جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
121 بازدید

ترند موی مردانه سال ۲۰۲۴: زیبایی و استایل در دستان شما

ترند موی مردانه سال ۲۰۲۴: زیبایی و استایل در دستان شما
خواندن 3 دقیقه
2.6
(14)

با فرا رسیدن سال جدید ترندهای جدید مو هم مثل بسیاری چیزهای دیگر از راه می‌رسند. اخیرا هم که آرایشگر معروف و برنده جایزه، جیم شاو، پیش بینی‌های خود را برای مدل مو مردانه 2024 به اشتراک گذاشته است. با این حال، یادآوری این نکته نیز مهم است که ترندها و مد روز دوره‌ای هستند، به این معنی که با گذشت ممکن است زمان بروند و بعد از مدتی دوباره ظاهر شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، برخی از این مدل‌ها ممکن است سبک‌هایی باشند که قبلاً هم دیده‌اید. در واقع ترندها همیشه نباید چیز جدیدی باشند. سال ۲۰۲۳ که به پایان رسیده، اما در سال 2024 شاهد چه ترندهایی برای موی مردانه خواهیم بود؟ در این نوشتار با ما همراه باشید تا مدل موهای مردانه را که احتمالا در سال ۲۰۲۴ زیاد خواهید دید، بشناسید.

مدل موی کرو کات (Crew Cut)

مدل موی کرو کات (Crew Cut) - مدل مو مردانه ۲۰۲۴

کرو کات اخیراً به یک ظاهر بسیار پرطرفدار در آرایشگاه‌ها و سالن‌ها تبدیل شده است. این مدل کوتاهی مردانه کمی بلندتر از تراشیدن مو است و یک مدل همیشگی است که به احتمال زیاد برای مدت زیادی مد خواهد بود. این استایل مخصوصاً در افرادی که صورت زاویه‌دار دارند عالی به نظر می‌رسد، اما برای همه اشکال صورت یک سبک عالی است، زیرا می‌توان آن را متناسب با صورت فرد طراحی کرد. یکی دیگر از نکات عالی در مورد این مدل موی مردانه ۲۰۲۴ این است که نیازی به یک طراحی و رسیدگی خاص ندارد، فقط برای حفظ این مدل باید به طور مرتب به آرایشگاه بروید!

پمپادور و کوییف

پمپادور و کوییف

این دو مدل، سبک‌های کلاسیک هستند که بارها و بارها به صحنه مد بازمی‌گردند. پومپادور مدلی است که موها را از جلو به سمت عقب مرتب کنار می‌زنید و کوییف حالتی است که در آن کمی برجستگی به سمت جلوی صورت ایجاد می‌شود. با این حال، وقتی نوبت به ترند موهای مردانه در سال 2024 می‌رسد، هر دوی این مدل‌ها را خواهیم دید که به روز شده‌اند، با قد/حجم در ظاهر ظریف‌تر و نه چندان دراماتیک. این مدل های موی مردانه به جای اینکه زیادی صاف و صیقلی به نظر برسند، ناسازگارتر و کمی بدون زحمت به نظر می‌رسند. پمپادور مات برای رسیدن به این ظاهر بسیار عالی است به این ترتیب که به موها شکل و بافت می‌بخشد و در عین حال ظاهر طبیعی‌تری دارد.

مدل مو مردانه ۲۰۲۴: فرق کج

مدل مو مردانه ۲۰۲۴: فرق کج

با توجه به اینکه مدل اولد مانی ترند مهمی برای سال 2024 است، ما شاهد ظاهر شدن قسمت‌های جانبی این مدل نیز خواهیم بود. برای مردانی که نمی‌خواهند یک تغییر چشمگیر مو را انتخاب کنند، می‌توانند به سادگی موها را با حالت دادن جزئی تغییر بدهند. این یک راه عالی برای دادن ظاهری پیچیده‌تر و همچنین حجم دادن به موهاست – و وقتی با پومپادور ترکیب می‌شود ظاهری فوق العاده به شما می‌دهد.

موهای الهام گرفته از راک اند رول

موهای الهام گرفته از راک اند رول

ترندهای موی دهه 90 در سال گذشته هم غالب بوده است، و ما شاهد ادامه این ترند در میان ترندهای موی مردانه در سال 2024 خواهیم بود، البته همراه با مدل مولت و دیگر مدل‌های الهام گرفته از راک ان رول که همچنان محبوب و پرطرفدار هستند. مدل‌های مولت مانند، بسیار کوتاه‌تر می‌شوند و همچنین شاهد مدل موهای الهام‌گرفته از پیکسی خواهیم بود و به هم ریختگی و شلختگی جذابی در سبک کوتاهی خواهیم دید. هر دو سبک زمانی که با یک ظاهر ساده‌تر همراه شوند، عالی به نظر می‌رسند، و البته می‌توان از موس‌ها و اسپری‌ها استفاده کرد تا وضوح و جذابیت بیشتری به ظاهر اضافه شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان