جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
5
(3)

باشگاه پرسپولیس از باشگاه سپاهان و امید نورافکن شکایت کرد.

حسین بادامکی، سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس، در مورد شکایت این باشگاه از سپاهان و امید نورافکن گفت: “حرکتی که بازیکن ملی پوش آن تیم بعد از بازی انجام داد را همه دیدند و آسیب روحی شدیدی به هواداران ما رسیده است.”

او در مصاحبه تلفنی با یک برنامه تلویزیونی افزود: “قبل از این که ما بخواهیم شکایت کنیم کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باید ورود می‌کرد به این موارد. چطور بعد از اینکه یک مربی و بازیکن صحبت می‌کنند سریع به کمیته اخلاق دعوت می‌شوند ولی راجع به این مسئله واکنشی نداشتند؟”

تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار‌های هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس، رقابت فوتبالی سطح بالایی داشتند. این مسابقه پر از اتفاق‌های مختلف بود.

در این مسابقه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از جمله مدیر تیم بر این باور بودند که اشتباه داور در اعلام خطا، منجر به گل حریف شد. با این حال این تیم در پایان برد سپاهان را تبریک گفتند. اما خوب این تنها حاشیه این بازی نبود. بلکه رفتار آزاردهنده هواداران سپاهان در داخل و بیرون باشگاه باعث ناراحتی تیم مقابل و طرفدارانش شد. همچنین اقدام امید نور افکن بازیکن سپاهان، در انجام حرکت شنیع و دور از عفت عمومی نسبت به هواداران پرسپولیس، باعث شد تا این تیم برای طرح شکایت از این بازیکن و کانون هواداران سپاهان به فدراسیون فوتبال برای طرح در کمیته های اخلاق و انضباطی مراجعه کنند.

بیوگرافی امید نورافکن

امید نورافکن در 20 فروردین سال 1376 در شهر ری، تهران به دنیا آمده است. او که بازیکن معروف فوتبال ایران است در تیم سپاهان و تیم ملی ایران در پست دفاع چپ بازی می‌کند. بر اساس بیوگرافی امید نورافکن او در تیم استقلال در پست هافبک تهاجمی چپ هم بازی کرده است.

تیم استقلال تهران و حضور امید نورافکن

تیم استقلال تهران و حضور امید نورافکن - بیوگرافی امید نورافکن

این بازیکن معروف وقتی 18 ساله بود در سال 1394 در ترکیب ثابت تیم استقلال در مقابل صبا قم قرار گرفت و 80 دقیقه در زمین بازی کرد که به دلیل اخراج بهنام برزای در دقیقه 26 و نتیجه 0 – 1  به نفع استقلال به پایان رسید.

جوانترین بازیکن استقلال

امید نورافکن جوانترین بازیکن استقلال در تاریخ این باشگاه ثبت شده است. او با وجود سن کم و خیلی زود به شهرت رسید. سپس در لیگ هفدهم با مصدومیت میلاد زکی پور، امید نورافکن در پست دفاع چپ وارد میدان شد و خوش درخشید. مردم به این بازیکن که مهارت بالایی در بازی در پست های مختلف دارد، لقب “آچار فرانسه” داده اند. همچنین او دلیل شوت‌های مجکم و سرکشانه خود لقب “بمب افکن” را گرفت.

اولین گل امید نورافکن

امید نورافکن اولین گل خود را در هفته 19 لیگ برتر و در دقیقه 60 با بازی در تیم استقلال مقابل پیکار به ثمر رساند. سپس هفته بعد گل سوم استقلال را مقابل ماشین سازی زد و بعد در هفته 29 اولین گل استقلال در مقابل پدیده را به ثمر رساند که بازی با نتیجه 1 – 2 به سود استقلال به پایان رسید.

حضور در تیم شارلوا بلژیک

حضور در تیم شارلوا بلژیک

بر اساس بیوگرافی امید نورافکن، او در سال 2018 قرار دادی با تیم شارلوا بلژیک امضا کرد و وارد این تیم شد، اما هیچ دستاوردی نداشت و بیشتر زمان قراردادش را به عنوان بازیکن قرضی در تیم استقلال و سپاهان بازی کرد که در نهایت در 26 ژوئیه 2019 به صورت قرضی یک قرارداد 6 ماهه با تیم استقلال امضا کرده و به این تیم برگشت.

تیم سپاهان

بعد از پایان زمان قرارداد قرضی در استقلال او در اواخر مرداد سال 1398 به صورت قرضی به سپاهان رفت و بعد در سال 1399 به صورت رسمی یک قرارداد 3 ساله با تیم سپاهان امضا کرد.

امید نورافکن در تیم ملی

او در سال در مهر 1398 به دعوت سرمربی تیم ملی، مارک ویلموتس وارد تیم ملی شد.

جوایز و دستاوردهای امید نورافکن

جوایز و دستاوردهای امید نورافکن

1395 – 1396 : پدیده جوان لیگ برتر فوتبال ایران از نگاه کانون مربیان فوتبال

1399 : بهترین مدافع چپ از نگاه نوروز فوتبالی

1395 – 1396 : نایب قهرمانی به همراه تیم استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال ایران

1396 – 1397 : قهرمانی جام جذفی فوتبال ایران به همراه تیم استقلال تهران

1399 – 1400 : نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم فوتبال سپاهان

کارنامه حرفه ای امید نورافکن فوتبالیست به نام ایرانی

امید نورافکن در این باشگاه‌ها و تیم ها حضور داشته است:

حضور در باشگاههای جوانان

2005 – 2007 : عرفان نسیم شهر

2008 – 2012 : احسان ری

2012 – 2015 : باشگاه جوانان استقلال

حضور در باشگاههای حرفه ای

حضور امید نورافکن در باشگاه‌های حرفه ای

2015 – 2018 : باشگاه استقلال تهران با 49 بازی با 4 گل

2018 – 2020 : باشگاه شارلوا بلژیک با 2 بازی

2019 :  بازیکن قرضی استقلال تهران  با 9 بازی

2019 – 2020 : بازیکن قرضی سپاهان با 23 بازی با 3  گل

202 – … : سپاهان با 58 بازی با 6 گل

حضور در تیم ملی

2011 – 2014 : تیم ملی زیر 17 سال ایران با 5 بازی با 1 گل

2014 – 2017 : تیم ملی زیر 20 سال ایران با 11 بازی با 2  گل

2018 – … : تیم ملی ایران با 12 بازی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان