جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
33 بازدید

4 نوشیدنی صبحگاهی برای کاهش وزن که سالم‌تر از چای و قهوه هستند

4  نوشیدنی صبحگاهی برای کاهش وزن که سالم‌تر از چای و قهوه هستند
خواندن 3 دقیقه
3.1
(51)

بسیاری از مردم عادت دارند قهوه یا چای را به عنوان اولین نوشیدنی بعد از بیدار شدن از خواب و با معده خالی بنوشند. با این حال، مهم نیست که تا چه حد حس می‌کنید بدن شما به آن فنجان چای یا قهوه نیاز دارد، خوردن آن با معده خالی سالم نیست و ابدا کار درستی تلقی نمی‌شود. به چه دلیل؟ به این دلیل که نوشیدن چای یا قهوه اول صبح می‌تواند منجر به افزایش تولید اسید معده، ناراحتی احتمالی گوارشی، تداخل در جذب مواد مغذی و نوسانات قند خون شود.

می‌بینید!‌ انتخاب همیشگی‌تان چندان هم درست نبوده است! اما به چای چای یا قهوه چه بنوشیم؟ در این نوشتار جایگزین‌های بهتر و سالم تری را در اختیار شما قرار داده‌ایم. با خبرنامه همراه باشید!

نوشیدنی زردچوبه و فلفل سیاه

نوشیدنی زردچوبه و فلفل سیاه، جایگزین قهوه و چای

۲ تا ۳ پیمانه زردچوبه و فلفل سیاه (از هر کدام) در آب گرم می‌تواند یک نوشیدنی صبحگاهی فوق العاده سالم برای شروع روز باشد. این نوشیدنی قدرتمند می‌تواند به افزایش متابولیسم بدن و همچنین خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی کمک کند.

دمنوش زیره و زنیان رومی

دمنوش زیره و زنیان رومی

۲ فنجان آب بردارید و یک پیمانه دانه زیره، یک پیمانه زنیان رومی را در آن بجوشانید. وقتی آب به نصف رسید، ترکیب را صاف کرده و به آرامی میل کنید. این نوشیدنی مناسب برای کاهش وزن می‌تواند به بهبود هضم و مقابله با نفخ کمک کند، به خصوص زمانی که در دوران قاعدگی به سر می‌برید.

ترکیب آب و لیمو

ترکیب آب و لیمو

آب نصف یک لیمو را در آب گرم بریزید. اگر به نظرتان زیادی ترش بود، می‌توانید مقدار کمی عسل به نوشیدنی اضافه کنید. برای قوی‌تر کردن این نوشیدنی، می‌توانید کمی دارچین هم به ترکیب اضافه کنید. نوشیدن این ترکیب به عنوان اولین چیزی که در صبح مصرف می‌کنید تاثیر فوق العاده‌ای بر بدن دارد. این ترکیب شاداب کننده است و همچنین به دفع سموم از بدن کمک کند. نوشیدنی لیمو و عسل همچنین یک نوشیدنی سالم برای پوست شماست.

آب ساده یا گرم

آب ساده یا گرم جایگزین قهوه و چای

اگر صبح‌ها هیچ دردسری نمی‌خواهید، بهترین ایده این است که فقط یک لیوان آب ساده یا ولرم را با معده خالی بنوشید. این کار بدن شما را هیدراته می‌کند و متابولیسم را سرعت می‌بخشد. آب گرم همچنین می‌تواند به دفع سموم از بدن شما کمک کند.

پس چه زمانی چای یا قهوه صبح را بنوشیم؟

پس چه زمانی چای یا قهوه صبح را بنوشیم؟

هنگامی که هر یک از این نوشیدنی‌ها را مصرف کردید، حتما مقداری آجیل مانند بادام خیس خورده یا دانه‌هایی مانند تخمه کدو تنبل میل کنید. اگر می‌خواهید چیز شیرینی مصرف کنید، می‌توانید کشمش، خرما یا میوه‌های تازه را انتخاب کنید. کمی بعد از خوردن هر یک از این‌ها، می‌توانید چای یا قهوه صبح را بخورید.

توجه به این نکته ضروری است که مدتی طول می‌کشد تا از عادت معمول خود در مصرف چای یا قهوه به عنوان اولین نوشیدنی صبحگاهی و جایگزینی آن با هر یک از نوشیدنی‌های ذکر شده خارج شوید. با این حال، اگر هر یک از این نوشیدنی‌ها برای شما مناسب نیست، برای راهنمایی با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 51

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان