جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.3
(4)

چطور پا روی پا می‌اندازید؟ آیا با مچ پاهای ضربدری می‌نشینید؟ یا یک پا روی پای دیگر؟ این بار که روی صندلی نشستید به وضعیت پاها‌ی‌تان دقت کنید و بعد دوباره به این مطلب سر بزنید! در واقع نحوه نشستن ما در حالی که یک پا را روی پای می‌اندازیم، یک نشانه رایج زبان بدن است که می‌تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت و وضعیت عاطفی مان نشان دهد. روش های مختلفی برای نشستن به شیوه پا روی پا انداختن وجود دارد و هر سبک معنای منحصر به فرد خود را دارد. بله، حالت نشستن شما برخی خصیصه‌های شما را نشان می‌دهد.

به عنوان مثال اینکه چطور پاها را روی هم قرار می‌دهید می‌تواند نشان دهد که آیا احساس اضطراب و حالت تدافعی دارید یا آرام و مطمئن هستید. همچنین نحوه پا روی پا انداختن‌تان می‌تواند به شما بگوید که فردی درون گرا، برون گرا یا جاه طلب هستید.

حالا بیاید وارد داستان شویم و ببینیم نحوه پا روی پا انداختن چه چیزهایی از شخصیت شما می‌گوید؟

نحوه نشستن و ویژگی های شخصیتی!

نحوه نشستن و ویژگی های شخصیتی!

شما موقع نشستن و پا روی هم انداختن ممکن است یکی از ۳ حالت زیر را بگیرید:

تصویر شماره ۱: حالت نشسته مچ پا به صورت ضربدری

تصویر شماره ۱: حالت نشسته مچ پا به صورت ضربدری

اگر به این صورت می‌نشینید و پا روی پا می‌اندازید ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که می‌توانید آدمی ظریف و پیچیده باشید. شما اغلب سعی می‌کنید دیگران را بالا ببرید و به آنها انگیزه دهید. برای رسیدن به اهدافتان سخت کار می‌کنید و جاه طلبی شما مسری است. محتاط هستید و زود به آدم‌ها نزدیک نمی‌شوید، توانایی عجیبی در آرامش و اعتماد به نفس در هر موقعیتی دارید که باعث می‌شود دیگران نیز احساس اعتماد به نفس کنند.

متانت زیادی دارید و به ندرت عصبی می‌شوید. از سرعت زندگی راضی هستید، در تصمیم گیری ها عجله نمی کنید یا کارها را هول هولی انجام نمی‌دهید. شما همچنین معمولا به ظاهر خود اهمیت دهید و سعی می‌کنید مرتب و آراسته باشید. در پنهان کردن احساس ناامنی بسیار ماهر هستید و شنونده خوبی محسوب می‌شوید؛ به همین دلیل است که مردم به شما اعتماد می‌کنند. شما بسیار تودار هستید و هرگز برنامه های خود را نزد دیگران فاش نمی کنید.

در روابط‌تان، ممکن است محتاط و کمتر تکانشگر باشید. احتمالا قبل از اینکه تعهد بدهید، همه جوانب موضوع را بررسی می‌کنید. احتمال کمی وجود دارد که اطلاعات شخصی را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما ممکن است ترجیح ندهید در مورد مسائل مربوط به روابط خود با کسی غیر از شریک زندگی تان صحبت کنید. همچنین ترجیح می‌دهید یک رابطه طولانی مدت و تک همسری داشته باشید.

تصویر شماره 2: یک پا روی پای دیگر به صورت متقاطع

تصویر شماره 2: یک پا روی پای دیگر به صورت متقاطع

اگر با یک پا روی پای دیگر می‌نشینید، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که می‌توانید یک گفتگو کننده ماهر باشید که می‌تواند به راحتی هر مکالمه‌ای را هدایت کند. شما اهل قضاوت نیستید و سعی می‌کنید بفهمید دیگران چه می‌گویند یا با آنها همدردی کنید. هنرمند و خلاق هستید و ذهن بسیار تخیلی دارید. شما همچنین محتاط هستید و به راحتی به دیگران اعتماد نمی کنید و افکارتان را برای خودتان نگه می‌دارید. ممکن است زمان ببرد تا کسی وارد زندگی شما شود و به راحتی تسلیم عشق و عاشقی نشوید. فردی کاریزماتیک و راحت هستید و نیازی به اثبات خود به دیگران احساس نمی‌کنید. شما از زندگی نهایت لذت را می‌برید.

رفتاری دوستانه دارید اما در انتخاب دوستان‌تان بسیار گزیده کار هستید و ترجیح می‌دهید با افرادی باشید که یا افکار و احساسات شبیه به شما دارند یا افکار و طرز فکر آنها می‌تواند به شما کمک کند تا در زندگی ارتقا پیدا کنید. شما درونگرا و خود اندیش هستید. از دنیای درونی خود بیشتر از دنیای بیرونی لذت می‌برید و همیشه در حال یادگیری هستید.

در روابط‌تان، مراقب نیازهای شریک زندگی‌تان هستید و همیشه دوست دارید کمک کنید. شاید به اندازه دیگران باز و راحت نباشید، اما همچنان عمیقا متعهد هستید. با این حال، درون گرایی و محتاط بودن شما ممکن است برای همسر یا شریک زندگی‌تان دشوار باشد. ممکن است لازم باشد بیاموزید که آسیب پذیرتر باشید و احساسات خود را آشکارتر بیان کنید.

تصویر شماره ۳: پاها شکل عدد ۴ انگلیسی گرفته‌اند

تصویر شماره ۳: پاها شکل عدد ۴ انگلیسی گرفته‌اند

اگر به صورتی بنشینید که پاها حالت ۴ انگلیسی بگیرند، ویژگی های شخصیتی شما نشان می‌دهد که می‌توانید شخصیتی مطمئن، مقتدر و مسلط باشید. شما آرام، خودکفا و به خودتان مطمئن هستید. همچنین ممکن است جنبه روحانی و معنوی وجودتان قوی باشد. شما برای فضا و حریم خصوصی خود ارزش قائل هستید. همچنین معتقدید که هر چیزی زمان و مکان خاص خود را دارد و در هر چیزی یک نظم الهی می‌بینید. ظاهر برای شما خیلی مهم است. به همین دلیل تمایل دارید خوب لباس بپوشید و همچنین دوست دارید اطرافیانتان خوب لباس بپوشند و خوب به نظر برسند.

شما با انگیزه و جاه طلبی زیادی که دارید، ذهن و انرژی خود را برای رفع کمبودهای زندگی‌تان به کار می‌گیرید. در واقع هر بار یک سری اهداف تعیین می‌کنید و برای رسیدن به آنها هوشمندانه کار می‌کنید. شغل و تحصیلات شما در اولویت هستند و از مشاغلی لذت می‌برید که تنوع و یادگیری های جدید را ارائه می‌دهند و از کارهای روزمره کسل کننده دوری می‌کنید. به عنوان یک فرد تکامل یافته، فردی با اعتماد به نفس، پر انگیزه و مستقل و با احساس قوی خود ارزشمندی هستید. همچنین ممکن است اهل مباحثه و رقابتی باشید. ممکن است نظراتی غیر از نظرات خود را قاطعانه رد کنید. با این حال، در اعماق وجود، فردی دلسوز و مهربان هستید، اما فقط برای تعداد محدودی!

شما در روابط‌تان، به شریک زندگی خود وفادار و متعهد هستید، حتی زمانی که شرایط سخت می‌شود. شما می‌توانید موقعیت های دشوار را با آرامش مدیریت کنید و تلاش می‌کنید یک شریک زندگی عالی باشید در روابط‌تان با آدم‌ها در ابتدا، احساسات‌تان می‌توانند قضاوت شما را تحت الشعاع قرار دهند، اما در دراز مدت، باید یاد بگیرید که واقع بین باشید، در غیر این صورت ممکن است با مشکل سازگاری مواجه شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان