جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
25 بازدید

ضریب هوشی تان را محک بزنید: ابتدا کدام ظرف پر می‌شود؟

ضریب هوشی تان را محک بزنید: ابتدا کدام ظرف پر می‌شود؟
خواندن 3 دقیقه
3.3
(3)

آیا دوست دارید ضریب هوشی تان را محک بزنید؟ پس بیایید به این سوال فکری جواب بدهید. ابتدا کدام ظرف پر می‌شود؟

ضریب هوشی تان را محک بزنید!

ضریب هوشی تان را محک بزنید

گاهی اوقات پاسخ به یک معمای ساده ممکن است کار آسانی نباشد اما اگر خوب فکر کنید، دوتا چارتا کنید، زود به جواب می‌رسید. سعی کنید از مهارت جزئی نگری تان استفاده کنید. هوش تان را بکار بگیرید، و آنچه را در تصویر می‌بینید تجزیه و تحلیل کنید. همچنین بهتر است از قدرت خلاقیت خود استفاده کنید تا به تست های هوش یا بازی های فکری جواب بدهید.

برای یافتن جواب و محک زدن ضریب هوشی خود، با دقت به تصویر نگاه کنید و حدس بزنید کدام ظرف زودتر از همه پر می‌شود. تصویر نشان دهنده چهار ظرف است که یک شیر آب روی ظرف A باز شده است. حالا باید بسنجید که کدام ظرف زودتر پر خواهد شد!

بیایید شروع کنیم؟

کدام ظرف اول از همه پر می‌شود؟

ضریب هوشی تان را محک بزنید

.

.

.

عجله نکنید، چون هیچ زمان سنجی وجود ندارد، فقط کافی است درست حدس بزنید!

.

.

.

ضریب هوشی یا IQ، معیاری برای سنجش توانایی استدلال شما در مواجعه با مشکلات است که معمولا از طریق آزمون ها و تست های معتبر قابل سنجش است. این عدد از یک آزمون خاص در مقایسه با سایر افراد که در یک گروه سنی قرار دارند، به دست می‌آید. هرچند شاخص تشخیص ضریب هوشی متفاوت است اما میانگین ضریب هوشی در خیلی از آزمون ها 100 است و اکثرا افراد نمره ای بین 85 تا 115 را دریافت می‌کنند و اساسا اگر کسی نمره ای بالاتر از 100 بگیرد، یک تیزهوش و نابغه به حساب می‌آید.

خوب حالا بگویید آیا می‌توانید خود را جزء افراد تیزهوش حساب کنید؟!

به سوال جواب دادید؟

کدام ظرف زودتر از همه پر می‌شود؟

جواب تست هوش امروز

اگر توانسته اید جواب درست را حدس بزنید، به شما تبریک می‌گوییم، اما اگر هنوز به دنبال جواب هستید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

ضریب هوشی

بله ظرف C زودتر از همه پر می‌شوند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم ضریب هوشی تان را محک زده باشید و پی به تیزهوشی تان برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان