جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
42 بازدید

بازی فکری سخت: چه فکر می‌کنید چه چیزی روی سفره کم است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
بازی فکری سخت: چه فکر می‌کنید چه چیزی روی سفره کم است؟
خواندن 3 دقیقه
2.6
(379)

آیا می‌توانید بگویید که در این سفره چه چیزی کم است؟ ما امروز یک بازی فکری سخت برای تان آماده کرده ایم که شاید فکر کنید زیاد آسان است اما خوب باید بگوییم که از بخت شما این معما خیلی سخت است.

امروزه بازی‌های فکری و آزمون‌های تصویری یک سرگرمی آنلاین محبوب است. خوانندگان باید به تصویر نگاه کنند و با کمک مهارت های ذهنی و بینایی خود سوال را حل کنند. همچنین این بازی های می تواند به صورت کلمات، اعداد یا تصاویر نیز باشد. به هر حال، آنها یک راه سرگرم کننده و چالش برانگیز برای بهبود مهارت های تفکر انتقادی شما هستند که به شما کمک می کند یاد بگیرید تا خارج از چارچوب فکر کنید و راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات پیدا کنید.

بازی فکری سخت

بازی فکری سخت

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، ظاهرا یک سفره صحانه پهن است، سه کاسه غلات صبحانه، آبمیوه و یک بشقاب از نان تست و هلو دیده می‌شود. اما آیا می‌توانید بگویید این سفره چه چیزی کم دارد؟ مطمئنا برنده شما هستید، فقط کافی است کمی بیشتر دقت کنید و با تمرکز تمام به تصویر نگاه کنید.

بیایید شروع کنیم!

.

.

.

عجله کنید!

بازی فکری سخت

.

.

هرچند ما زمان برای این بازی فکری تعیین نکرده ایم اما برای آزمایش ضریب هوشی تان باید سرعتتان را بالا ببرید!

جواب بازی فکری سخت امروز

آیا موفق به یافتن جواب شدید؟

اگر هنوز به دنبال جواب درست می‌گردید ما به شما کمک خواهیم کرد اما خوب اجازه دهید اول به کسانی که جواب را یافته اند تبریک می‌گوییم. اگر می‌خواهید جواب تان را با جواب بازی فکری سخت امروز مقایسه کنید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

بازی فکری سخت

بله! در این تصویر بشقاب برای هلو کم است. اگر به تصویر دقت کنید، می‌بینید که هلوها بشقاب ندارند و همانطور روی سفره گذاشته شده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از بازی فکری سخت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آرا: 379

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان