جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
231 بازدید

به کمک ۷ نوشیدنی موثر سلامت کیسه صفرا را بهبود دهید

به کمک ۷ نوشیدنی موثر سلامت کیسه صفرا را بهبود دهید
خواندن 3 دقیقه
3.4
(8)

کیسه صفرا کیسه‌ای کوچک به شکل گلابی است که پشت کبد قرار دارد. وظیفه آن ذخیره صفرای غنی از کلسترول است که توسط کبد ترشح می‌شود و به هضم غذای چرب کمک می‌کند. گاهی اوقات این ارگان مهم به دلایل متفاوتی ممکن است دچار مشکل و بیماری شود. اگر شما هم با بیماری‌های کیسه صفرا مانند سنگ کیسه صفرا درگیر هستید، ممکن است به دنبال راه‌های طبیعی بهبود سلامت کبد باشید. به عنوان مثال برخی نوشیدنی‌ها می‌توانند کمک کننده باشند. در این نوشتار ما بهترین نوشیدنی برای کیسه صفرا را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

آب سیب

فواید آب سیب علائم آلرژی ریه
بهترین نوشیدنی برای کیسه صفرا

یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک لیوان آب سیب مخلوط کنید و هر روز صبح از این نوشیدنی بنوشید. اسید مالیک موجود در آب سیب مسئول نرم کردن سنگ های صفراوی است و سرکه موجود در آن میزان کلسترول موجود در صفرا را کاهش می‌دهد. هر دوی این مواد به آرامی سنگ‌ها را حل کرده، از تشکیل دوباره آن‌ها جلوگیری و کیسه صفرای‌تان را به طور کامل پاکسازی می‌کنند.

آب و نمک اپسوم

نمک اپسوم بهترین دارو برای از بین بردن سنگ های کیسه صفرا است. همچنین اگر به دنبال پاکسازی کیسه صفرای‌تان هستید، حتما محلول آب نمک اپسوم مصرف کنید. یک قاشق چایخوری نمک اپسوم را در آب با دمای معمولی اتاق بریزید و هر شب به مدت یک هفته آن را بنوشید. همچنین می‌توانید دو یا سه لیوان نمک اپسوم را طی چند ساعت بنوشید. با این حال مواظب عوارض جانبی نوشیدن آب نمک اپسوم باشید، زیرا برخی افراد پس از مصرف آن، دچار اسهال شدید شده‌اند.

آب لیمو

ترکیب آب و آبلیمو
بهترین نوشیدنی برای کیسه صفرا

هر روز آب 4 عدد لیموترش تازه را بگیرید و با شکم خالی بنوشید. نوشیدن آب لیمو به مدت یک هفته، نه تنها به پاکسازی کیسه صفرا کمک می‌کند، بلکه از شر سنگ کیسه صفرا نیز خلاص خواهید شد. نوشیدن مایعات زیاد باعث حذف طبیعی سنگ های صفراوی و پاکسازی کیسه صفرا می‌شود.

آب گلابی

یک قاشق غذاخوری عسل را در نصف لیوان آب داغ حل کنید، سپس مخلوط آب و عسل را روی نصف لیوان آب گلابی بریزید و بنوشید. پکتین موجود در آب گلابی سنگ‌های صفراوی را به طور طبیعی از بین برده، باعث سلامت کیسه صفرا می‌شود.

چای نعنا

بهترین نوشیدنی برای کیسه صفرا

نعناع مسئول تحریک جریان صفرا و همچنین حاوی ترپن است ترکیبی که در نعناع یافت می‌شود. به همین دلیل چای نعنا بهترین نوشیدنی برای کیسه صفرا محسوب می‌شود. برای تهیه یک لیوان آب نعناع تازه، برگ‌های تازه یا خشک نعناع را در یک کاسه آب داغ بریزید و دم کنید. از این چای روزی چند بار بنوشید.

چای گیاهی

چای های گیاهی می‌توانند بهترین نوشیدنی برای کیسه صفرا باشند. به عنوان مثال، خارمریم نوعی گیاه است که می‌توانید به عنوان چای یا دمنوش گیاهی مصرف کنید. سعی کنید چند بار در طول روز، نصف فنجان از این چای را بنوشید. برای تهیه چای گیاهی خارمریم، آب را با 4 یا 5 برگ نصف فنجان از این چای را چند بار در طول روز به مدت چند روز بنوشید. برای تهیه چای گیاهی، آب را با 4 یا 5 برگ از گیاه انتخابی‌تان بجوشانید و بعد بنوشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان