جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
45 بازدید

آزمون تشخیص قاتل پیرزن: چه کسی پیرزن را کشته؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون تشخیص قاتل پیرزن: چه کسی پیرزن را کشته؟
خواندن 4 دقیقه
3.4
(32)

آزمون تشخیص قاتل پیرزن از شما می خواهد که به تصویر نگاه کنید و قاتل پیرزن را تشخیص دهید! آیا می توانید بگویید چه کسی پیرزن را به قتل رسانده است؟ اگر موفق به حل این معما شوید یعنی از ضریب هوشی بالایی برخوردارید. زیرا کارشناسان ادعا می کنند که تنها افراد باهوش می توانند آزمون تشخیص قاتل پیرزن را حل کنند. این بازی فکری نه تنها سبب بهبود مهارت های ذهنی شما می شود بلکه یک سرگرمی مفید نیز برای مغز محسوب می شود. به نظر شما قاتل پیرزن کیست؟

معماها و بازی های فکری برای سنجش میزان هوش، دقت، بینایی و در نهایت آزمایش مغز طراحی شده اند. این بازی های سرگرم کننده به شما این امکان را می دهد تا خارج از چارچوب فکر کنید و در هر شرایط سخت روی پای خود بایستید. همچنین این معماها به صورت خواسته یا ناخواسته ذهن ما را به تفکر وا می دارند. در نهایت با حل آن‌ها هم سرگرم می شوید و هم خلاقیت را به ذهن تان باز می گردانید. اکنون بیایید شروع کنیم. آیا آماده اید؟

آزمون تشخیص قاتل پیرزن

آزمون تشخیص قاتل پیرزن

تصویر یک صحنه قتل را نشان می دهد که در آن شما می توانید یک پیرزن، سه کودک و یک سگ خانگی را مشاهده کنید. پیرزن روی زمین افتیده و سرش خونی است، او مرده است. سه نفر در صحنه قتل حضور دارند، دو پسر و یک دختر. همه مات و مبهوت به نظر می رسند، با این حال یکی از این کودکان پیرزن را به صورت سهوا یا عمدا به قتل رسانده است. حالا بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به چالش می کشد تا به تصویر نگاه کرده و بگویید چه کسی پیرزن را به قتل رسانده است! آیا می توانید قاتل پیرزن را شناسایی کنید؟ بیایید ببینیم چقدر باهوش اید!

اکنون نفس عمیقی بکشید و حواس تان را جمع کنید. بعد به تصویر نگاه کرده و با یک دلیل منطقی نظر به شواهد موجود در تصویر بگویید قاتل کیست. پیشنهاد می کنیم عکس را با دقت بررسی کنید، چون این معما سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید.

 

.

.

.

عجله کنید، زمان زیادی برای حل آزمون تشخیص قاتل پیرزن ندارید!

.

.

آزمون تشخیص قاتل پیرزن

.

.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر روی توانایی های شناختی شما اثر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه پیدا کند، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا با دوستان نزدیک و خانواده خود صحبت کنید، یا هم بازی های فکری و معماهای چون آزمون تشخیص قاتل پیرزن را حل کنید. شاید بگویید چرا؟

در واقع، این آزمون ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود مهارت های شناختی و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و تست های هوش به صورت منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا توانستید قاتل پیرزن را شناسایی کنید؟ چه کسی مادر بزرگ را به قتل رسانده است؟

پاسخ آزمون

پازل ها، معماها و تست های بینایی ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل این آزمون ها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی شما کمک کند. خوب به هر حال اگر تا هنوز جواب آزمون تشخیص قاتل پیرزن را پیدا نکرده اید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

آزمون تشخیص قاتل پیرزن

بله همان طور که در تصویر بالا مشاهده کردید، پسر بادبادک باز قاتل پیرزن است. زیرا اگر دقت کنید، سگ دختر دهان بند دارد و اسلحه پسر عینکی فقط یک بازیچه است. اما حاشیه بادبادک خونین است. بنابراین پسری که بادبادک دارد پیرزن را به قتل رسانده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص قاتل پیرزن لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 32

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. what is the alpilean ice hack نیم‌رخ

    very informative articles or reviews at this time.

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان