جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
3.7
(6)

آلودگی در هر فصل سال زیاد است، به خصوص در کلان شهرها که مردم در آپارتمان هایی زندگی می‌کنند که به مرکز شهر نزدیک است و اصلا از آلودگی ناشی از وسایل حمل و نقل در امان نیستند. این افراد سعی می‌کنند با پرورش گیاهان بیشتر هم فضای آرامش بخش برای خود ایجاد کنند و هم بتوانند آلودگی فضای خانه‌شان را به حداقل برسانند. هرچند نگهداری هر نوع گیاهی می‌تواند در تصفیه و پاکسازی هوا موثر باشند، اما برخی گیاهان اکسیژن ساز آپارتمانی وجود دارند که می‌توانند در طول شب اکسیژن تولید کنند.

گیاهان اکسیژن ساز آپارتمانی

8 گیاه آپارتمانی اکسیژن ساز که می‌توانید برای خانه‌تان تهیه کنید به شرح زیر هستند:

گیاه مار  یا سانسوریا

گیاه مار  یا سانسوریا - گیاهان اکسیژن ساز آپارتمانی

گیاه مار که به زبان مادر شوهر معروف است، دی اکسید کربن هوا را جذب و فرمالدئید را از هوا حذف می‌کند. نگهداری این گیاه آپارتمانی خیلی راحت است زیرا نیاز به آبیاری منظم ندارد.

گیاه نخل آریکا

گیاه اکسیژن ساز نخل آریکا یکی از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی است. این گیاه نه تنها زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد بلکه پس از غروب خورشید اکسیژن آزاد می‌کند.

گیاه پول

گیاه پول در شب اکسیژن آزاد می‌کند. همچنین بر اساس تحقیقات انجام شده یکی از محبوب ترین گیاهان فنگ شویی برای جذب ثروت، گیاه پول است که نه تنها به جذب پول کمک می‌کند بلکه با تولید اکسیژن در شب بهترین گیاه برای رفع اختلالات خواب است.

ارکیده از گیاهان اکسیژن ساز آپارتمانی

ارکیده

خاصیت این گیاه حذف زایلن، یک عنصر سمی است. پس اگر مشکلات تنفسی دارید و به دنبال هوای پاک هستید، حتما گیاه ارکیده در خانه داشته باشید.

گیاه اسپاتی فیلوم یا زنبق صلح

زنبق صلح نه تنها در شب بلکه در روز نیز اکسیژن آزاد می‌کند. این گیاه می‌تواند به تصفیه ترکیبات آلی فرار موجود در هوا کمک کند.

کاکتوس کریسمس

کاکتوس کریسمس به نام شلمبرگرا نیز شناخته می‌شود. این گیاه اکسیژن ساز آپارتمانی با آزاد کردن اکسیژن در شب، به عنوان یک تصفیه کننده عالی هوا عمل می‌کند. رنگ و شکل زیبای آن باعث جذب مرغ مگس‌خوار می‌شود.

گیاه گندمی یا عنکبوتی

گیاه گندمی یا عنکبوتی - گیاهان اکسیژن ساز آپارتمانی

گیاهان عنکبوتی جدا از خاصیت دفع کنندگی سم هوا، بهترین اکسیژن ساز در طول شب هستند و می‌توانند به سلامت شما و دستگاه تنفسی‌تان کمک کنند.

گیاه آپارتمانی بابا آدم

بابا آدم یا فیلگوش، گیاهی با برگ های بزرگ و شبیه گوش فیل است. به همین دلیل برخی از آن به نام گیاه فیلگوش هم یاد می‌کنند. برگ‌های بزرگ این گیاه اکسیژن ساز هستند. این گیاه در کنار تولید اکسیژن، برای افزایش رطوبت هوا در محیط خانه و اتاق کودکان تان مناسب است. همچنین می‌توانید برای اتاق کارتان هم از این گیاه استفاده کنید زیرا می‌تواند به آرامش شما کمک کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان