جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
16 بازدید

ماسک صورت کیوی (دستور تهیه ۵ ماسک فوق‌العاده)

ماسک صورت کیوی (دستور تهیه ۵ ماسک فوق‌العاده)
خواندن 2 دقیقه
3.7
(3)

کیوی یک میوه مغذی و  غنی از ویتامین C،  K و E و بسیاری از مواد معدنی ضروری دیگر است. این میوه در عین حال مقادیری ویتامین A دارد. کیوی به کلاژن سازی کمک می‌کند و سرشار از آنتی اکسیدان است. دانه‌های سیاه موجود در این میوه حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند که برای پوست نیز بسیار فایده دارند. کیوی که به آن سلطان ویتامین ث می‌گویند، پوست را نرم و لطیف نگه می‌دارد. در این نوشتار 5 نوع ماسک صورت کیوی می‌بینید که به کمک آنها می‌توانید پوستی درخشان، روشن و زیبا داشته باشید.

ماسک کیوی و ماست

ماسک صورت کیوی و ماست

این ترکیب یک ماسک روشن کننده بسیار موثر است. یک کیوی کاملا رسیده را بردارید و 1 قاشق غذاخوری ماست به آن اضافه کنید. کیوی را در ماست له کنید و روی صورت و گردن بمالید و بعد از 30 دقیقه آبکشی کنید.

ماسک کیوی و عسل

این ماسک صورت درخشندگی خوبی به پوست می‌بخشد. یک کیوی رسیده را بردارید و ۱ قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید و با قاشق آن را به شکل خمیر درآورید. ترکیب را همراه با دانه ها روی صورت بمالید و بعد از 20 دقیقه بشویید.

ماسک صورت کیوی و موز

این ماسک صورت به خوبی پوست را مرطوب می‌کند. نصف موز و یک کیوی رسیده را بردارید و خوب له کنید. 1 قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید و روی صورت و گردن بمالید و بعد از 20 دقیقه بشویید تا خیلی زود پوستی درخشان ظاهر شود.

ماسک صورت کیوی، عسل و لیمو

ماسک صورت کیوی

این هم یک ماسک صورت عالی با ویتامین C بسیار زیاد! یک کیوی رسیده بردارید، چند قطره لیمو را به آن اضافه کنید، 1 قاشق غذاخوری عسل هم به ترکیب بیفزایید. خوب مواد را مخلوط کنید و روی صورت و گردن بمالید. بعد از 20 دقیقه بشویید تا پوست نرم و صاف شود.

ماسک صورت آووکادو و کیوی

آووکادو سرشار از ویتامین  A، B، C  است و همراه با کیوی، یک ماسک ضد پیری خوب برای صورت می‌سازد. پالپ یک کیوی و یک میوه آووکادو را خارج کنید. آنها را با هم له کنید تا خمیری نرم به دست آید. در صورت تمایل عسل اضافه کنید. اجازه بدهید به مدت 30 دقیقه روی صورت بماند و بعد بشویید. استفاده منظم از این ماسک اثرات ضد پیری روی صورت‌تان دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان