جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.1
(8)

چشم انداز گوشی‌های هوشمند همواره در حال تغییر است و انتظار می‌رود گزینه‌های قدرتمندتر و همه کاره‌تری در سال 2024 عرضه شوند. از گوشی‌های هوشمند میان رده مقرون به صرفه گرفته تا بهترین پرچمداران، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بسیاری از برندهای برتر، گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای را در سال 2024 عرضه کنند. با پیشرفت هوش مصنوعی، نمایشگرهای تاشو، ارتباطات 5G  و سخت افزار دوربین، بهترین گوشی های ۲۰۲۴ همه پر از ویژگی‌های باورنکردنی هستند!

بهترین گوشی های ۲۰۲۴

در این مقاله، نگاهی خواهیم داشت به برخی از بهترین گوشی‌هایی که در سال جاری و 2024 عرضه می‌شوند. همه دستگاه‌های فهرست‌شده در این نوشتار در دسته‌های مختلف قیمت‌گذاری شده و با پیشرفت‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

آیفون ۱۵

آیفون ۱۵ - بهترین گوشی های ۲۰۲۴

اپل آیفون 15 را 12 سپتامبر 2023 عرضه کرد. ناچ Dynamic Island که با سری آیفون 14 پرو اپل معرفی شد، در مدل پایه آیفون 15 هم وجود دارد و تقریباً به طور قطع یک آیفون 15 پلاس هم وجود خواهد داشت. همچنین در نهایت می‌توانیم پشتیبانی از USB Type C را در این تلفن هوشمند ببینیم. تغییرات دیگر شامل قرار دادن دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری بزرگتر از آیفون 14 است.

وان پلاس اوپن

وان پلاس اوپن

وان پلاس اوپن (OnePlus Open)، اولین گوشی هوشمند تاشو OnePlus نیز اخیرا عرضه شده‌است. این دستگاه باید مانند Samsung Galaxy Z Fold 5 دارای نمایشگر دوگانه باشد و آخرین نسخه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2  آن را پشتیبانی می‌کند. آخرین اطلاعات فاش شده همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه می‌تواند بسیار بادوام باشد و طوری  طراحی و ساخته شده که حداقل 400000 بار تا و باز شود.

گوگل پیکسل 8

گوگل پیکسل 8

طراحی مدل پیکسل 8 پرو شبیه به آخرین نسل گوگل پیکسل 7 پرو است که با اصلاحاتی همراه است.

همچنین باید جدیدترین چیپست Google Tensor G3 را در پیکسل 8 ببینیم، با خروجی دوربین بهتر و گنجاندن Night Sight برای فیلمبرداری بهتر در نور کم. پیکسل ۸  با ویژگی‌هایی که دارد در حال حاضر یکی از بهترین گوشی ‌های ۲۰۲۴ است.

سامسونگ گلکسی  S23 FE

سامسونگ گلکسی  S23 FE

سری پرچم‌دار ارزان‌تر سامسونگ، با نام  Fan Edition (FE)، بسیار محبوب بوده است، زیرا بهترین سخت‌افزار را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کند. در حالی که Samsung Galaxy S21FE توسط افراد زیادی در سراسر جهان خریداری شد، S22 FE  هرگز عرضه نشد و نتوانست در لیست بهترین گوشی‌ها قرار گیرد.

اما اکنون انتظار می‌رود سامسونگ S23 FE نیز با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 یا Exynos 2200  در این ماه وارد بازار شود. این طراحی همچنین با خط تولید S23 مطابقت دارد و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، انرژی دستگاه را تامین می‌کند.

OnePlus 12

OnePlus 12

وان پلاس ۱۲ هم می‌تواند یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۴ باشد، زیرا انتظار می‌رود باتری عظیم mah 5400  و رم 24 گیگابایتی داشته باشد. شایعات همچنین حاکی از آن است که این دستگاه باید با یک لنز پریسکوپ اختصاصی ارائه شود، درست مانند  S23 Ultra.

در غیر این صورت، می‌توانیم صفحه‌نمایش خمیده 6.7 اینچی QHD+ 120 هرتزی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را درست مانند OnePlus 11 ببینیم.

سرفس دوئو ۳

سرفس دوئو ۳ - بهترین گوشی های ۲۰۲۴

سه سال پیش، مایکروسافت اولین دستگاه تاشوی خود، Surface Duo  را عرضه کرد. این گوشی با سایر گوشی‌های هوشمند تاشو متفاوت بود زیرا با دو نمایشگر داخلی عرضه می‌شد که با ترکیب آن‌ها تجربه‌ای شبیه تبلت به کاربران می‌داد. سرفس دوئو ۳ نیز طراحی مشابهی داشت.

با این حال، اکنون شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت سرفیس Duo 3 دارای یک پنل تاشو و یک نمایشگر خارجی خواهد بود. اگر این درست باشد، شبیه به دیگر گوشی‌های اخیر با نمایشگرهای تاشو خواهد بود که تغییری خوشایند به نظر می‌رسد.

بهترین گوشی های ۲۰۲۴: شیائومی 14 پرو

بهترین گوشی های ۲۰۲۴: شیائومی 14 پرو

شیائومی 14 پرو که به عنوان یکی از بهترین گوشی‌ها در نظر گرفته می‌شود، از کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد و دارای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 120 واتی است.

گوگل پیکسل a۸

گوگل پیکسل a۸

گوگل باید Google Pixel 8a را در رویداد Google I/O سال آینده معرفی کند. این گوشی هوشمند، مانند سری پیکسل 8، از چیپست تنسور G3 بهره می‌گیرد. با توجه به لیست جدید  Geekbenchاین گوشی باید دارای 8 گیگابایت رم باشد.

سامسونگ گلکسی S24 Ultra

سامسونگ گلکسی S24 Ultra - بهترین گوشی های ۲۰۲۴

سری گلکسی اس 24 سامسونگ نیز در سال 2024 عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود سامسونگ حسگر دوربین 200 مگاپیکسلی را حفظ کند و از فیلمبرداری 8K 30FPS فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. مانند هر پرچمدار سری گلکسی اس سامسونگ، ما باید جدیدترین چیپست کوالکام را در یکی از بهترین گوشی های سال 2024 ببینیم.

اما این بار، شایعات حاکی از آن است که دستگاه باید به جای صفحه نمایش خمیده موجود در  S23 Ultra، دارای صفحه نمایش تخت باشد. همچنین می‌توانیم یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی یا سریع‌تر ببینیم.

آیفون ۱۵ پرو

آیفون ۱۵ پرو

در نهایت، ما آیفون 15 پرو اپل را در لیست بهترین گوشی‌های ۲۰۴۰ داریم. این دستگاه با تغییرات جزئی، اکثر ویژگی‌ها و سخت افزارهای آیفون 14 پرو اپل را حفظ می‌کند.

کلام پایانی

فهرست ما از بهترین گوشی‌های 2024 به پایان می‌رسد. توجه به این نکته مهم است که این صنعت هر روز در حال پیشرفت است. بنابراین، برخی از موارد مطرح شده در اینجا ممکن است تغییر کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان