جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
4
(4)

برای ست کردن آبی کاربنی باید از طیف رنگ های خنثی مانند سفید، کرم، خاکستری و رنگ های گرم مانند زرد، نارنجی و سایر رنگ‌ها استفاده کنید. آبی کاربنی در هر سایه‌ای مکمل خاص خودش را دارد که می‌تواند استایل‌های جذاب و شیک ایجاد کند. اگر به تازگی به رنگ آبی کاربنی علاقه مند شده اید اما با مکمل های آن آشنا نیستید، نگران نباشید، زیرا کمد لباس شما پر از رنگ‌های مکمل آبی کاربنی است که می‌شود با هم ترکیب و ست کرد، کافی است با دقت این مطلب را بخوانید و بعد یک دست لباس شیک ست کنید. با ما همراه باشید!

آبی کاربنی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

رنگ های زیر برخی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با آبی کاربنی هستند:

آبی کاربنی + بنفش

آبی کاربنی + بنفش

آبی کاربنی با بنفش بی‌نظیر می‌شود. اگر دو سایه مناسب هم را انتخاب کنید، استایل شیکی خواهید داشت.

رنگ آبی کاربنی + سفید

آبی و سفید

اگر به برنامه خاصی دعوت شده اید، یا جشنی در پیش دارید سفید و آبی کاربنی را با هم ست کنید. این دو رنگ برای هر نوع تیپ و استایل چه کژوال و چه رسمی زیبا به نظر می‌رسند.

رنگ آبی کاربنی + کرم

آبی و کرم

ست آبی کاربنی با کرم حرف ندارد. این رنگ درست مانند سفید به خوبی با آبی کاربنی ست می‌شود و باعث می‌شود هنگام انتخاب رنگ برای لباس‌تان کمتر معطل شوید و زودتر با یک استایل جذاب خانه را ترک کنید.

ست کردن آبی کاربنی با خاکستری

ست کردن آبی کاربنی با خاکستری

اغلب کمتر کسی آبی کاربنی را با خاکستری ست می‌کنند، ولی برعکس ترکیب آبی کاربنی با خاکستری تیره فوق العاده است. برای مردان پوشیدن شلوار خاکستری تیره با پیراهن آبی کاربنی باعث می‌شود، زیباتر به نظر برسند. همچنین این دو رنگ برای ملاقات های رسمی ست مناسبی هستند.

رنگ آبی کاربنی + قرمز

آبی و قرمز

ست کردن رنگ آبی کاربنی با سرخابی و سفید

ست کردن رنگ آبی کاربنی با سرخابی و سفید

ترکیب سرخابی، سفید و آبی کاربنی همان ترکیب سه رنگ بی‌نظیری است که همه دوست دارند انتخابش کنند. فرقی نمی‌کند آبی کاربنی و سرخابی را برای لباس با اکسسوری های سفید ست کنید، یا سفید و سرخابی را با آبی کاربنی ترکیب کنید، در هر حالتی این سه رنگ استایل‌تان را کامل می‌کنند.

برای شیک‌تر دیده شدن و در عین حال داشتن ظاهری شاد، حتما قرمز و آبی کاربنی را با هم ست کنید. این دو رنگ متضاد در کنار هم به خوبی ست و باعث می‌شوند جذاب‌تر به نظر بیایید. اگر به جشنی دعوت شده اید، لباس مجلسی آبی کاربنی‌تان را با کفش و رژ قرمز ست کنید.

آبی کاربنی + زرد

آبی و زرد

رنگ گرم زرد با آبی کاربنی باعث می‌شود در روزهای ابری زمستان اصلا احساس خستگی نداشته باشید. این دو رنگ در ترکیب لباس‌ها بهترین هستند. اگر تیپ مینیمال را دوست دارید، سعی کنید از سایه های مختلف آبی کاربنی برای لباس و از اکسسوری‌ها با رنگ ملایم زرد استفاده کنید.

آبی کاربنی + مشکی

آبی و سیاه

رنگ همیشگی ما مشکی با آبی کاربنی در طیف های مختلف ست می‌شود. سعی کنید شلوار‌تان را با مانتوی آبی کاربنی و شال آبی و مشکی ست کنید، به خصوص اگر به یک مهمانی رسمی دعوت شده اید و میان انبوهی از لباس ها و رنگ‌ها نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید. بی‌شک این ترکیب رنگی انتخاب مناسب و عاقلانه با ریسک پایین خواهد بود.

آبی کاربنی + سبز

آبی و سبز

درست مانند رنگ‌های شاد دیگر، بی‌شک آبی کاربنی و سبز نیز ست خوبی می‌شوند، زیرا در تضاد با هم قرار دارند اما وقتی کنار هم قرار بگیرند، تصویر زیبایی خلق می‌کنند. به همین دلیل است که اکثرا مردان ترجیح می‌دهند پیراهن سبزشان را با شلوار آبی کاربنی تیره ست کنند. این دو رنگ برای استایل مردانه و زنانه مناسب است.

آبی کاربنی + زرد و سفید

آبی کاربنی + زرد و سفید

آبی کاربنی و سفید که رنگ‌های خنثی هستند با رنگ زرد از طیف رنگ‌های گرم می‌توانند به خلق یک تیپ رنگی زیبا کمک کنند. اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید این سه رنگ را کنار هم قرار دهید پس دو رنگ اصلی را آبی کاربنی و سفید انتخاب کنید، سپس با اکسسوری‌های زرد تیپ‌تان را تکمیل کنید.

نارنجی + آبی کاربنی

آبی و نارنجی

نارنجی بهترین رنگ برای ست کردن با آبی کاربنی است. همانطور که می‌دانید نارنجی رنگی گرم و شاد است که کنار آبی کاربنی هارمونی خاصی ایجاد می‌کند. پس حتما مانتوی آبی کاربنی را با شال نارنجی ست کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان