جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
4
(6)

سال گذشته بود که کتاب متیو پری یا همان چندلر دوست داشتنی خودمان، یعنی کتاب «دوستان، عاشقان، و آن چیز وحشتناک بزرگ» طوفانی به پا کرده بود!

نکات خواندنی از کتاب متیو پری

نکات خواندنی از کتاب متیو پری

و امروز با کمال حیرت و اندوه، جهان شاهد خبر فوت این عضو دوست داشتنی سریال فرندز بودیم. به بهانه این اتفاق تلخ بر آن شدیم که برخی نکات از کتاب متیو پری که در واقع خاطرات خودش است، در اختیار شما قرار بدهیم.

زمانی او متادون و زاناکس مصرف می‌کرد و روزی یک لیتر ودکا می‌نوشید

متیو در مصاحبه دایان سایر، اشاره کرد که در کتاب «دوستان، عاشقان، و آن چیز وحشتناک بزرگ» نوشته است که از متادون و زاناکس استفاده می‌کند و «یک لیتر کامل ودکا در روز» می‌نوشد. این بازیگر افزود: “یک بار به کما رفته و “واقعاً به سختی از چنگال مرگ فرار کرده است.”

جنیفر آنیستون در مورد نوشیدن الکل مقابل او قرار گرفت

پری در این کتاب نوشته بود که این جنیفر آنیستون بازیگر سریال فرندز بود که با او در مورد مصرف الکل صحبت کرد. او گفته بود که: “من می‌دانم که مشروب می‌خوری.” من گیج شدم. گفتم: چطور می‌تونی تشخیص بدی؟ من هیچ وقت در حالت مستی کار نمی‌کنم.» او به طور عجیب اما دوست داشتنی گفت: «ما بوش رو متوجه میشیم» و کلمه «ما» مثل پتکی بود که روی سرم خورد!

او برای فصل نهم فرندز هنوز کاملا الکلی نشده بود

او برای فصل نهم فرندز هنوز کاملا الکلی نشده بود

به گزارش‌ هالیوود ریپورتر، پری در خاطرات خود نقل کرد که وقتی گروه فرندز قسمت پایانی فصل هفتم را فیلمبرداری کردند، در یک مرکز توانبخشی در مالیبو زندگی می‌کرد و تا پایان فصل 9 هوشیار بود، تنها فصلی که این بازیگر نامزد امی بهترین بازیگر مرد شد. او در کتاب خود نوشته است: «آن فصل چه کار متفاوتی انجام دادم؟ خوب گوش دادم. به جای اینکه فقط بایستم و منتظر نوبتم برای صحبت باشم. گوش می‌دادم.»

او به دلیل پنج دقیقه ایست قلبی از نقش خود در فیلم Don’t Look Up کنار کشید

طبق گزارش رولینگ استون، متیو پری در کتاب خود فاش کرد که در فیلم 2021 Don’t Look Up نقشی داشته است، فیلمی که می‌توانست «بزرگ‌ترین فیلمی باشد که تا کنون بازی کرده است». او قرار بود نقش یک روزنامه نگار جمهوری خواه را بازی کند و در سه صحنه با مریل استریپ هم بازی بود که نقش رئیس جمهور ایالات متحده را بازی می‌کرد.

با این حال، نزدیک به زمان فیلمبرداری، پری در یک مرکز توانبخشی در سوئیس اقامت داشت، جایی که پزشکان پس از ادعای درد معده توسط او، برایش هیدروکودون تجویز کردند. پزشکان همچنین تصمیم گرفتند با قرار دادن “نوعی وسیله پزشکی عجیب و غریب” در پشت او درد را درمان کنند. پری شب قبل از آن را با مصرف قرص هیدروکودون گذراند و صبح روز بعد، زمانی که پزشکان داروی بیهوشی پروپوفول را در اتاق عمل تجویز کردند، قلب پری متوقف شد.

او نوشت: «ساعت 11 صبح به من دارو تزریق شد. یازده ساعت بعد در بیمارستان دیگری از خواب بیدار شدم. ظاهراً پروپوفول قلبم را متوقف کرده بود. به مدت پنج دقیقه قلبم ضربان نداشت. به من گفته شد که یک مرد سوئیسی که واقعاً نمی‌خواست چندلر از سریال فرندز بمیرد، پنج دقیقه کامل روی من CPR انجام داد و سینه‌ام را کوبید و کوبید. نمی‌دانم اگر من بازیگر فرندز نبودم، آیا بعد از سه دقیقه، دست از تلاش برمی‌داشت؟ آیا فرندز دوباره جان من را نجات داد؟ او ممکن است جان من را نجات داده باشد، اما هشت تا از دنده‌هایم را هم شکست!»

او و والری برتینلی در مقابل همسر والری بیرون رفتند

در بخشی از کتاب، پری در مورد علاقه‌اش به برتینلی صحبت می‌کند، که با او در سریال کمدی سی‌بی‌اس سیدنی در سال 1990 بازی کرده بود. «رسما له شدم. او نه تنها برای من زیادی بود، بلکه با یکی از مشهورترین ستاره‌های راک روی کره زمین، ادی ون‌هالن، ازدواج کرد.

او و والری برتینلی در مقابل همسر والری بیرون رفتند

یک شب در خانه آنها، پس از اینکه ون‌هالن از شراب مست و بیهوش شد، متیو با برتینلی رفته بود. “این شانس من بود! اگر فکر می‌کنی من واقعاً شانسی نداشتم، اشتباه می‌کنی خواننده عزیز – من و والری یک جلسه همراهی لذت‌بخش و مفصل داشتیم.»

او یک مقاله فیزیک نوشت تا جولیا رابرتز را راضی کند!

پری کسی بود که قرارداد جولیا رابرتز را برای حضور یکی از قسمت‌های فرندز به امضا رساند. او در روزنامه تایمز نوشت: «به جولیا اپیزود بعد از سوپر بول در فصل 2 پیشنهاد شده بود و او فقط در صورتی در این سریال بازی می‌کرد که بتواند در خط داستانی من باشد. “اجازه دهید دوباره این را بگویم – او فقط در صورتی بازی می‌کرد که بتواند در خط داستانی من باشد. (سال خوبی داشتم یا چی؟) اما ابتدا باید نظر او را جلب می‌کردم.»

همانطور که متیو پری در کتاب خود اشاره می‌کند، او سه دوجین گل رز را به همراه یک یادداشت عاشقانه برای این ستاره زن زیبا فرستاد، اما رابرتز پاسخ داد: ” اگر به اندازه کافی فیزیک کوانتومی را برای من توضیح بدهی، موافقت می‌کنم.»

بنابراین پری تکالیف خود را انجام داد و رابرتز در آن اپیزود شرکت کرد. البته قبل از آن با هم وارد یک رابطه عاشقانه شده بودند که بعد از دو ماه به جدایی انجامید.

او گفت: «آشنایی با جولیا رابرتز برای من زیادی بود. دائم فکر می‌کردم که قرار است از من جدا شود. فکر می‌کردم برای او کافی نیستم؛ هرگز نمی توانستم کافی باشم. بنابراین به جای مواجهه با عذاب اجتناب ناپذیر از دست دادن او، از جولیا رابرتز زیبا جدا شدم.»

او با کامرون دیاز قرار ملاقات گذاشت و  دیاز تصادفی به صورت او مشت زد

او با کامرون دیاز قرار ملاقات گذاشت و  دیاز تصادفی به صورت او مشت زد

پری در کتاب خود نوشته است که پس از جدایی کامرون دیاز از جاستین تیمبرلیک در سال 2007، در یک مهمانی شام با کامرون دیاز قرار ملاقات گذاشتم اما او علاقه‌ای به رابطه با من نداشت.

پس از آن، دیاز در حین بازی Pictionary به طور تصادفی در حالی که شانه متیو را هدف گرفته بود به صورتش مشت زد. متیو درکتاب نوشته که به کامرون گفتم: «داری باهام شوخی می کنی؟»

متیو ظاهرا با کیانو ریوز مشکل داشته ‌است!

پری ظاهراً با کیانو ریوز مشکل داشته است چرا که او را در کتاب با بازیگران فقید ریور فینیکس و هیث لجر مقایسه می‌کند و می‌نویسد: “چرا متفکران اصلی مانند ریور فینیکس و هیث لجر می میرند، اما کیانو ریوز هنوز بین ماست!؟”

حقایق جالب در مورد مارگو رابی، بازیگر فیلم باربی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان