جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

متیو پری دوست داشت بعد مرگش او را این طور به یاد بیاورید!

متیو پری دوست داشت بعد مرگش او را این طور به یاد بیاورید!
خواندن 3 دقیقه
1.3
(3)

متیو پری نمی‌خواست که سریال پرطرفدار “دوستان یا فرندز” اولین چیزی باشد که مردم پس از شنیدن خبر مرگش درباره آن صحبت می‌کنند. او در این مورد به وضوح در مصاحبه‌اش در سال 2023 صحبت کرده بود، جایی که او به طور کامل به این نکته اشاره کرده و در مورد بعد از مرگش حرف زده است.

در سال 2022 وقتی متیو پری در مورد کتاب خاطرات خود “دوستان، عاشقان و آن چیز وحشتناک بزرگ” با رسانه‌ها مصاحبه می‌کرد، در نوامبر همان سال با تام پاور به صورت زنده در مقابل مخاطبان صحبت داشت. این بازیگر در طول صحبت‌هایش، درباره این که دوست دارد مردم بعد از مرگش چگونه از او یاد کنند، حرف زد.

متیو پری در مورد بعد از مرگش حرف زده است

پری گفت: “دوست دارم از من به عنوان کسی که خوب زندگی می‌کرد و جستجوگر بود یاد کنند و مهمترین نکته این که به عنوان کسی یاد از من یاد کنند که همیشه می‌خواست به دیگران کمک کند. این همان چیزی است که من می خواهم.”

بعد از مرگ متیو پری او را اینگونه به یاد بیاورید

البته این تنها حرف‌های او برای بعد از مرگش نبود، پری تاکید کرد که او هیچ وقت نمی‌خواست نقش او به عنوان چندلر بینگ محبوب در فیلم فرندز “Friends” تمام چیز مرتبط با او باشد که مردم درباره‌اش صحبت می‌کنند. او افزود: “وقتی می‌میرم، نمی‌خواهم “فرندز یا دوستان” اولین چیزی باشد که به آن اشاره می‌شود.” او به این نکته اشاره کرد: “دوست دارم مردم از این حرف بزنند که چقدر سعی در کمک به مردم و آگاهی آن‌ها داشتم. من باقی عمرم را با اثبات این موضوع زندگی خواهم کرد.”

تسلیم نشو “ Don’t Give Up

وقتی از او پرسیدند که چه آهنگی تو را به یاد زندگیت می‌اندازد، نام آهنگ Don’t Give Up از پیتر گابریل و کیت بوش را برد.

این بازیگر در 28 اکتبر در جکوزی خانه‌اش در لس‌آنجلس پیدا شد و ماموران آتش‌نشانی لس‌آنجلس پس از رسیدن به خانه‌اش مرگ او را اعلام کردند. هنوز علت مرگ متیو پری معلوم نیست و تحقیقات پزشکی قانونی همچنان ادامه دارد.

این بازیگر 54 ساله میراثی ماندگار چون فیلم‌های موفق و درخشان، برنامه‌های تلویزیونی و مهم‌تر از همه کارهای بشردوستانه‌ زیادی از خود بر جا گذاشته است.

وقتی عضوی از دنیای بزرگ هنر، به ویژه اعضای سینما یا تلویزیون از دنیا می‌روند، اغلب همیشه از آن‌ها با احترام خاصی یاد می‌شود. در واقع، بسیاری از فیلم‌های آن‌ها به عنوان راهی برای زنده نگه داشتن خاطرات‌شان به حساب می‌آیند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان