جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
4
(13)

در دنیای مدرن خانم‌ها و البته آقایان به نحوه پوشیدن لباس‌شان اهمیت زیادی می‌دهند، و صد البته به رنگ لباس‌ها توجه خاصی دارند. اگر شما هم جزء این گروه هستید، بی‌شک رنگ های مکمل برای‌تان اهمیت ویژه‌ای دارند. ما نیز می‌خواهیم نحوه ست کردن رنگ سرخابی با سایر رنگ‌ها را به شما بیاموزانیم. در این نوشتار مکمل های رنگ سرخابی را بشناسید و به آسانی از این رنگ در استایل‌تان استفاده کنید.

ست کردن رنگ سرخابی

موارد زیر بهترین رنگ‌هایی هستند که می‌توانید برای ست کردن با رنگ سرخابی انتخاب کنید. البته که سعی کنید خودتان را به این رنگ‌ها محدود نکنید و هرگز از امتحان کردن ترکیب‌های رنگی جدید نترسید. شاید شما هم به کشف جدیدی رسیدید و استایل خودتان را خلق کردید!

ست کردن رنگ سرخابی با سبز

ست کردن رنگ سرخابی با سبز

برای پوشیدن ست سبز و سرخابی می‌توانید از سبز تیره استفاده کنید. آن‌هایی که عاشق استایل با ترکیب رنگی روشن و شاد هستند، بی‌شک به ست سرخابی و سبز علاقمند خواهند شد. کافی است سایه های مناسب هم را پیدا کنید و بپوشید.

سرخابی + خاکستری

خاکستری را با سرخابی ترکیب کنید. تضاد بین دو رنگ بهترین ست را برای استایل شما می‌سازد.

آبی تیره + سرخابی

اگر می‌خواهید جذابیت استایل‌تان را چند برابر کنید، آبی تیره را با سرخابی ترکیب کنید. بی‌شک یک استایل دخترانه مخصوص دانشگاه همین پوشیدن یک شلوار جین آبی تیره با مانتوی سرخابی است. ترکیبی که هم شیک و هم شاد است!

ست کردن سرخابی با طوسی

ست کردن سرخابی با طوسی

ترکیب طوسی و سرخابی فوق العاده است. برای ترکیب طوسی و سرخابی از سایه تیره طوسی استفاده کنید، زیرا تضاد این دو رنگ باعث خلق یک استایل تک می‌شود. هرچند سایه‌های روشن طوسی هم می‌توانند در کنار سرخابی ترکیب زیبا ایجاد کنند.

مشکی + سرخابی

طبق معمول مشکی در لیست ست رنگ‌ها وجود دارد. یکی از مکمل های رنگ سرخابی مشکی است. پس اگر وقت زیادی برای ترکیب رنگ‌ها ندارید اما می‌خواهید یک استایل جذاب و تمیز داشته باشید، سریع یک مانتوی مشکی را با اکسسوری های سرخابی ست کنید یا مانتوی سرخابی خود را با شلوار و شال مشکی ترکیب کنید.

ست کردن رنگ سرخابی با سفید

سفید و سرخابی یک ترکیب بی‌نظیر است. سفید به عنوان یک رنگ اصلی برای هر رنگ دیگر، یک مکمل به حساب می‌آید و وقتی با سرخابی ترکیب شود، یک استایل دخترانه جذاب می‌سازد.

کرم + سرخابی

خانم‌ها عاشق رنگ کرم هستند و در طول فصول مختلف این رنگ را با سایر رنگ‌ها ترکیب می‌کنند. اگر سرخابی را دوست دارید پس با کرم ست کنید تا هم استایل شیک داشته باشید هم سرزنده و شاداب به نظر برسید.

سورمه ای + سرخابی

سورمه ای + سرخابی

برای ترکیب سورمه ای و سرخابی هرگز تردید نداشته باشید، زیرا باعث برجسته نشان دادن رنگ سرخابی شده و استایل‌تان را بسیار زیبا و متفاوت نشان می‌دهد. وقتی مانتوی سرخابی انتخاب می‌کنید، حتما از کیف و شال سورمه‌ای استفاده کنید یا برعکس با پوشیدن یک مانتوی سورمه‌ای اکسسوری‌ها را سرخابی انتخاب کنید.

آبی + سرخابی

برای ست کردن رنگ سرخابی با آبی می‌توانید از هر طیف و سایه‌ای استفاده کنید، زیرا آبی نیز یکی از رنگ های مکمل سرخابی به حساب می‌آید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید