جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
19 بازدید

آزمون گربه مستتر: تنها افراد تیزبین می توانند گربه را در 7 ثانیه ببینند!

آزمون گربه مستتر: تنها افراد تیزبین می توانند گربه را در 7 ثانیه ببینند!
خواندن 3 دقیقه
3.7
(18)

آزمون گربه مستتر: آیا می توانید این تست بینایی را در عرض 7 ثانیه حل کنید؟ چالش بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر نگاه کنید و سعی کنید گربه را در طول 7 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید.

تصاویری خطای دید خیلی جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این‌گونه تست ها مانند آزمون گربه مستتر ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت عملکرد ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند.

آزمون گربه مستتر در تصویر

آزمون گربه مستتر یک تست بینایی سرگرم کننده برای بزرگسالان و کودکان است. در این تصویر، می توانید مکانی را ببینید که پر از سنگ و چمن های زرد رنگ است. با این حال، جایی در تصویر یک گربه به خوبی مستتر شده است. این تست بینندگان را به چالش می‌کشد تا حیوان پنهان شده در عکس را در عرض 7 ثانیه پیدا کنند.

گربه را پیدا کنید

به یاد داشته باشید پاسخ آزمون گربه مستتر در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا موفق شدید گربه را پیدا کنید چون 7 ثانیه شما به پایان رسیده است؟!

به هر حال، اکنون ما پاسخ را برای شما فاش می کنیم.

پاسخ آزمون بینایی

این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند گربه پنهان شده را تشخیص دهند، سر خود را بخارند.

به هر حال، ممکن است تشخیص گربه خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر به مرکز تصویر نگاه کنید، می توانید گربه پنهان را تشخیص دهید. گربه با رنگ سنگ ها به خوبی استتار شده است، اما شما می توانید او را از طریق پوستش شناسایی کنید.

برای سهولت شما، پاسخ آزمون گربه مستتر را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

پاسخ آزمون گربه مستتر

ادعا شده است که اگر موفق شوید گربه را در 7 ثانیه تشخیص دهید می تواند نشانه چشمان تیزبین شما باشد. مطالعات نشان داده است که هر چه بیشتر چشمان خود را با حل پازل های دشوار تمرین دهید، تیزبین تر خواهید شد.

تصاویر خطای دید بینش های جالبی در رابطه با نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. بسیاری از اوقات، ترکیبات خاصی از رنگ، نور و الگوها می‌توانند ذهن ما را فریب دهند تا چیزی را که وجود ندارد به‌طور بصری درک کنیم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون گربه مستتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان