جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
21 بازدید

آیا به اندازه کافی باهوش هستید تا بتوانید اشتباه تصویر را پیدا کنید؟

آیا به اندازه کافی باهوش هستید تا بتوانید اشتباه تصویر را پیدا کنید؟
خواندن 3 دقیقه
3.1
(16)

در آزمون یافتن اشتباه تصویر تنها 15 ثانیه فرصت دارید تا بگویید چه چیزی در تصویر درست نیست. با حل این تست هوش، می‌توانید شادتر و سرحال تر شوید. در واقع با حس هیجانی که هنگام حل معماها دارید، باعث می‌شوید ادرنالین بیشتری شود و حساس شادابی بیشتری داشته باشید. به همین دلیل است که روانشناسان توصیه می‌کنند بعد از یک روز سخت و پرکار به حل معما و پازل‌ها بپردازید. همچنین، چنین چالش‌هایی باعث تقویت مهارت های شناختی و بینایی شما می‌شوند. پس شانس‌تان را امتحان کنید!

آزمون یافتن اشتباه تصویر

معماها و پازل های تصویری مانند آزمون یافتن اشتباه تصویر معمولا توانایی هایی مانند خلاقیت و مهارت های بینایی را به چالش می‌کشند. در نتیجه، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می‌کنند و سرعت عملکرد ذهن‌تان افزایش می‌دهند. حالا بیایید شروع کنیم. به تصویر نگاه کنید و بگویید چه چیزی در این تصویر اشتباه است:

آزمون یافتن اشتباه تصویر

اگر کمی با دقت به تصویر نگاه کنید، شاهد عکسی از یک روز بارانی هستید که عده از افراد مقابل ایستگاه اتوبوس ایستاده و منتظر رسیدن سرویس هستند. همه آن‌ها چتر روی سر دارند تا از قطرات باران در امان بمانند. ظاهرا همه چیز سر جای درستش قرار دارد. اما چه چیزی می‌تواند در این تصویر اشتباه باشد؟

برای حل آزمون یافتن اشتباه تصویر تنها 13 ثانیه فرصت دارید!

.

.

.

عجله کنید و زمان سنج را فراموش نکنید!

آزمون یافتن اشتباه تصویر

.

.

.

آیا موفق به یافتن اشتباه درون تصویر شدید؟

پاسخ به آزمون یافتن اشتباه تصویر

امیدواریم توانسته باشید جواب درست را پیدا کنید. زیرا زیاد هم کار سختی نبود. فقط کافی بود با دقت به تصویر نگاه می‌کردید و کمی ذهن‌تان را روی تصویر متمرکز می‌کردید. مثلا باید به جزئیات با دقت بیشتری نگاه می‌کردید. حالا ما یک بار دیگر به شما کمک می‌کنیم تا بدون نگاه کردن به پاسخ خودتان به جواب برسید. مثلا به تابلوی ایستگاه اتوبوس نگاه کنید، چیزی در آن اشتباه نیست، زیرا تصویر اتوبوس به درستی روی تابلو کشیده شده است. لباس همه افراد درست است و همه کفش به پا دارند. چتر ها هم وارونه نیست و هر کدام چتر خودش را دارد پس این وسط چه چیزی می‌تواند درست نباشد؟

آزمون یافتن اشتباه تصویر

بله! اگر به زن با پیراهن قرمز راه راه نگاه کنید، متوجه می‌شوید که او زیر این باران شدید، هیچ چتری ندارد اما همچنان لباس هایش خشک است و در اثر باران خیس نشده است.

آیا متوجه نکته تصویر شدید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن اشتباه تصویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 16

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان