جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
60 بازدید

متولدین کدام ماه‌ها از همه خجالتی ترند!؟

متولدین کدام ماه‌ها از همه خجالتی ترند!؟
خواندن 4 دقیقه
3.1
(69)

افراد خجالتی اغلب به عنوان افراد درونگرا شناخته می‌شوند، در حالی که حقیقت کاملا متفاوت است. زیرا برخی از متولدین علائم زودیاک خجالتی ممکن است اصلا درونگرا نباشند. در حالی که درونگراها ترجیح می‌دهند از تنهایی‌شان لذت ببرند، افراد خجالتی چنین نیستند. زیرا افراد خجالتی در عین حال که دوست دارند در جمع حضور پیدا کنند، از نداشتن اعتماد به نفس رنج می‌برند. آدم های خجالتی معمولا دوست دارند وارد بحث دیگران شوند اما مردد هستند.

با این حال اگر با شما صمیمی شوند، از حس ماجراجویی درونی‌شان و این که چقدر حرف برای گفتن دارند، شوکه خواهید شد. اما اگر آن‌ها را به شخص جدیدی معرفی کنید، از میزان حس خجالتی بودنشان شگفت زده خواهید شد.

خجالتی ترین افراد متولد کدام ماه‌ها هستند؟

خجالتی ترین افراد متولد کدام ماه‌ها هستند؟

حالا ما می‌خواهیم همین افراد خجالتی را به شما معرفی کنیم. در واقع می‌خواهیم شما را با خجالتی ترین متولدین ماه ها آشنا کنیم.

تیر

متولدین تیر اغلب خجالتی ترین علامت زودیاک در بین دوازده علامت زودیاک شناخته می‌شوند. آنها تا زمانی که صمیمی ترین دوست شما نباشند، هیچ وقت صدایشان را نمی‌شنوید. اما اگر در جمعی حاضر شوند که هیچ کس را نمی‌شناسند، ترجیح می‌دهند شنونده باشند.

این افراد خجالتی ترین متولدین ماه های سال هستند، به طوری که سعی می‌کنند همیشه از دور نظاره گر باشند و زیاد وارد بحث و گفتگوها نشوند. با این حال اگر می‌خواهید یک تیر ماهی خجالتی را تحت تاثیر قرار دهید، سعی کنید خوب حرف بزنید، زیرا او در اتمام حرف هایتان تصمیم می‌گیرد، با شما در ارتباط باشد یا خیر. اگر یک بار با او دوست شدید دیگر آن روی خجالتیش را نخواهید دید.

اسفند

متولدین اسفند با آن روحیه حساس از خجالتی ترین متولدین ماه های سال هستند. آن‌ها عموما سعی می‌کنند در حاشیه باقی بمانند و احساسات‌شان را درگیر نکنند. متولدین این ماه از این که احساسات‌شان پایمال شوند یا به بازی گرفته شوند متنفر هستند. به همین دلیل ترجیح می‌دهند در تنهایی شان زندگی کنند اما هرگز از لاک خود بیرون نیایند.

اسفند

فکر کردن به اولین روز دانشگاه یا کار چیزی نیست که از آن بترسند بلکه موضوعی است که خواب را از سرشان می‌پراند. برای آن‌ها صحبت در جمع یا مصاحبه خود جهنم است. متولدین اسفند هرچند افرادی خلاق هستند و اکثرا در رشته های هنری مشغول به کار هستند اما در ایجاد ارتباط ضعیف هستند و به دلیل خجالتی بودن بیش از حدشان، بهترین فرصت ها را از دست می‌دهند.

آبان

شاید دیدن اسم آبان در فهرست خجالتی ترین متولدین ماه ها تعجب برانگیز باشد، اما حقیقت این است که آن‌ها خجالتی نیستند بلکه وانمود می کنند افرادی خجالتی هستند. آن‌ها به سختی به دیگران اعتماد می‌کنند به همین دلیل برای این که کسی نتواند اطلاعاتی از او به دست آورد، در جلد آدم خجالتی فرو می‌روند و به دیگران اجازه می‌دهند صحبت کنند. آن‌ها درست وقتی دیگران فکر می‌کنند یک آدم خجالتی کنارشان نشسته، با دقت شروع به جمع آوری اطلاعات از دیگران می‌کنند و سعی دارند آن‌ها را بیشتر بشناسند.

متولد آبان همچنین از به اشتراک گذاشتن موضوعات و مسائل زندگی خصوصیش به شدت متنفر است. این هم یکی دیگر از دلایلی است که آبان ماهی ها خودشان را افرادی خجالتی معرفی می‌کنند. اگر با یک آبان ماهی رو به رو شدید، سعی کنید محتاط عمل کنید، زیرا او آنچه نشان می‌دهد نیست.

شهریور

شهریور - خجالتی ترین افراد متولد کدام ماه‌ها هستند؟

بدترین کابوس متولدین شهریور دور شدن از کمال گرایی است. آن‌ها از این که بدون نوبت صحبت کنند یا حرفی بزنند که دیگران مخالف باشند، می‌ترسند. به همین دلیل تا زمانی که همه برنامه را مدیریت کنند، هیچ مشکلی ندارند اما اگر در شرایط غیرقابل پیش بینی قرار بگیرند، دست و پایشان را گم می‌کنند و به فردی خجالتی تبدیل می‌شوند که حتی یک کلمه حرف زدن هم برایشان دشوار است.

متولدین شهریور همیشه با این ترس زندگی می‌کنند که اگر پایشان را کج بگذارند حتما مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرند. به همین دلیل اگر دقت کرده باشید، آن ها در هر مکالمه ای برای یافتن پاسخ مدت طولانی فکر می‌کنند تا پاسخی درخور پیدا کنند. اسفندی‌ها از خجالتی ترین ماه های سال هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 69

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان