جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 2 دقیقه
3.9
(211)

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا پرنسس های دیزنی مادر ندارند؟ اگر دقت کرده باشید، اکثر آن‌ها یا زیر دست نامادری و ناپدری هستند یا یتیم بزرگ شده اند. حالا شما بگویید اگر پرنسس های دیزنی مادر داشتند، چه می‌شد؟ آیا داستان می‌توانست متفاوت با آن چیزی که همه ما تماشا کرده‌ایم، تمام شود؟ خوب به هر حال حالا بیایید مادر پرنسس های دیزنی را ببینم. اگر آن‌ها مادر داشتند، چه می‌شد؟!

اگر پرنسس های دیزنی مادر داشتند

هنرمند شگفت‌انگیز امی کیم با طراحی مادر پرنسس‌ها توانسته تصویری جذاب از آنچه کنجکاوی ما را برانگیخته است، ایجاد کند. بیایید با هم ببینیم!

مادر آریل در انیمیشن پری دریایی کوچک

مادر آریل در انیمیشن پری دریایی کوچک - اگر پرنسس های دیزنی مادر داشتند

مادر آریل به دختر 16 ساله‌اش اشاره می‌کند که حالا تمام اتاقش را پر از عکس‌های شاهزاده اریک کرده است. پدرش عصبانی است و مادرش به این که او هنوز نوجوان است و این حس زودگذر از سرش می‌افتد اشاره دارد.

مادر بل در انیمیشن زشت و زیبا

مادر بل در انیمیشن زشت و زیبا

مادرش از این که دخترش زندانی یک هیولا بوده و عاشق او شده شوک شده است. اما آن وقت که می‌شنود این هیولا تبدیل به یک پرنس زیبا شده، در حال فریاد زدن است.

مادر سیندرلا در انیمیشن سیندرلا

مادر سیندرلا در انیمیشن سیندرلا

وای، اگر مادر سیندرلا زنده بود، او هرگز به نام سیندرلا معروف نمی‌شو و هیچ وقت دوستانی مانند گنجشک‌ها و موش‌ها نداشت و حتی هرگز با نامادریش ملاقات نمی‌کرد. بنابراین ما داستان متفاوتی از این پرنسس دیزنی را تماشا می‌کردیم.

مادر جاسمین در علاءالدین

مادر جاسمین در علاءالدین

مادر جاسمین به معنای واقعی کلمه شما را هیپنوتیزم خواهد کرد، طوری که میخکوبش می‌شوید.

مادر پوکاهانتس در انیمیشن پوکاهونتاس

مادر پوکاهانتس در انیمیشن پوکاهونتاس

مادر پوکاهانتس در حال بافتن موهای او، همچنان سعی دارد او را نصیحت کند تا از آنچه خطرناک به نظر می‌رسد، دوری کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 211

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان