جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.2
(6)

ژل گیاه آلوئه ورا یکی از مواد ثابت هر ماسک زیبایی است که می‌تواند به بهبود، رفع و جلوگیری از چین و چروک پوست کمک کند. از طرفی این ژل مملو از مواد مغذی، آنزیم‌های فعال، ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه است. به همین دلیل می‌تواند داروی بسیاری از مشکلات پوستی باشد. مثلا اگر می‌خواهید چروک صورتتان را از بین ببرید، باید از ماسک آلوئه ورا استفاده کنید.

ماسک آلوئه ورا برای چروک صورت

ما در این مطلب 7 ماسک آلوئه ورا برای چروک صورت را به شما معرفی کرده ایم. به خواندن ادامه دهید.

ماسک آلوئه ورا برای چروک صورت با ترکیب روغن بادام

ماسک آلوئه ورا برای چروک صورت با ترکیب روغن بادام

مواد لازم:

ژل آلوئه ورا

روغن بادام

موز

دستورالعمل:

  • در یک کاسه، یک موز را با چنگال له کنید. بعد 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا به آن اضافه کنید و 3 قاشق چایخوری هم روغن بادام روی آن‌ها بریزید و هر سه ماده را خوب با هم ترکیب کنید.
  • حالا از این ماسک روی صورتتان بمالید و 15 دقیقه صبر کنید. وقتی ماسک کامل خشک شد صورتتان را با آب ولرم شسته و با آب سرد آبکشی کنید.
  • آب سرد باعث می‌شود منافذ پوست شما سفت شود. در نهایت پوست خود را با یک حوله نرم و تمیز خشک کنید.

ماسک صورت گلاب و آلوئه ورا

مواد لازم:

ژل آلوئه ورا

گلاب

خیار

دستورالعمل:

  • ½ خیار را در مخلوط کن یا غذاساز پوره کنید، بعد یک قاشق چایخوری گلاب و 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا هم به خیارهای پوره شده اضافه کنید و هم بزنید.
  • بعد ماسک را روی پوست صورت و گردنتان بمالید و بعد از خشک شدن کامل ماسک پوستتان را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک صورت آب گوجه فرنگی و آلوئه ورا

ماسک صورت آب گوجه فرنگی و آلوئه ورا

مواد لازم:

ژل آلوئه ورا

آب گوجه فرنگی یا یک عدد گوجه فرنگی کوچک

دستورالعمل:

  • در یک کاسه، 2 قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی تازه را با 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا مخلوط کنید.
  • سپس از این ماسک روی پوست صورت و گردنتان بمالید و 15 دقیقه صبر کنید تا ماسک کامل روی پوست شما خشک شود. در نهایت صورت و گردنتان را اول با آب ولرم و در آخر با آب سرد بشویید. با یک حوله تمیز صورت را خشک کرده و مرطوب کننده بزنید.

ماسک صورت تخم مرغ و آلوئه ورا برای چروک صورت

مواد لارم:

ژل آلوئه ورا

تخم مرغ

دستورالعمل:

  • 1 تخم مرغ بزرگ را بشکنید و درون یک کاسه هم بزنید، سپس 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا هم به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کامل مخلوط کف کند.
  • حالا پوستتان را تمیز کنید و از این ماسک آلوئه ورا برای چروک صورت روی تمام پوست صورت و گردنتان بمالید. بعد 15 دقیقه صبر کنید و در آخر صورتتان را ابتدا با آب ولرم و بعد آب سرد شسته و خشک کنید.

ماسک صورت شی باتر یا کره شی و آلوئه ورا

ماسک صورت شی باتر یا کره شی و آلوئه ورا

مواد لازم:

ژل آلوئه ورا

شی باتر

روغن زیتون

دستورالعمل:

  • 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را در یک کاسه بریزید و به آن 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کرده و مخلوط کنید. سپس 2 قاشق غذاخوری کره شی هم به ترکیب‌تان اضافه کنید و خوب هم بزنید.

نکته: برای حل کردن شی باتر آن را 5 ثانیه درون مایکروویو قرار دهید و بعد به مخلوط اضافه کنید.

  • حالا صورت و گردنتان را بشویید و از مخلوط ماسک روی پوست صورت و گردنتان بمالید. 15 دقیقه صبر کنید تا ماسک کامل خشک شود، بعد پوستتان را ابتدا با آب ولرم و بعد با آب سرد بشویید، خشک کنید و در آخر مرطوب کننده بزنید.

ماسک آلوئه ورا برای چروک صورت با ترکیب شکر قهوه‌ای

مواد لازم:

ژل آلوئه ورا

شکر قهوه ای (یا شکر سفید)

دستورالعمل:

  • 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را در یک کاسه کوچک بریزید و به آن 1 قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای اضافه کرده و مخلوط کنید تا شکر کامل با ژل حل شود.
  • حالا روی پوست تمیز مخلوط را بمالید و با حرکات دایره‌ای پوستتان را ماساژ دهید. بعد از 5 دقیقه ماساژ دادن، 10 دقیقه دیگر صبر کنید تا ماسک کامل روی پوستتان خشک شود. در آخر صورتتان را ابتدا با آب ولرم و بعد با آب خنک شسته و خشک کنید.

ماسک صورت ریحان و آلوئه ورا

ماسک صورت ریحان و آلوئه ورا

مواد لازم

ژل آلوئه ورا

ریحان

دستورالعمل:

  • برگ‌های آسیاب شده را با 1 قاشق غذاخوری آب درون یک کاسه مخلوط کن بریزید. سپس هم بزنید تا آب با برگ‌ها ترکیب شود. بعد 1 قاشق ژل آلوئه ورا را درون مخلوط کن بریزید و دوباره مخلوط را هم بزنید.
  • حالا صورت و گردنتان را با آب گرم و یک شوینده بدون روغن بشویید. بعد ماسک ریحان و آلوئه ورا را روی پوست گردن و صورتتان بمالید. سپس 15 دقیقه صبر کنید و وقتی مخلوط روی پوستتان کامل خشک شد، صورتتان را با آب ولرم بشویید و برای سفت شدن منافظ پوست در آخر با آب خنک صورتتان را آب بکشید.
  • از یک حوله نرم برای خشک کردن صورتتان استفاده کنید. همچنین به پوستتان مرطوب کننده بزنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان