جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
5
(1)

اگر می‌خواهید بدانید این هفته چه اتفاقاتی قرار است برای شما بیفتد، فال این هفته را مطالعه کنید. با فال هفتگی آخرین هفته تیر می‌توانید نسبت به اتفاقات غیرمنتظره این هفته آگاهی پیدا کنید و در مورد زندگی عاطفی و حرفه‌ای‌تان بیشتر بدانید.

نشانه‌های زودیاک این فرصت را به شما می‌دهند تا از چالش‌های شغلی، مالی و عاطفی پیش روی‌تان با خبر شوید و تصمیمات بهتری بگیرید.

فال هفتگی متولدین فروردین

فال هفتگی همه نشانه های زودیاک

اگرچه می‌خواهید همچنان سخت کار کنید تا به نتیجه دلخواه‌تان برسید، اما تحمل این مقدار فشار تنها منجر به خستگی روح و جسم‌تان می‌شود. در زندگی خصوصی‌تان هرگز وقتتان را تلف نکنید. هرچند بهتر است این هفته به آهستگی کارها را پیش ببرید و باید به خودتان کمی استراحت هم بدهید اما فراموش نکنید که همچنان باید به طور مستمر برای آرزوهایتان تلاش کنید.

وقتی صحبت از روابطتان به میان می‌آید، باید بگوییم که قرار است این هفته وارد دوره‌ای تازه از رابطه شوید. همچنین مجبورید بعضی از روابط‌تان را پایان دهید. از این که قرار است این هفته روابط جدیدی بسازید، چه حسی دارید؟

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

از آن‌جایی که سیاره زهره حاکم بر شما در تاریخ 31ام سرعتش را کم می‌کند، سرعت شما هم کاهش یافته و خیلی کند حرکت خواهید کرد. قرار است این هفته را به خانه و خانواده تان اختصاص دهید. فرقی نمی‌کند قرار است به تعطیلات خانوادگی بروید، اسباب کشی کنید یا به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایتان کمک کنید تا خانه‌شان را تمیز کنند، در طول زمانی که با خانواده‌تان وقت می‌گذرانید حتما متوجه تغییرات در روابط خانوادگی‌تان خواهید شد.

فال هفتگی متولدین خرداد

این هفته زمانی مناسب برای مبارزه و رسیدن به یک تعادل بین کار و زندگی‌‌تان است. بهتر است بگوییم این فرصت به شما داده می‌شود تا کمی بین برنامه های کاری و زندگی‌تان کمی هم زمان برای خودتان پیدا کنید.

اگرچه در حال حاضر احساس می‌کنید باید بیشتر انرژی‌تان را صرف خانه و خانواده کنید، اما این را هم می‌دانید که تمرکز بیش از حد بر زندگی خصوصی‌تان منجر به شکست در حرفه‌تان می‌شود. با توجه به بار مسئولیت‌های زیادی که هر روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود، مطمئناً آرزو می‌کنید که ای کاش می‌توانستید روی مبل دراز بکشید و هیچ کار دیگری انجام ندهید! با این حال بهتر است برنامه دقیق تری بچینید و تا بتوانید ساعاتی را هم برای خودتان زمان بگذارید.

فال هفتگی متولدین تیر

فال هفتگی همه نشانه های زودیاک

25ام بهترین روز ماه برای شماست، روزی که در آن احساس خوشایند و مثبتی دارید. بهتر است بگوییم امروز، روز شما است، پس نهایت لذت را ببرید! با این حال اشتباه نکنید، این احساس خوشایند هیچ ربطی به شغل، خانه و خانواده و حتی رابطه عاطفی شما ندارد، بلکه این حس مثبت از تصویر شما از بدن و حس رضایت درونی‌تان سرچشمه می‌گیرد.

برای تجلیل از این حس خوب، خودتان را به یک حمام وان آب گرم دعوت کنید یا بهتر است نوبتی برای فیشیال صورت بگیرید، مطمئنا حس خوبتان دو چندان خواهد شد. شما در حال ورود به دوران جدیدی از زندگی حرفه‌ای و خصوصی تان هستید، بنابراین مسلما قرار است به بعضی از روابطتان پایان دهید. ناراحت نباشید چون اتفاقات فوق العاده ای در راه است.

فال هفتگی متولدین مرداد

هفته قبل، هفته سخت و پرمشغله‌ای برای شما بود. بنابراین آغاز این هفته بهترین زمان برای جمع بندی اتفاقات افتاده و درک احساس درونی‌تان است. این هفته قرار است ابتدا روی تغییرات پیش آمده در محیط زندگی و کاری‌تان تمرکز کنید، زیرا زهره در روز 25ام سرعتش را کاهش داده و باعث می‌شود شما هم با آرامش بیشتر به اطراف و اتفاقات پیش آمده فکر کنید.

فال هفتگی متولدین شهریور

این هفته قرار است شاهد افزایش تنش‌ها در روابط‌تان باشید، زیرا مریخ با زحل در روز 31ام با هم روبرو می‌شوند. این هفته مریخ بر شما حاکم است، تاثیری که هم برای شما نشاط آور است و هم تحریک کننده.

در حالی که این هفته با حس شادی و شور فراوان احساس می‌کنید حرف های زیادی برای گفتن دارید! از طرفی بیشتر ترجیح می‌دهید تنها باشید تا در یک جمع شلوغ و پر هیاهو، به قولی نمی‌دانید با خودتان چند چند هستید.

با این حال پس از پایان روز 30ام زهره به سمت عقب برگشته و به شما انگیزه فراوان برای فعالیت و کار می‌دهد. همین هم باعث می‌شود تا پایان تابستان از پیله تنهایی‌تان بیرون آمده و با کسانی که دوست دارید وقت بگذرانید.

فال هفتگی متولدین مهر

فال هفتگی همه نشانه های زودیاک

سیاره حاکم بر شما زهره در حال کاهش سرعت است و در 31ام به عقب بر می‌گردد و شما را مجبور می‌کند تا در مورد دوستی ها، همکاری‌ها و در کل ادامه روابط‌تان بیشتر فکر کنید. هرچند شما می‌توانید با هر شرایطی سازگار شوید، اما زمان آن فرا رسیده تا کمی هم به خودتان فکر کنید و خودتان را در اولویت قرار دهید.

باقی فصل تابستان به زندگی اجتماعی شما و تصمیماتی که در این مورد می‌گیرید، اختصاص داده شده است. در واقع قرار است به بعضی از روابط‌تان پایان دهید و شروع کننده روابط جدید چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای تان باشید.

فال هفتگی متولدین آبان

اگرچه تنها کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که این هفته را به خوشگذرانی بگذرانید، اما هیچ چیز آنطور که پیش بینی کرده اید، پیش نمی‌رود. سیاره حاکم بر شما، مریخ، در روز 29 ام با زحل روبرو می‌شود و همین باعث ایجاد تنش بین شما با دوستان و همکاران‌تان می‌شود.

با این حال روزهای خوب که قرار است شاهد اتفاقات خوشحال کننده باشید از 31 ام شروع می‌شود، و این نشان دهنده تمرکز شما روی ایجاد تغییرات در زندگی حرفه‌ای‌تان است که قرار است بقیه تابستان را به آن اختصاص دهید.

پیش از رسیدن به روز 31 ام حتما از خودتان بپرسید که چگونه می‌توانید زندگی حرفه‌ای رضایت‌بخش‌تری داشته باشید؟

فال هفتگی متولدین آذر

این هفته شاهد اتفاقات فوق العاده‌ای در محل کارتان خواهید بود، زیرا سیاره حاکم بر شما، مریخ در حال حرکت روی محور شغلی شما است. با این حال هرچند شما سعی می‌کنید قدم های بیشتری بردارید، اما ممکن است متوجه شوید که مانعی بر سر راه شما قرار دارد و شما را به سمت عقب می‌کشاند.

همانطور که مریخ در روز 29ام با زحل روبرو می شود، شما هم مجبور می‌شوید دوباره به عقب برگردید و همه چیز را مرتب بررسی کنید و از نو برنامه ریزی کنید. این کار یک شکست نیست، بلکه بخش مهمی از فرآیند است. بررسی تصمیمات و اولویت بندی دوباره اهدافتان هیچ اشکالی ندارد.

فال هفتگی متولدین دی

فال هفتگی همه نشانه های زودیاک

در واقع 25ام این ماه یک شروع تازه در روابط‌تان به حساب می‌آید. چه در حال شروع یک شراکت جدید باشید یا “تجدید عهد” با عشق زندگی‌تان برای داشتن یک زندگی پایدار، این هفته زمان خوبی است.

قرار است شاهد تغییرات بزرگی در زندگی حرفه‌ای و خصوصی تان باشید، به طوری که آخر هفته فکر می‌کنید همه اتفاقاتی که پشت سر گذاشته‌اید، تنها یک خواب شیرین بوده است.

فال هفتگی متولدین بهمن

این هفته اوج نوسانات مالی و پولی شما خواهد بود، زیرا سیاره مریخ با زحل رو به رو می‌شود. هرچند منابع مالی شما محدود است اما پولی از طرف دوستان تان به شما به عنوان هدیه، وام یا صرفا به عنوان قرض داده می‌شود.

سعی کنید در این هفته یک برنامه ریزی جدید انجام دهید و کارهای روزمره‌تان را بررسی کنید. با نظم دادن به کارهایتان به آرامش خواهید رسید.

فال هفتگی متولدین اسفند

این هفته به خصوص در روز 26ام خلاقیت شما به اوج خود می‌رسد و شما شاهد اتفاقات خوشحال کننده خواهید بود. با این حال، نمی توانید از این احساس که همه از دست شما عصبانی هستند، خلاص شوید!

با توجه به این که مریخ در روز 29 ام در مدار روابط شما با زحل روبرو می‌شود، ممکن است بین انتخاب و تصمیمات عزیزانتان یا انتخاب و تصمیمات خودتان گیر کنید. به یاد داشته باشید: شما می‌توانید هر دو طرف چه خود و چه اطرافیان‌تان را راضی نگهدارید، فقط کافی است با خود و دیگران به صلح برسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان