جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
17 بازدید

3 اشتباه بزرگ که زنان در ماه‌های اول ازدواج مرتکب می شوند!

3 اشتباه بزرگ که زنان در ماه‌های اول ازدواج مرتکب می شوند!
خواندن 3 دقیقه
3
(4)

ابتدای هر رابطه ای همیشه شیرین است و شما با عینک خوشبینی همه چیز را گل و بلبل می‌بینید به حدی که گاهی از خط قرمزهایتان نیز عبور می‌کنید. در این شکی نیست که هم زن و هم مرد گاهی مرتکب اشتباه می‌شوند اما گاهی این اشتباهات آنقدر بزرگ هستند که تاثیر زیادی بر رابطه می‌گذارند. در این مطلب می‌خواهیم به بزرگترین اشتباهات زنان در ماه اول بعد از ازدواج بپردازیم که در برخی موارد منجر به طلاق می‌شود.

بزرگترین اشتباهات زنان در زندگی مشترک

اگر می‌خواهید بدانید آیا شما هم چنین اشتباهی را مرتکب شده اید یا خیر حتما به خواندن این مطلب ادامه دهید.

عجله برای بچه دار شدن

بزرگترین اشتباهات زنان در زندگی مشترک - عجله برای بچه دار شدن

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که برخی از خانم‌ها در ماه اول ازدواج و زندگی مشترک‌شان مرتکب می‌شوند، عجله برای بچه دار شدن است. در حالی که شاید این هیجان زدگی کاملا طبیعی باشد و از این که از مرد مورد علاقه‌تان فرزندی داشته باشید ذوق زده باشید، اما این فشار و اصرار می‌تواند باعث ایجاد اختلاف بین شما و همسرتان شود. بنابراین اجازه بدهید تا مدتی از ازدواج و زندگی مشترک‌تان بگذرد و بعد برای بچه دار شدن تصمیم بگیرید.

فراموش کردن و غفلت از خود

در روزها، ماه ها و حتی سال اول زنان از هیچ چیز برای محبت و عشق ورزی به همسرشان دریغ نمی‌کنند. آن‌ها حتی خود، نیازها و علایق خود‌شان را نادیده می‌گیرند تا رضایت همسرشان را جلب کنند، در حالی که این تصمیم کاملا اشتباه است. حفظ تعادل در زندگی مشترک و وقت گذاشتن برای خود و همسرتان باید آگاهانه باشد. به طوری که بتوانید هم به علایق و خواسته های همسرتان و هم به خواسته ها و نیازهای خودتان رسیدگی کنید. در واقع وقتی ازدواج می‌کنید نباید مراقبت از خود را فراموش کنید. اهمیت دادن به خود در زندگی مشترک خیلی مهم است و نباید هرگز نادیده گرفته شود.

تحلیل بیش از حد رابطه و حس ناامنی

تحلیل بیش از حد رابطه و حس ناامنی

بسیاری از زنان در اوایل ازدواج و به خصوص در روزها و ماه های اول تمایل شدیدی به تجزیه و تحلیل بیش از حد احساسات و رفتار همسرشان دارند و مدام شریک زندگی‌شان را سوال پیچ می‌کنند. این پافشاری و تجزیه و تحلیل بیش از حد اغلب منجر به احساس ناامنی و بروز شک در رابطه تان می‌شود و می‌تواند تاثیر منفی بر زندگی نوپای‌ شما داشته باشد.

اعتماد و ارتباط برای هر رابطه موفق مهم است. به جای تمرکز بر رفتارها و احساسات همسرتان سعی کنید با او دوست باشید و اگر موضوعی وجود دارد که می‌خواهید بدانید، حتما با او صحبت کنید و صادقانه از احساسات‌تان حرف بزنید. صحبت کردن در مورد احساسی که نسبت به مسئله ای دارید می‌تواند به تقویت رابطه شما کمک کند.

همچنین فراموش نکنید شما برای ساختن یک زندگی پایدار نیاز به زمان دارید، پس در اوایل زندگی مشترک سعی کنید با هم کنار بیایید تا بهتر و بیشتر همدیگر را بشناسید و به مرور اختلافات یا مسائل بین‌تان را که فکر می‌کنید نقطه ضعف رابطه‌تان هستند، حل کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان