جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
11 بازدید

8 ویژگی صورت که شخصیت تان را لو می‌دهد حتی اگر خودتان نخواهید!

8 ویژگی صورت که شخصیت تان را لو می‌دهد حتی اگر خودتان نخواهید!
خواندن 4 دقیقه
2.3
(4)

شاید جالب باشد که بدانید برخی از ویژگی های صورت می‌توانند شخصیت شما را لو بدهند حتی اگر خودتان عامدانه بخواهید برخی از خصیصه‌های خود را پنهان کنید. ما در این نوشتار به این ویژگی‌های صورت پرداخته‌ایم. با خبرنامه همراه باشید.

صورت پهن

ویژگی های صورت که شخصیت تان را لو می‌دهد حتی اگر خودتان نخواهید!

تستوسترون و استروژن هم در رفتار و هم در ظاهر چهره ما نقش دارند. تستوسترون بالا با استخوان‌های فک قوی‌تر و استروژن بالا به پیشانی صاف‌تر، لب‌های درخشان‌تر و خطوط نرم‌تر و گردتر مرتبط است. در زنان، این ویژگی‌ها به طور کلی با زنانگی، جذابیت و سلامتی بیشتر همراه است و باروری بالاتر را نشان می‌دهد.

گونه‌های پهن نیز با تستوسترون زیاد مرتبط هستند. این ویژگی نشان دهنده پرخاشگری بالاتر و همچنین سخاوت زیاد است. مردانی که دارای این ویژگی چهره هستند، اعتماد به نفس بالایی دارند.

صورت گرد

زنان دارای صورت‌های گرد سخاوتمندتر هستند.

زنان دارای صورت‌های گرد سخاوتمندتر هستند. صورت گرد اغلب نشانه مهربانی، فداکاری و دلسوزی است. افرادی که این ویژگی را دارند می‌توانند دوستان واقعی شما باشند. با این حال، این افراد در عین حال می‌توانند بیش از حد از خود گذشتگی کنند به طوری که نیازهای دیگران را به نیازهای خود ارجح بدانند و آرامش خودشان را نادیده بگیرند، روندی که در طولانی مدت ابدا خوب نیست و در نهایت منجر به آسیب دیدن فرد می‌شود.

فرم صورت بیضی

ویژگی های صورت: اگر صورت بلندتر و استخوان گونه‌ها از فک بازتر به نظر برسد، شکل صورت بیضی است.

اگر صورت بلندتر و استخوان گونه‌ها از فک بازتر به نظر برسد، شکل صورت بیضی است. افراد با این فرم صورت احتمالاً توسط دیگران برونگرا تلقی می‌شوند و رفتاری دوستانه دارند. این بدان معنا نیست که افراد با صورت‌های بیضی به طور طبیعی آدم‌هایی اجتماعی هستند. در واقع آن‌ها بیشتر برون‌گرا هستند و راحت حرف می‌زنند و می‌دانند چگونه از کلمات استفاده کنند تا دیگران احساس راحتی داشته باشند.

صورت قلبی شکل

ویژگی های صورت که شخصیت تان را لو می‌دهد حتی اگر خودتان نخواهید!

صورت قلبی شکل با پیشانی بزرگ و چانه کوچکتر مانند مثلث معکوس مشخص می‌شود. گفته می‌شود که افراد دارای این فرم چهره خود تحلیلگر و خوش فکر هستند. افرادی دارای صورت قلبی شکل معمولا قدرت درونی باورنکردنی دارند و کاملاً سرسخت هستند. آن‌ها انرژی، قدرت درونی و شهود قوی دارند و می‌دانند چه زمانی باید برای پیشبرد اهداف خود اقدام کنند.

صورت قلبی‌ها همچنین بسیار خلاق و مهربان هستند اما ممکن است از نظر عاطفی بی ثبات و بلاتکلیف باشند. افراد دارای این شکل صورت می‌توانند بسیار خونگرم باشند و به راحتی به دیگران احساس خاص بودن بدهند. آنها شیفتگی ناشی از عاشق شدن را دوست دارند، اما ممکن است زمانی که همه چیز عادی یا پیش پا افتاده تر می‌شود، کنار شما نمانند.

شکل صورت الماسی

شکل صورت الماسی

این نوع صورت در وسط پهن تر است و به سمت پیشانی و چانه باریک می‌شود. گفته می‌شود افراد دارای این فرم صورت از کنترل کردن آدم‌ها لذت می‌برند. آنها با آرزو و هدف رسیدن به کمال، جزئیات محور هستند و کار با کیفیتی ارائه می‌دهند.

در غالب موارد این فرم صورت معمولی در نظر گرفته می‌شود. این ویژگی می‌تواند خوب باشد، زیرا مردم، به طور کلی، چهره‌های معمولی را قابل اعتمادتر از چهره‌هایی با ویژگی‌های خاص یا منحصر به فرد در نظر می‌گیرند.

صورت مستطیل شکل

ویژگی های صورت که شخصیت تان را لو می‌دهد حتی اگر خودتان نخواهید!

این فرم صورت با خط موی پهن و خط فک پهن مشخص می‌شود. افرادی که تیپ صورت پهن‌تری دارند، انرژی طبیعی و استقامت بالایی دارند. آنها همچنین انجام پروژه‌های بزرگ را ترجیح می‌دهند و دارای شوخ طبعی و ذهن تحلیلی قوی هستند. افراد دارای صورت مستطیلی قادر به حفظ آرامش و تمرکز، حتی در محیط‌های پر از استرس هستند و بنابراین می‌توانند رهبران ذاتی باشند. مردان دارای این فرم صورت معمولا احساس «قدرت» دارند اما در واقع به عنوان آدم‌هایی نه چندان « قابل اعتماد» دیده می‌شوند.

صورت کودکانه

ویژگی های صورت کودکانه

ویژگی‌های “صورت کودکانه” را می‌توان با صورت گرد اشتباه گرفت، اما این شکل از صورت جزئیات خاصی مانند چشمان درشت و بینی و چانه کوچک را شامل می‌شود. افراد دارای این ویژگی‌ها را می‌توان ساده لوح ، نه چندان مسلط یا حتی مطیع تلقی کرد. اما آنها در واقع صادق، خونگرم و مهربان هستند. زنان دارای این ویژگی‌ها، در فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان، جذاب ترین نوع در نظر گرفته می‌شوند.

خطوط پوستی

ویژگی های صورت که شخصیت تان را لو می‌دهد حتی اگر خودتان نخواهید!

خطوط صورت نیز می‌تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما بیان کند. افرادی که دارای خط خورشیدی قوی و مشخص در مرکز پیشانی هستند، از سرزندگی بالایی برخوردارند و تمایل به جاه طلبی و همچنین ماجراجویی دارند.

خطوط “پای کلاغ” در گوشه چشم، علامت شادی است. با این حال، اگر خیلی عمیق باشند، می‌توانند به تنش یا تصمیم گیری دشوار مرتبط باشند. به طور کلی، آنها به معنای توجه به جزئیات هستند. خطوط اخم می‌توانند به لجبازی یا استرس اشاره کنند و خطوط خنده اطراف دهان می‌توانند در مورد سلامتی و نیروی زندگی بگویند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان