفاوت بدهند.  نکته حائز اهمیت اینکه در این سال‌ها حتی گل و گیاهان آپارتمانی هم وارد بحث ترند و مد شده‌اند و هر سال چند گیاه به شدت پرطرفدار می‌شوند. در این نوشتار به گیاهان آپارتمانی ترند ۲۰۲۴ پرداخته‌ایم. اگر قصد دارید گیاهی به خانه‌تان اضافه کنید و هنوز از نوع آن مطمئن نیستید، این نوشتار برای شماست. ببینید و بهترین تصمیم را بگیرید!

گیاهان آپارتمانی ترند ۲۰۲۴

گیاهان این فهرست برخی از زیباترین گیاهان آپارتمانی هستند. به احتمال زیاد این گیاهان در سال‌های جدید زیاد ملاقات خواهید کرد:

گیاه شمعی یا مومی

گیاه شمعی ترند ۲۰۲۴

به نظر می‌رسد که گیاهان گلدار خانگی در سال 2024 در مرکز توجه قرار خواهند گرفت، به ویژه گیاه شمعی یا مومی. گیاه شمعی یک گزینه فوق‌العاده برای آپارتمان است، زیرا در محیط‌های خانگی خوب رشد می‌کند. این گیاه به خاطر شاخ و برگ منحصر به فرد و گل اغلب معطر خود شناخته شده است. گیاه مومی یکی از معطرترین گونه های سرده هویا است. برای مراقبت از هویا، توصیه می‌شود که آن را مقابل نور مستقیم قرار دهید، اما می‌تواند نور کمتر را هم تحمل کند.

فیلودندرون

فیلودندرون

به طور کلی، پیش‌بینی می‌شود که این گیاه حسابی در سال ۲۰۲۴ پرطرفدار شود و البته هم منطقی به نظر می‌رسد! این گیاه واقعا زیباست. شاخ و برگ‌های فیلودندرون خارق‌العاده هستند و یک جلوه خاص را به فضا می‌دهند. حتی اگر به نظر می‌رسد مراقبت از آنها کمی سخت است، باز هم ارزش نگهداری را دارند. فیلودندرون در نور کمرنگ خورشید بهترین رشد را دارد، اما نور کافی باعث رشد ساقه‌های بین برگ‌ها می‌شود. این گیاه خاک سست و اسیدی با مقدار زیادی مواد آلی را ترجیح می‌دهد.

آلوکازیا

آلوکازیا ترند ۲۰۲۴

پیش بینی می‌شود که امسال آلوکازیا حسابی طرفدار پیدا کند. این گیاه محیط مرطوب را ترجیح می‌دهد، بنابراین  شاید بد نباشد آن را در حمام قرار دهید یا مرتباً یک مرطوب کننده در نزدیکی آن روشن کنید.

سینگونیوم صورتی

گیاهان آپارتمانی ترند ۲۰۲۴

گیاه سینگونیوم دارای برگ های پیکانی است که با شروع بلوغ برجسته‌تر و عمیق‌تر می‌شوند. گونه‌های خاصی از این گیاه به‌صورت بوته‌ای رشد می‌کنند، در حالی که برخی دیگر روی زمین می‌خرند یا بالا می‌روند. این گیاه در رنگ‌های مختلف مانند تمام سبز و سفید خالدار پیدا می‌شود. با این حال، رنگ صورتی آن فوق العاده جذاب است و در میان گیاهان آپارتمانی ترند ۲۰۲۴ قرار می‌گیرد. سینگونیوم به دلیل سهولت رشد همراه با شاخ و برگ‌های رنگارنگ، انتخاب فوق‌العاده‌ای برای آپارتمان است. نگهداری آسان آنها باعث می‌شود که طرفداران زیادی داشته باشند.

فیلودندرون گیگانتیوم بلیزارد

فیلودندرون گیگانتئوم

گیاهی که در صدر فهرست ترندها قرار دارد، فیلودندرون گیگانتیوم است. برگ‌های عظیم و لکه‌های موجود در سرتاسر هر برگ کاملاً با نام آن مطابقت دارند. مانند بسیاری از فیلودندرون‌ها، نگهداری از این گونه هم آسان است. آنها نور دائمی را دوست دارند. بنابراین گلدان را در جایی قرار دهید که همیشه نور ببیند.

مونسترا سابفیناتا: گیاهان ترند ۲۰۲۴

گیاهان آپارتمانی ترند ۲۰۲۴

مطمئنا مونسترا در سال 2024 به دلیل تنوع گسترده‌ای که هنوز به طور کامل در معرض علاقمندان به گیاهان آپارتمانی قرار نگرفته است، رو به رشد خواهد بود.

آنتوریوم کریستالینیوم

آنتوریوم‌ها به دلیل برگ‌های زیبای‌شان واقعاً محبوب شده‌اند. یکی از گونه‌های قابل توجهی که می‌تواند در سال 2024 در جهان گیاهان طوفان به پا کند، آنتوریوم کریستالیوم است. بر خلاف سایر انواع آنتوریوم، کریستالینوم به ندرت در داخل خانه گل می‌دهد. در عوض، جذابیت اصلی این نوع گیاه آپارتمانی، برگ‌های قلب‌شکل زیبای آن با رگه‌های روشن متضاد است. آنتوریوم‌ها رطوبت زیاد را ترجیح می‌دهند، بنابراین پیشنهاد می‌شود آنها را در گلخانه‌ پرورش دهید.

برگ انجیری مونسترا آلبو

گیاهان آپارتمانی ترند ۲۰۲۴

برگ‌های زیبای این سرده از برگ انجیری می‌تواند جذابیت هر فضایی را افزایش دهد. فقط مطمئن شوید که آن را در نور غیر مستقیم اما روشن قرار می‌دهید و از مخلوط خاک با زهکشی خوب استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان