جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
93 بازدید

آیا می توانید ساحره بدجنس را زیر 13 ثانیه پیدا کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آیا می توانید ساحره بدجنس را زیر 13 ثانیه پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
4.6
(8)

آزمون تشخیص ساحره فقط برای تیزبین ها است. اگر فکر می کنید از چشمانی به تیزبینی چشم عقاب دارید، پس این آزمون را انجام دهید. چالش پیش رو این است که در عرض 13 ثانیه ساحره مخفی در تصویر را پیدا کنید. با این حال، به گفته سازنده این آزمون تنها افراد تیزبین می توانند آزمون تشخیص ساحره را حل کنند! شما چطور؟

در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما حضور پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود. در این راستا، تست های بینایی آنلاین به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشمان خود ر بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه روزانه شما را به انجام چنین چالش های سرگرم کننده و مفید دعوت می کند.

اکنون وقت آن است تا چشم های خود را بیازمایید.

آزمون تشخیص ساحره

ساحره را پیدا کنید

در این تست بینایی باید ساحره بدجنس را در بین مردم شناسایی کنید. تصویر گروهی از مردم را در یک مغازه نشان می دهد. در داخل مغازه می توانید عده ای را در حال خرید، عده ای را در حال صحبت با مغازه دار و برخی را ببینید که مشکوک به نظر می رسند.

به هر حال، ساحره کجا پنهان شده است؟ اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا آزمون تشخیص ساحره را در عرض 13 ثانیه حل کنید. شانس خوب!

.

.

.

همچنین می توانید با انجام آزمون تشخیص تفاوت تصویر بیابان میزان دقت بینایی چشمان تان را آزمایش کنید. چالش خیلی ساده است، تنها کاری که باید بکنید این است که در عرض 11 ثانیه 3 تفاوت دو تصویر تقریبا یکسان را تشخیص دهید.

.

.

.

پاسخ

آیا ساحره را پیدا کردید؟ چون 13 ثانیه شما به پایان رسیده است.

اگر با دقت به افراد حاضر در مغازه نگاه کنید، می توانید به راحتی ساحره را شناسایی کنید. خانمی که در گوشه سمت راست  عکس قرار دارد، ساحره بدجنس است. اگر دقت کرده باشید می بینید که او درون ردایش یک چوب دستی جادویی دارد.

ساحره مخفی

ادعا شده است اگر بتوانید آزمون تشخیص ساحره را در طول 13 ثانیه حل کنید، یعنی از چشمان تیزبینی برخوردارید. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، بهتر خواهید شد. به هر حال فراموش نکنید این چالش سرگرم کننده را با خانواده و دوستان تان به اشتراک بگذارید و آنها را نیز به چالش بکشید.

با این حال اگر نتوانستید این چالش را موفقانه به پایان برسانید، آزمون شناسایی اشتباه مزرعه را امتحان کنید. این چالش کمی دشوار است، چون برای انجام آن فقط 5 ثانیه زمان دارید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص ساحره لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان