جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
84 بازدید

آزمون تشخیص قاتل؛ کدامیک از این 3 نفر صاحب رستوران را کشته است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون تشخیص قاتل؛ کدامیک از این 3 نفر صاحب رستوران را کشته است؟
خواندن 4 دقیقه
3.6
(17)

آزمون تشخیص قاتل یک معمای تصویری کارآگاهی برای ارزیابی مهارت های بینایی و ضریب هوشی شما است. در این آزمون پلیسی شما باید با توجه به شواهد، سرنخ ها و جزئیات تصویر قاتل را شناسایی کنید. با این حال، سازنده آزمون تشخیص قاتل ادعا می کند که تنها یک کارآگاه واقعی مانند شرلوک هلمز می تواند این چالش را حل کند. شما چطور، آیا فکر می کنید ضریب هوشی بالایی دارید؟ پس بیایید ببینیم چند مرده حلاجید!

امروزه مردم به شدت فاقد مهارت های تفکر انتقادی و بینایی هستند و اغلب مردم حتی ساده ترین بازی های فکری را هم نمی توانند حل کنند. امیدواریم شما یکی از آنها نباشید. بنابراین ما شما را به حل آزمون تشخیص قاتل به چالش می کشیم. با انجام این تست هوش 2 دقیقه ای شما می توانید هم سرگرم شوید و هم قدرت مغز خود را محک بزنید.

آیا برای حل این معمای پلیسی آماده اید؟

بیایید شروع کنیم.

قاتل کیست؟

در آزمون تشخیص قاتل سناریو از این قرار است: مردی در رستوران خودش به قتل رسیده است. در صحنه جرم سه نفر مظنون وجود دارد، باغبان، مهماندار و سرآشپز. یکی از آنها صاحب رستوران را به کشته اند، اما کدام یک؟ این سوالی است که شما باید به آن پاسخ دهید.

اکنون ما شما به چالش می کشیم تا به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید چه کسی مرد را به کشته است؟ با این حال، پیشنهاد می کنیم قبل اینکه شروع کنید، لحظه ای مکس کرده و سعی کنید تا حد امکان حواس خود را جمع کنید. بعد با دقت تصویر را بررسی کرده و معما را حل کنید.

قاتل کیست؟

.

.

.

.

پاسخ آزمون تشخیص قاتل در پایین صفحه گذاشته شده است، اما تقلب نکنید و مستقیما به سمت جواب نروید.

.

.

.

.

بازی های فکری و معماها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل آنها به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد. شاید برخی ها فکر کنند حل کردن این معماها چیزی جز هدر دادن وقت نیست، اما تحقیقات ثابت کرده که روزانه حل کردن 2 یا 3 معما می تواند تاثیر عمیقی بر عملکرد مغز شما داشته باشد.

به هر حال، حالا وقت آن است تا پاسخ را برای شما فاش کنیم.

پاسخ آزمون تشخیص قاتل

این معمای پلیسی خیلی هم دشوار نیست، زیرا جواب آن واضح است. اگر دقت کرده باشید حتما تا حالا متوجه شده اید که سرآشپز صاحب رستوران را به قتل رسانده است. به وسیله جرم نگاه کنید: یک چاقوی آشپزی است. بنابراین پاسخ آزمون تشخیص قاتل، سرآشپز است.

قاتل صاحب رستوران

تست های هوش همواره یک راه عالی برای سرگرم شدن است. زیرا این تصاویر همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. حل کردن تست ها نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را نیز بهبود می بخشد.  مهم‌تر از همه، این‌گونه از تست ها ارتباطات بین سلول های چشم و مغز را تقویت می کنند، سرعت عملکرد ذهن و چشم را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص قاتل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 17

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان