جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
80 بازدید

سوالات هوش: 3 سوال برای ارزیابی ضریب هوش شما!

سوالات هوش: 3 سوال برای ارزیابی ضریب هوش شما!
خواندن 3 دقیقه
3.6
(20)

سوالات هوش: در سال 2005، یک روانشناس به اسم شین فردریک آزمونی را برای ارزیابی ضریب هوشی ایجاد کرد. این آزمون فقط 3 سوال دارد که باید به سرعت به آنها پاسخ دهید.

سوالات هوش

اکنون سوالات را با دقت بخوانید و به آنها جواب دهید. اما به یاد داشته باشید جواب در پایین صفحه قرار دارد.

سوال اول

یک راکت تنیس و یک توپ به ارزش 1 دلار و 10 سنت به مجموع با هم فروخته می شوند. راکت تنیس 1 دلار از توپ گران‌تر است. قیمت توپ چقدر است؟

سوال دوم

5 دستگاه در 5 دقیقه 5 محصول را تولید می کنند. چقدر زمان لازم است تا 100 دستگاه 100 محصول را تولید کنند؟

سوال سوم

در یک برکه گل های زنبق می روید. آنها بسیار سریع رشد می‌کنند و هر روز به اندازه دو برابر جا را می گیرند. در مجموع 48 روز زمان می برد تا برکه به طور کامل پوشیده از گل های زنبق شود. چقدر زمان لازم است تا گل های زنبق نیم برکه را بپوشاند؟

در موزد

شین فردریک استادی در دانشکده مدیریت دانشگاه ییل است. تخصص او در حوزه تحقیقات مرتبط با چگونگی انسان ها در تصمیم گیری ها تخصص دارد. او حتی با برنده جایزه نوبل دانیل کانمن همکاری کرده است. فردریک به همراه تیم خود، حدود 1000 نفر را مورد مطالعه قرار داده است.

به گفته شین، ایده این سوالات هوش این است که پاسخ‌های اشتباه اول به ذهن می‌آیند: 100 سنت، 100 دقیقه، 24 روز. این پاسخ‌ها به طور معمول توسط افرادی با نگرش غریزی داده می شود، در حالی که افراد با نوع متفاوتی از تفکر معمولا پاسخ های بهتری می دهند.

پاسخ ها

پاسخ ها

جواب اول: پاسخ 5 سنت است. اگر توپ 10 سنت بود، راکت تنیس 1 دلار و 10 سنت و این همان مبلغ کل هر دو مورد است.

جواب دوم: پاسخ 5 دقیقه است. تعداد دستگاه‌ها تاثیری بر زمان لازم برای تولید یک محصول را ندارد.

پاسخ سوم:47 روز است، نه 24. اگر تعداد زنبق‌های آبی هر روز دو برابر شود و تعداد روزهای مورد نیاز برای پوشش کامل برکه 48 روز باشد، منطقی است که زنبق‌ها یک روز قبل از آن نیمی از برکه را بپوشاند.

آیا توانستید به درستی به این سوالات هوش پاسخ دهید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این تست هوش لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 20

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان