جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(2)

پسر یا دختر؟ این سوالی است که مادران باردار می‌خواهند پاسخش را بدانند! ممکن است برای دانستن جنسیت جنین‌تان لحظه شماری کنید تا زودتر به هفته بیستم برسید، اما به جای سونوگرافی می‌توانید از نشانه های پسر باردار بودن هم استفاده کنید و بفهمید که جنین‌تان پسر است یا دختر!

نشانه های پسر باردار بودن چیست؟

موارد زیر کمک‌تان می‌کنند که مطمئن شوید پسر باردارید یا نه:

تهوع صبحگاهی

اگر پسر باردار باشید، در سه ماه اول حالت تهوع صبحگاهی نخواهید داشت. با این حال بر اساس مطالعات انجام شده هرچند میزان و شدت تهوع زنان وقتی دختر باردار هستند، بیشتر است اما اگر جنین پسر باشد، از تهوع صبحگاهی خبری نیست یا کمتر دچار تهوع خواهید شد.

فوران آکنه

فوران آکنه - نشانه های پسر باردار بودن چیست؟

با این که هورمون‌های زنان پس از بارداری دچار تغییرات زیادی می‌شود و ممکن است چه پسر باردار باشند یا دختر تغییرات فیزیکی زیادی روی پوست‌تان مشاهده کنید، اما اگر پسر باردار باشید، بیشتر دچار مشکلات پوستی آکنه و جوش خواهید شد. با توجه به برخی از تحقیقات یک زن اگر پسر باردار باشد جوش‌ها و آکنه روی پوستش چند برابر خواهد شد.

نشانه های پسر باردار بودن، هوس های غذایی

معمولاً زنان باردار هوس بستنی و ترشی می‌کنند، اما در مورد همه زنان باردار اینطور نیست. میل و هوس غذایی از یک زن باردار به زن دیگر متفاوت است. با این حال اگر میل شدیدی به غذاهای شور و ترش داشته باشید، احتمال این که جنسیت جنین شما پسر باشد، بیشتر است. یکی از نشانه های پسر باردار بودن هوس غذایی شدید به غذاهای شور است.

حالت شکم

نظرات زیادی در مورد شکل و حالت شکم وجود دارد. با این حال باور عمومی این است که اگر زنی در دوران حاملگیش شکم به سمت پایین داشته باشد، پسردار خواهد شد. برخی زنان بر این عقیده‌اند که شکم زنانی که جنین‌شان پسر است، به لگن‌شان نزدیک‌تر است. با این حال این دلیل هیچ پایه علمی ندارد.

شخصیت زنان باردار

شخصیت زنان باردار

باور بر این است که شخصیت مادر بر شخصیت جنین تاثیر دارد. اکثریت مردم بر این عقیده اند که نوزادان پسر از زنانی متولد می‌شوند که شخصیت جسورانه تری دارند. آن ها کنترل بیشتری بر اوضاع دارند، هرچند می‌توانند پرخاشگر باشند اما به همان اندازه مسئولیت پذیر نیز هستند.

رنگ ادرار

هرچند رنگ ادرار برای هر فرد در شرایط مختلف متغیر است اما اگر فردی آب زیاد بنوشد رنگ ادرار شفافی خواهد داشت. همچنین هرچقدر کمتر آب بنوشید، رنگ ادرار شما به همان اندازه تیره تر خواهد بود. با این حال برخی معتقداند که می‌شود از روی رنگ ادرار پی به این برد که پسر باردار هستید یا دختر. برخی زنان می‌گویند که تغییر رنگ ادرار می‌تواند بر تعیین جنسیت جنین کمک کند. اگر رنگ ادرار تیره دارید، احتمال این که پسر باردار باشید، بیشتر است.

نشانه های پسر باردار بودن، اندازه پستان

توجه به تغییرات فیزیکی بدن انسان شگفت انگیز است. بدن انسان به معنای واقعی کلمه همیشه تلاش می‌کند تا اوضاع داخلی بدن شما را که به چشم نمی‌بینید در ظاهر نشان دهد. یکی از تغییراتی که زن حامله با آن رو به رو می‌شود، تغییر اندازه پستان‌ها است. با شروع فرایند تولید شیر، سینه زنان نیز شروع به بزرگ شدن می‌کند. با این حال اکثر خانم ها بر این باورند که اگر اندازه سینه راست آن‌ها بزرگتر از سینه چپ‌شان باشد، احتمال این که پسر باردار باشند، وجود دارد.

پاهای سرد

یکی دیگر از نشانه های پسر باردار بودن دست‌ها و پاهای سرد است. بنابراین اگر در دوران حاملگی دست‌ها و پاهای سردی دارید، احتمال این که پسردار شوید زیاد است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان