جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
14 بازدید

اگر بتوانید فیل دوم را در 4 ثانیه تشخیص دهید، چشمانی تیزبین دارید!

اگر بتوانید فیل دوم را در 4 ثانیه تشخیص دهید، چشمانی تیزبین دارید!
خواندن 2 دقیقه
3.3
(24)

آزمون بینایی فیل: آیا می توانید فیل دوم را در این تصویر پیدا کنید؟ این تست بینایی را در طول 4 ثانیه حل کنید و دقت دید چشمان تان را محک بزنید.

حل آزمون های بینایی و خطای دید می تواند به شناسایی مشکلات و اختلالات بینایی کمک کند. با توجه به نتایج آزمون، می توانید مشکلات خود را متوجه شوید. همچنین این آزمون‌ها می توانند دقت بینایی شما را ارزیابی کنند. همچنین با حل اینگونه چالش ها می توانید ببینید که چقدر قادر به تشخیص و تمیزدهی اشیاء و جزئیات هستید. این کار می تواند به شما کمک کند تا دقت و تمرکز خود را بهبود ببخشید. علاوه بر این، توهمات نوری مانند آزمون فیل پنهان راهی عالی برای سرگرم شدن است.

فیل دوم را پیدا کنید

فیل دوم را پیدا کنید

تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، تعدادی از گردشگران را نشان می دهد که در حال حمام دادن یک فیل هستند. به هر حال، جایی در این تصویر یک فیل دیگر نیز وجود دارد. برای پیدا کردن فیل دوم ما به شما 4 ثانیه وقت می دهیم. آیا می توانید آزمون بینایی فیل  را این محدوده زمانی حل کنید؟

زمان شما از الان شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است. مطمئنا تا حالا فیل دوم را پیدا کرده اید. اگر چنین است به شما تبریک می گوییم.

به هر حال حالا وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

جواب آزمون بینایی فیل

در واقع فیل دوم یک حیوان واقعی نیست، آب پاشیده شده توهمی از شکل فیل را ایجاد کرده است. به تصویر زیر نگاه کنید:

فیل دوم

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی فیل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌های بینایی، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 24

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان