جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 2 دقیقه
4.6
(5)

در دنیای پر زرق و برق مسابقات میس یونیورس و ملکه‌ زیبایی، برخی افراد اثر چنان ماندگاری بر جای می‌گذارند که هرگز محو نشده و خدشه‌ای به آن وارد نمی‌شود‌. آپاسرا هونگساکولا، برنده زیبا و جذاب مسابقات میس یونیورس، نمونه‌ای جالب توجه از لطافت و زیبایی بی انتهاست. در سال 1965، او عنوان دوشیزه جهان را به دست آورد و با جذابیت کم‌نظیری که داشت، همه را مجذوب خود کرد. آپاسرا هونگساکولا در سن 76 سالگی هنوز هم به طرز شگفت آوری جوان و سرشار از زندگی به نظر می‌رسد، گویی زمان اصلاً اثری روی او به جا نگذاشته است!

اولین برنده میس یونیورس از تایلند

ملکه زیبایی سال ۱۹۶۵

آپاسرا هونگساکولا افتخار این را دارد که اولین برنده دوشیزه جهان از تایلند باشد. ظرافت و زیبایی فریبنده او به خوبی چشم را نوازش می‌کرد و در واقع او نماینده بی نقصی برای ملت خود بود. پیروزی آپاسرا که در سال 1965 به عنوان میس یونیورس انتخاب شد، رویداد مهمی بود که تایلند را سرشار از شادی و غرور کرد.

ملکه زیبایی سال ۱۹۶۵

ملکه زیبایی سال ۱۹۶۵

آپاسرا در 76 سالگی هنوز هم ظاهری جوان دارد

ملکه زیبایی سال ۱۹۶۵

آپاسرا هونگساکولا در 76 سالگی ظاهری بسیار جوان دارد. زیبایی بی انتها و درخشش چهره او سنش را باورناپذیر کرده است و افراد زیادی پس از شنیدن سن او شگفت زده می‌شوند. اخیرا عده زیادی بعد از دیدن عکسی که با نوه‌اش گرفته بود، نتوانستند ساکت بمانند و گفتند که سن او خیلی غیرواقعی به نظر می‌رسد. عده زیادی گفته بودند: «این مادربزرگ بیش از اندازه جوان به نظر می‌رسد.»

منتقدان او را به انجام جراحی پلاستیک متهم کرد‌ه‌اند

ملکه زیبایی سال ۱۹۶۵

مدیر برنامه‌های آپاسرا به شایعات در مورد درمان‌های عجیب و غریب و پرهزینه جوان سازی او پایان داد و وجود چنین چیزی را به کلی انکار کرد. به گفته او، تنها تغییری که آپاسرا داشته، در مدل مویش است؛ تبدیل موها از حالت موج دار به صاف که ظاهر او را به طرز چشمگیری تغییر داده است.

ملکه زیبایی سال ۱۹۶۵

او همچنین تصریح کرد که راز جوان ماندن آپسارا ریشه در روتین مراقبت سخت‌گیرانه او از خودش دارد که شامل رژیم غذایی سالم، ورزش منظم و استفاده فراوان از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوستش می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان