جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4
(25)

رنگ سرمه‌ای از طیف رنگ های سرد است که به افزایش احساس اعتماد و صمیمیت بین افراد کمک می‌کند. این رنگ بی‌نهایت شیک و زیبا و نشان دهنده قدرت است. هرچند خیلی ها فکر می‌کنند این رنگ مردانه است اما رنگ سورمه ای فارغ از جنسیت به هر زن و مردی می‌آید کافی است ست کردن رنگ سرمه ای را با سایر رنگ‌ها یاد بگیرید. با شناختن مکمل رنگ سرمه‌ای می‌توانید استایل جذابی خلق کنید.

ست کردن رنگ سرمه ای

11 رنگ که مکمل رنگ سرمه ای هستند:

رنگ سرمه ای + سرمه ای

رنگ سرمه ای + سرمه ای

آن‌هایی که عاشق استایل مینیمال هستند، بی شک از پوشیدن رنگ سرمه‌ای با سرمه‌ای لذت خواهند برد. این رنگ در هر طیفی بی‌نظیر است. پس سعی کنید چند سایه از آن را که هماهنگی بیشتر با هم دارند، انتخاب کنید و در ترکیب لباس‌هایتان استفاده کنید. مثلا می‌توانید از سرمه‌ای تیر برای شلوار و یک درجه روشن‌تر از این رنگ را برای شومیزتان استفاده کنید.

رنگ سورمه ای + سفید

رنگ سورمه ای + سفید

سرمه‌ای و سفید یک ترکیب بی‌نهایت جذاب برای استایل زنان و مردان است. فرقی نمی‌کند مردان بخواهند یک شلوار سرمه‌ای را با یک پیرهن سفید ست کنند یا زنان بخواهند یک مانتو سرمه‌ای را با شال و شلوار سفید بپوشند، هر دو فوق العاده زیبا هستند. بنابراین اگر می‌خواهید در جشنی از همکارتان شرکت کنید، بهتر است این دو را با هم بپوشید. رنگ سرد و تیره سرمه‌ای در کنار سفید که حس سرزندگی و شادابی می‌بخشد باعث می‌شود ظاهر شیکی و در عین حال سرحال داشته باشید.

رنگ سرمه ای + کرم

رنگ سرمه ای + کرم

ست کردن رنگ سرمه ای با کرم هم فوق العاده است. این رنگ درست مانند سفید هم یک رنگ روشن است هم یک ست مناسب برای سرمه‌ای. سعی کنید زیر بافت با رنگ کرم یا بژ، یک بلوز سرمه ای بپوشید. بر خلاف عموم که فکر می‌کنند این دو رنگ باعث می‌شوند کسل و گرفته به نظر برسند، با سرمه ای و کرم استایل شیک و جذابی خواهید داشت.

ست کردن سرمه ای با خاکستری

ست کردن سرمه ای با خاکستری

کمتر کسی سرمه ای را با خاکستری ست می‌کند، ولی برعکس رنگ ترکیب سرمه ای، آن هم با خاکستری تیره فوق العاده است. مردان اگر به دنبال یک استایل شیک هستند، حتما باید کت و شلوار خاکستری‌شان را با پیراهن سرمه‌ای ست کنند. حتی برعکس ست کت و شلوار سرمه ای با پیراهن خاکستری نیز بی‌نظیر می‌شود.

رنگ سرمه ای + قرمز

رنگ سرمه ای + قرمز

رنگ سرمه ای + قرمز

قرمز و سرمه ای دو رنگ متضاد هستند که در کنار هم جلوه زیبایی خلق می‌کنند. بنابراین اگر یک لباس قرمز دارید و به دنبال رنگ مکمل آن هستید، سرمه ای را انتخاب کنید یا لباس سرمه ای را با اکسسوری های قرمز ترکیب کنید. حتی یک لباس مجلسی شیک سرمه ای با یک رژ قرمز روشن نیز زیبا به نظر می‌رسد.

ست کردن رنگ سرمه ای با صورتی

ست کردن رنگ سرمه ای با صورتی

شاید فکر کنید ست کردن سرمه ای آن هم با صورتی اشتباه است. اما این طور نیست، زیرا صورتی در هر طیف و سایه‌ای با سرمه‌ای ست می‌شود و اتفاقا هارمونی زیبایی نیز با هم دارند. شادابی رنگ صورتی، سردی رنگ سرمه‌ای را از بین برده و باعث می‌شود، شیک‌تر و زیباتر به نظر بیایید.

سرمه ای + زرد

سرمه ای + زرد

ترکیب بعدی زرد و سرمه ای است. همانطور که سفید، کرم، سبز، صورتی و قرمز می‌توانند مکمل رنگ سرمه ای باشند، زرد هم یکی از آن‌هاست. در واقع زرد که یک رنگ گرم به حساب می‌آید در ترکیب با رنگ سرد سرمه‌ای معرکه است. به خصوص اگر این ترکیب را در فصل تابستان بپوشید یک استایل شیک و به روز خواهید داشت.

سرمه ای + مشکی

سرمه ای + مشکی

مشکی همیشه در فهرست لیست مکمل هر رنگی قرار دارد. طبق معمول خیلی از ما وقتی حال و حوصله انتخاب لباس نداریم، دم دستی‌ترین رنگ، یعنی مشکی را انتخاب می‌کنیم. همچنین سرمه ای و مشکی سنگینی خاصی دارند که می‌توانید موقع برنامه های رسمی و کاری‌تان از آن‌ها استفاده کنید. از طرفی اگر دوست ندارید از رنگ‌های شاد در ترکیب لباس‌هایتان استفاده کنید، سعی کنید ترکیب سرمه‌ای و مشکی را انتخاب کنید.

سرمه ای + سبز

سرمه ای + سبز

درست مانند رنگ‌های شاد دیگر، بی‌شک سرمه ای و سبز نیز ست خوبی می‌شوند، زیرا در تضاد با هم قرار دارند اما با قرار گرفتن کنار هم هارمونی جذابی خلق می‌کنند. سعی کنید شومیز سبز را با شلوار سرمه ای و شال سرمه ای ست کنید. فراموش نکنید که برای ست کردن سرمه ای با سبز نیز می‌توانید از هر طیف رنگی استفاده کنید، مثلا سبز ارتشی با سرمه ای بی‌نظیر است. حتی سبز روشن را نیز می‌توانید با سرمه ای ست کنید.

قهوه ای + سرمه ای

قهوه ای + سرمه ای

قهوه ای + سرمه ای

سرمه ای و قهوه ای در هر طیف رنگی با هم قابل ترکیب هستند. سعی کنید یک تیپ مینیمال بزنید و اکسسوری‌های قهوه ای را با آن ست کنید. مثلا می‌توانید با یک لباس سرتاپا سرمه ای کفش و کیف قهوه ای انتخاب کنید. این ترکیب رنگی برای قرارهای رسمی و کاری‌تان فوق العاده است.

نارنجی + سرمه ای

نارنجی + سرمه ای

نارنجی بهترین رنگ برای ست کردن با سرمه ای است. همانطور که می‌دانید نارنجی رنگی شاد و زنده است که باعث رفع کسالت و خستگی می‌شود. همچنین اگر عاشق ترکیب رنگ‌های متضاد با هم هستید، حتما سرمه ای و نارنجی را با هم ست کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 25

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان