جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
54 بازدید

آزمون تشخیص پسر دروغگو؛ چه کسی دروغ می گوید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون تشخیص پسر دروغگو؛ چه کسی دروغ می گوید؟
خواندن 3 دقیقه
4.1
(52)

آزمون تشخیص پسر دروغگو: یک دانش آموز بازیگوش روی دیوار دفتر مدیر مدرسه گرافیتی کشیده است. با این حال، معلم نیل و سم را مقصر این کار می داند. اما یکی از آنها بی گناه است. اکنون ما از شما می خواهیم آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟

این بازی فکری به جای منطق و فرمول ریاضی، مهارت های مانند خلاقیت و قدرت بینایی شما را آزمایش می کند. و در نتیجه باعث تقویت ارتباط بین سلول های مغز، افزایش سرعت عملکرد ذهن و کمک به مشکلات حافظه کوتاه مدت می شود. کلمات کافی است، اکنون با استفاده از مهارت‌ها و توانایی‌های خود، آزمون تشخیص پسر دروغگو را حل کنید.

آزمون تشخیص پسر دروغگو

چه کسی دروغ می گوید؟

بازی های فکری نیاز به تفکر غیر متعارف دارند، اما می توانند خلاقیت برجسته و استدلال منطقی را نیز بیازمایند. در تصویر بالا، برای پیدا کردن پسر بازیگوش باید از مهارت های بینایی و شناختی خود استفاده کنید، ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید.

آزمون تشخیص پسر دروغگو: این تصویر دو پسر جوان را نشان می دهد که بر سر اینکه چه کسی گرافیتی را کشیده است، در حال دعوا هستند. وظیفه شما پیدا کردن کسی است که دیوار را نقاشی کرده است. تصویر را به بخش ها تقسیم کنید، تمام گوشه ها را بررسی کنید تا هیچ سرنخی را از دست ندهید و از تمام مهارت های خود مانند استدلال منطقی، چشمان تیزبین و سایر توانایی ها برای پیدا کردن مقصر واقعی استفاده کنید.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب

پاسخ آزمون تشخیص پسر دروغگو نیل، پسر چپ تصویر است، زیرا لکه های رنگ بر روی لباس او موجود است.

جواب تست

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص پسر دروغگو لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آیا می دانید؟

هنر گرافیتی اولین بار در دهه 1970 در نیویورک ظاهر شد، زمانی که جوانان شروع به طراحی و نقاشی روی دیوارها و کناره های واگن های مترو با اسپری رنگ و مواد دیگر کردند. چنین گرافیتی ممکن است شامل مونوگرام های سبک و همچنین تصاویر بصری واضح باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 52

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان