جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
284 بازدید

معرفی پولدارترین و قدرتمندترین افراد جهان 2023

معرفی پولدارترین و قدرتمندترین افراد جهان 2023
خواندن 6 دقیقه
2.9
(9)

افراد قدرتمند در سراسر تاریخ تاثیرات گسترده‌ای بر نوع زندگی انسان‌ها داشته‌اند و با تصمیم‌گیری این افراد نسل بشر به وضعیت کنونی رسیده است. در واقع بهتر است بگوییم مسیری که گونه انسان طی کرده بر اساس تصمیمات گروهی نبوده و اشخاص قدرتمند جهان بودند که سیاست‌های کلی را تعیین کرده و دستور شروع جنگ‌ها را صادرکردند، و به نوعی روند تکامل انسان را مدیریت کرده‌اند. در ادامه این مطلب با افراد قدرتمند تاریخ آشنا می‌شویم و همچنین ویژگی‌هایی که باعث قدرتمند شدن آنها بوده‌اند را بررسی می‌کنیم.

آشنایی با قدرتمندترین انسان های جهان تا سال 2023

از زمان‌های قدیم انسان‌های بسیار قدرتمندی بر روی این کره خاکی زندگی کردند و سرنوشت قوم و کشور خودشان را رقم زدند، در کشور ما ایران شخصیتی به نام کوروش کبیر به عنوان یکی از قدرتمندترین انسان‌های جهان سال‌ها پادشاهی کرده و آوازه جهانی دارد.

یکی دیگر از چهره‌های قدرتمند تاریخ حضرت محمد(ص) بوده که مبلغ دین اسلام از طرف خداوند بود و همانطور که مطلع هستید در حال حاضر حدود 2 میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد، تاثیر قدرتمندی حضرت محمد را هم اکنون نیز حس می‌کنیم و در سراسر دنیا روزانه تعداد مسلمان‌ها در حال افزایش است و راه ایشان هنوز هم ادامه دارد.

احتمالا می‌توانید حدس بزنید که چهره قدرتمند بعدی عیسی مسیح است. فردی که مبلغ دین مسیحیت بوده و در آن زمان بیماران را شفا می‌داده و هم اکنون هم حدود 2 میلیارد نفر از جمعیت کره زمین مسیحی و پیرو دین این شخصیت بزرگ تاریخی هستند.

ارسطو را که می‌شناسید؟ ارسطو بزرگ‌ترین فیلسوف دنیا بوده که نفوذی بی‌حدومرز بر سراسر دنیا داشته است و این شخص را در کنار سقراط و افلاطون به عنوان برترین فیلسوفان تمام ادوار تاریخ انسان نام می‌برند.
ارسطو به قدری شخصیتی قدرتمند داشته که در اکثر ادیان از جمله سلام، مسیحیت و حتی در بین یهود به عنوان شخصی بسیار قابل احترام از وی نام می‌برند و کرامات انسانی بالای این شخص باعث شده تا به عنوان یکی از قدرتمندترین انسان‌های تاریخ نام بگیرد.

اما امروزه افراد قدرتمند جهان که زنده هستند در سال 2023 چه کسانی هستند؟

اولین چهره ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است. این شخص یکی از بزرگترین و قدرتمندترین انسان‌های تاریخ است که جمعیتی حدود 150 میلیون و کشوری با مساحت 17 میلیون کیلومتر را اداره می‌کند. ولادیمیر پوتین به عنوان محبوب‌ترین رییس جمهور روسیه شناخته می‌شود و نزدیک به 80درصد از نتایج آرا در انتخابات را کسب کرده است که شاید در هیچ کشور دیگری همچین میزان محبوبیتی را از هیچ انسانی مشاهده نکنیم.

دومین چهره قدرتمند سال 2023 شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین است. این شخص همانند ولادیمیر پوتین یکی از قدرتمندترین رهبران دنیا است که جمعیتی حدود 1.5 میلیارد نفر و مساحتی بالغ بر 9 میلیون کیلومتر را اداره و رهبری می‌کند، کشور چین از سال 2013 تا کنون تحت نظر شی جین‌پینگ پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های نظامی، تکنولوژی و اقتصادی داشته است و در حال تبدیل شدن به ابر‌اقتصاد دنیاست.

سومین فرد قدرتمند در سال 2023 نارندرا مودی رئیس جمهور هند است. سیاست‌مداری که به عنوان یکی از قدرتمندترین افراد دنیا شناخته می‌شود از سال 2014 نخست وزیری کشور هند را بر عهده دارد و با پیشرفت‌های اقتصادی که در هند شکل گرفته به محبوب‌ترین شخصیت این کشور تبدیل شده است.

چهارمین فرد قدرمند کسی نیست جز ایلان ماسک، کارآفرین و سرمایه‌گذار مشهوری که فقط با زدن توییت در شبکه اجتماعی توییتر میلیون‌ها دلار را جابجا می‌کند. خصوصا ایرانیان و آمریکایی‌ها پیگیر این شخص هستند تا از پیشنهادات مالی او کسب سود کنند اما در اکثر مواقع وعده‌های ایلان ماسک به ضرر مالی برای دنبال‌کنندگانش تبدیل شده است.
با این حال وی محبوبیتی بسیار بالا در بین مردم دنیا دارد و به دلیل تلاش‌هایش برای فرستادن انسان به مریخ و حفظ گونه بشر از خطر انقراض و همچنین ماشین‌های خودران شرکت تسلا و البته کمک‌های بشردوستانه به خیریه‌ها مورد ستایش افراد قرار می‌گیرد. این شخص با توجه به ثروتی که دارد پولدارترین فرد جهان در سال 2023 نیز است.

پنجمین فرد کسی نیست جز، مارک زاکربرگ، شخصیتی که همه او را با نام فیسبوک می‌شناسند، به یاد دارم که سال‌ها پیش در ایران شبکه اجتماعی فیس‌بوک به قدری فراگیر شده بود که پدربزرگ‌ها هم صفحه‌ای در این شبکه اجتماعی داشتند، قدرت اینگونه است. نیازی نیست یک ژنرال ارتش باشید، با استفاده از تکنولوژی نیز می‌توان به یکی از قدرتمندترین افراد دنیا تبدیل شد.

در حال حاضر مارک زاکربرگ صاحب شرکت متا است که مجموعه اینستاگرام، فیسبوک، تردز و حتی واتس اپ از زیرمجموعه‌های شرکت متا هستند. میلیون‌ها یا شاید میلیارد‌ها انسان در شبکه‌های اجتماعی تحت نظارت مارک زاکربرگ عضو هستند و روزانه زندگی خود را در این رسانه‌ها ثبت می‌کنند، حالا متوجه شدید چه حجم از اطلاعات در اختیار این شخص و کمپانی‌هایش است و چگونه به لیست قدرتمندترین افراد جهان راه یافته است.

قدرتمندترین افراد جهان چه ویژگی هایی داشتند؟

چگونه مثل افراد قدرتمند دنیا باشیم؟ آیا این افراد از بچگی همینطور قوی و معروف بوده‌اند؟ یا این افراد با پارتی بازی به قدرت رسیده‌اند؟ واضح است که هیچکدام از این ایده‌ها درست نیست. پس چگونه انقدر قدرتمند شده‌اند؟ پاسخ سوال شما در ادامه این مطلب است.

ابتدا باید دید که قدرت چیست؟ قدرت یک ویژگی است که باید پرورش داده شود، هیچ انسانی از ابتدا قدرتمند نیست اما با رعایت کردن نکاتی می‌توان ویژگی قدرت را در شخصیتمان افزایش دهیم. رابرت گرین محقق و نویسنده مشهور با بررسی زندگی افراد قدرمند تاریخ و ویژگی‌های شخصیتی این افراد، کتاب 48 قانون قدرت را نوشته که در این کتاب قوانین اصلی برای کسب قدرت و تبدیل شدن به یک انسان بزرگ را به مخاطبین آموزش می‌دهد.

برخی از ویژگی‌های افراد قدرتمند شامل سحرخیزی، ورزش و بدن سالم، ارتباطات قوی با دیگران، زبان بدن کاربردی، نفوذ و تسلط بر روی افراد، عدم اعتماد به اطرافیان، نظارت بر عملکرد دیگران است.

اگر قصد دارید به صورت کامل و جامع با ویژگی‌های شخصیتی افراد قدرتمند دنیا آشنا شوید و خود را به فردی قدرتمند تبدیل کنید توصیه می‌کنیم کتابی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم را مطالعه کنید.

پولدار ترین فرد جهان 2023

بر اساس بررسی‌های انجام شده در اواخر سال 2023 ثروتمندترین فرد جهان ایلان ماسک کارآفرین و بیزنس‌من مشهور آفریقایی(شهروند آمریکا) است که ثروتی حدود 253 میلیارد دارد. البته رقابت تنگاتنگی بین ایلان ماسک و برنار آرنو(فرانسوی) وجود دارد که با افت سرمایه ایلان ماسک رتبه پولدارترین فرد جهان بارها بین این دو شخص تغییر کرده است و در لحظه نگارش این مطلب نیز ثروت ایلان ماسک با کاهش شدیدی روبرو شده و به حدود 180 میلیارد دلار رسیده در صورتی که ثروت برنار آرنو حدود 200 میلیارد دلار است.
البته اگر بخواهیم میانگین بگیریم ایلان ماسک در اکثر مواقع سال 2023 پولدارترین فرد جهان بوده و ما این لقب را به ایشان می‌دهیم. ممنون که تا انتهای مقاله قدرتمندترین افراد جهان در سال 2023 همراه ما بودید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان