جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
37 بازدید

به این دختر کوچولو کمک کنید تا جورابش را پیدا کند!

آنچه که در این مطلب میخوانید
به این دختر کوچولو کمک کنید تا جورابش را پیدا کند!
خواندن 3 دقیقه
2.6
(13)

حل آزمون یافتن جوراب فقط یک جفت چشم تیزبین می‌خواهد و کمی دقت، مطمئنا با این مهارت موفق به حل تست خواهید شد. در این تست هوش شاید به نظر یافتن جوراب سخت که چه غیرممکن است اما خوب نباید ناامید شد، چون این که اتاق نیست بلکه بازار شام است و شما باید از بین این همه شلختگی لگه جورابی را پیدا نکنید که دختر به پا دارد. سعی کنید خوب دقت کنید.

آزمون یافتن جوراب

حل آزمون جوراب

معماهای تصویری و بصری راهی عالی برای فعال نگه داشتن مغز و عملکرد ذهنی شما هستند. بر اساس مطالعات روانشناسی این بازی‌های فکری به تقویت عملکرد شناختی از جمله حافظه کمک می‌کنند. باعث می‌شوند، تمرکز بهتری داشته باشید و با تیزبینی قدرت جزئی نگری‌تان نیز تقویت شود.

مانند همین تصویر، دختر کوچولو اتاقش را تا می توانسته به هم ریخته و حالا برای یافتن جوراب باید همه وسایل را دانه دانه جابه جا کند تا آن یک لگه دیر را نیز پیدا کند. هرچند اگر حالا اگر نزدیک او بودید، باید ابتدا همه وسایل را مرتب می‌کردید تا جوراب به راحتی پیدا شود. حالا هم همین طور است با این تفاوت که اینجا نمی‌توانید از دستانتان کار بگیرید، فقط باید چشمتان را به کار بی اندازید و با دقت همه لباس‌ها و وسایل را از نظر بگذرانید تا چوب لباسی را پیدا کنید.

کمتر کسی موفق به حل آزمون یافتن جوراب می‌شود، در واقع باید گفت کسانی که به حل این آزمون پرداخته اند توانسته اند در 97 ثانیه آن را پیدا کنند. اما شما ممکن است به وقت بیشتری نیاز داشته باشید، پس زیاد عجله نکنید و با صبر این کار را انجام دهید.

.

.

.

سرنخ تصویر

حل آزمون جوراب

حالا بیایید یک بار دیگر با دقت به تصویر نگاه کنیم، جوراب، شلوار، پیراهن، بلوز، جلیقه و دامن، کتاب، وسایل بازی همه و همه آن قدر زیاد و نامرتب هستند که سرتان سوت خواهد کشید. به نظر من یک و نیم دقیقه برای یافتن جوراب با این وضعیت خیلی هم زیاد نیست اما خوب اگر تلاش کنید می‌توانید خیلی زود به جواب برسید.

سعی خود را بکنید، حتما موفق خواهید شد!

پاسخ تست هوش امروز

آیا توانستید، جوراب را پیدا کنید؟ اگر دانه دانه وسایل اتاق را از نظر گذرانده باشید، حتما این جوراب رو به روی تخت روی زمین خواهید یافت. اما اگر هنوز هم به دنبال آن می‌گردید، بهتر است ما به کمکتان بیاییم. بله به تصویر زیر نگاه کنید، ما جوراب را برایتان برجسته کرده ایم، تا به آسانی مشاهده کنید.

تست هوش

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن جوراب لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان