جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.2
(22)

انواع دمنوش ها برای مبارزه با عفونت ریه وجود دارند که به پاکسازی دستگاه تنفسی کمک می‌کنند. این دمنوش‌ها در این روزهای به شدت آلوده تقویت کننده دستگاه تنفسی و پاکسازی کننده ریه ها به حساب می‌آیند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای مبارزه با آلودگی هوا هستید و می‌خواهید از عفونت ریه در امان بمانید، سعی کنید انواع دمنوش برای پاکسازی ریه مصرف کنید.

دمنوش برای پاکسازی ریه

حتما در طول روز یکی از این دمنوش ها را آماده کنید و بنوشید تا سلامت ریه‌هایتان را تضمین کنید:

زنجبیل

دمنوش زنجبیل - دمنوش برای پاکسازی ریه

همانطور که می‌دانید زنجبیل خاصیت ضدالتهابی دارد و به پاکسازی سموم از دستگاه تنفسی کمک می‌کند. زنجبیل بهترین داروی گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شود. به همین دلیل توصیه پزشکان هنگام ابتلای شما به آنفولانزا و سرماخوردگی مصرف دمنوش است. همچنین با زنجبیل می‌توانید از شر عفونت ریه خلاص شوید.

شیرین بیان

شیرین بیان هم یکی از داروهای گیاهی فوق العاده عالی برای مبارزه با ویروس‌ها و باکتری های ناشی از عفونت است. زیرا ریشه شیرین بیان دارای دو ترکیب مهم ضد ویروسی گلیسیریزین (Glycyrrhizin) و گلابریدین (Glabridin) است. بر اساس تحقیقات انجام شده، شیرین بیان به تقویت سیستم ایمنی و درمان عفونت ریه کمک کرده و با ویروس‌های ایجاد کننده بیماری‌های ایدز، تبخال و حتی ویروس کرونا مبارزه می‌کند. اگر می‌خواهید در فصل سرما از گلودرد و سرماخوردگی دور باشید و سلامت ریه هایتان را تضمین کنید، شیرین بیان مصرف کنید.

زردچوبه

دمنوش زردچوبه هم نوعی دمنوش برای پاکسازی ریه است. این ادویه دارای ترکیبی به نام كوركومين (Curcumin) است که خاصیت سم زدایی بدن و پاکسازی ریه ها را دارد. به همین دلیل باید در ترکیب غذاها زردچوبه مصرف کنید یا دمنوش زردچوبه بنوشید. به خصوص در این روزها که میزان آلودگی هوا بیشتر است. از طرفی این ادویه عفونت ریه‌ها را درمان می‌کند.

دمنوش آویشن و لیمو

دمنوش آویشن و لیمو

ترکیب آویشن و لیمو بهترین دارو برای پاکسازی ریه و درمان عفونت ریه است. همانطور که می‌دانید آویشن درمان کننده عفونت، التهاب، سم‌زدایی ریه و مجاری تنفسی است. خواص آنتی باکتریالی و آنتی‌اکسیدانی این گیاه دارویی تاثیر فوق العاده‌ای بر رفع آلودگی دارد.
از طرفی لیمو نیز دارای خاصیت ضد باکتری است که به پاکسازی ریه و دستگاه تنفسی کمک می‌کند.
با ترکیب آویشن و لیمو می‌توانید جلوی پیشرفت بیماری آسم و برونشیت را بگیرید. همچنین مجاری تنفسی را از هرچه آلودگی است پاک کنید.

زردچوبه و زنجبیل

دمنوش بعدی برای پاکسازی ریه ترکیب زردچوبه و زنجبیل است. بهتر است این دمنوش را در طول فصل سرما که احتمال سرماخوردگی و آنفولانزا بیشتر است، میل کنید. خواص دارویی زنجبیل و زردجوبه یک معجون پاکسازی ریه است. برای تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به عفونت ریه‌ها دمنوش ترکیبی زردچوبه و زنجبیل بنوشید.

دمنوش لیمو و عسل و زنجبیل

دمنوش لیمو و عسل و زنجبیل

زنجبیل خواص ضدالتهابی دارد که به درمان سرفه و احتقان کمک می‌کند. عسل هم بهترین دارو برای تسکین سرفه‌های متوالی است. از طرفی لیمو نیز سرشار از ویتامین سی است که نه تنها تقویت کننده سیستم ایمنی به حساب می‌آید، بلکه به درمان عفونت ریه کمک می‌کند و در نهایت دمنوش ترکیبی گیاهی لیمو، عسل و زنجبیل بهترین سم زدای ریه شناخته می‌شود.

چای سبز، دمنوش برای پاکسازی ریه

چای سبز از دم دستی ترین چای گیاهی است که می‌توانید برای پاکسازی ریه بنوشید. این چای سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های قوی برای حفظ و تقویت سلامت قلب و عروق است. همچنین ترکیبات آنتی اکسیدانی آن از بدن در برابر ابتلا به سرطان‌های مختلف جلوگیری کرده و باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز در برابر عفونت‌ها می‌شود. نوشیدن چای سبز مهارکننده سرطان ریه است. اگر هر روز سه لیوان چای سبز بخورید، عفونت ریه از شما دور خواهند ماند.

دمنوش عناب

عناب دارای خاصیت ضدالتهابی و سم زدایی بدن است. اگر دمنوش عناب بنوشید، می‌توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرده و به پاکسازی ریه‌هایتان کمک کنید. اگر مدت زیادی را در هوای آلوده می‌گذرانید، سعی کنید بعد از بازگشت به خانه حتما یک فنجان دمنوش عناب بنوشید، تا ریه هایتان پاکسازی شود.

دمنوش نعناع

دمنوش نعناع

برای درمان بیماری های تنفسی نعناع مصرف کنید. نعناع باعث شل شدن عضلات صاف دستگاه تنفسی شده و به تنفس بهتر شما کمک می‌کند. منتول یک آنتی‌هیستامین مؤثر در نعناع است که خاصیت سم زدایی داشته و سموم ناشی از آلرژی تنفسی را از دستگاه تنفسی شما پاک می‌کند. همچنین منتول یک ضدعفونی کننده قوی است. برای تقویت سیستم تنفسی خود حتما دمنوش نعناع بنوشید.

مریم گلی

در کنار سایر دمنوش ها برای پاکسازی بدن، مریم گلی هم نوعی دمنوش برای پاکسازی ریه به حساب می‌آید که عفونت ریه ها را به آسانی از بین می‌برد. این گیاه حاوی آنتی اکسیدان است و می‌تواند از بروز بیماری های ریوی جلوگیری کند. بنابراین جهت کنترل عفونت ریه دمنوش مریم گلی بنوشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 22

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان