جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
32 بازدید

در این تصویر جوجه اردک بازیگوش را پیدا کنید!

در این تصویر جوجه اردک بازیگوش را پیدا کنید!
خواندن 4 دقیقه
4
(27)

تست بینایی جوجه اردک بازیگوش هیجان انگیزترین تست هوشی است که تا کنون به آن برخورده اید. در این تصویر مزرعه شلوغی را می‌بینید که ظاهرا هرچه حیوان اهلی است در آن جا داده شده است و از قضا صاحب این مزرعه یا آنقدر سرش شلوغ است که نمی‌تواند به این اوضاع رسیدگی کند، یا هم خیلی تنبل است که همه چیز را به حال خودش راه کرده. به هر حال در این وضعیت شلوغ یک جوجه اردک بازیگوش گم شده یا بهتر است بگوییم پنهان شده، شما باید این جوجه را پیدا کنید تا به همراه باقی جوجه ها و مادرش به لانه‌اش برود. کار زیاد سختی نیست اگر ابتدا همه حیوانات را از نظر بگذرانید و بعد دانه دانه حیوانات را در ذهن تان فهرست کنید، سپس گوشه کنار مزرعه را با دقت تماشا کنید تا به آن جوجه پنهان برسید.

تست بینایی جوجه اردک بازیگوش

حل تست بینایی جوجه اردک بازیگوش

به ظاهر در این مزرعه هر حیوان در حال تفریح است و کسی هم به کارشان کار ندارد، آیا به نظرتان ممکن است این سگ زیادی خوشحال که از قضا به جوجه های اردک خیره شده است، یکی از آن‌ها را خورده باشد یا پنهانش کرده باشد؟ شما چه فکر می‌کنید؟ هرچند نباید خیلی زود قضاوت کرد ولی از تصویر چنین برداشت می‌کنیم که همه به نحوی از سگ هراس دارند و هیچ شکی نیست که جوجه یک لقمه خوشمزه برای سگ شده باشد.

با این حال بهتر است از قدرت بینایی و جزئی نگری‌تان برای حل تست بینایی جوجه اردک بازیگوش استفاده کنید. حتما می‌دانید که ذهن و مغز شما بهترین ابزار شما برای حل موضوعات و مسائل پیچیده است.

.

.

.

حتما تا کنون فهمیده اید که مغز یکی از مهمترین اعضای بدن است و برای تقویت عملکردش مانند سایر اعضای بدن به تمرین نیاز دارد. به همین دلیل یکی از بهترین تمریناتی که می‌توانید توسط آن ذهن و مغز خود را جوان نگهدارید حل تست های بینایی مانند تست بینایی جوجه اردک بازیگوش است. شما باید برای حل این تست بینایی از نهایت سرعت، دقت و تمرکزتان استفاده کنید.

.

امروز، در این تست بینایی هیجان انگیز قرار است شما مهارت جزئی نگری، بصری و ذهنی‌تان را به چالش بکشید و جوجه جدا افتاده از مادرش را پیدا کنید!

تست بینایی جوجه اردک بازیگوش؛ جوجه را پیدا کنید!

.

.

شما برای حل این تست هوش تنها 8 ثانیه فرصت دارید!

حل تست بینایی جوجه اردک بازیگوش

.

.

.

.

سرنخ: بهتر است ابتدا اطراف خانه سگ و دور اردک مادر را بگردید!

.

زمان به پایان رسیده است.

آیا توانستید جوجه را پیدا کنید و راهی لانه اش کنید؟ اگر موفق شدید، پس تبریک می گویم! شما قطعا فردی تیزبین هستید. اما اگر هنوز چشم می‌چرخانید تا او را ببینید، بهتر است به آخر صحفه نگاه کنید.

جواب تست هوش امروز

در این تصویر که کم از توهم نوری ندارد، باید در 8 ثانیه جوجه را تشخیص می دادید. اگر نتوانستید جوجه را پیدا کنید، به تصویر زیر نگاه کنید. بله جوجه کنار سگ مزرعه پنهان شده است. شاید هم سگ او را پنهان کرده باشد.

تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی جوجه اردک بازیگوش لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 27

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان