جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
72 بازدید

آزمون شناسایی دلقک قاتل: اگر باهوشی در 7 ثانیه بگو کدام دلقک آدم کش است؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون شناسایی دلقک قاتل: اگر باهوشی در 7 ثانیه بگو کدام دلقک آدم کش است؟
خواندن 3 دقیقه
3.5
(21)

آزمون شناسایی دلقک قاتل: یک قاتل سریالی در حال فرار است و خودش را به شکل یک دلقک مبدل کرده است. آیا می توانید قاتل را قبل از اینکه خیلی دیر شود دستگیر کنید؟ بیایید مهارت های کارآگاهی شما را آزمایش کنیم.

تست های هوش و معمای های تصویری تمرینی عالی برای آزمایش توانایی های حل مسئله و مهارت های ذهنی شما هستند. این پازل ها اغلب دارای اشیا ها یا الگوهای مخفی هستند که در نگاه اول به سختی قابل تشخیص اند. این اقلام پنهان می تواند شامل هر جسم بی جان یا موجودات زنده ای مانند حیوانات و انسان ها باشد. در معمای امروز باید از مهارت های کارآگاهی خود کار بگیرید و مانند یک کارآگاه عمل کنید. حل این تست هوش می تواند چالش برانگیز باشد، پس آماده ای؟ بیایید شروع کنیم.

آزمون شناسایی دلقک قاتل

در تصویر آزمون شناسایی دلقک قاتل شما می توانید یک سیرک را ببینید که در آن 4 دلقک نمایش اجرا می کنند. اما مراقب باشید؛ فریب لباس های مضحک و حرکات اغراق آمیز آنها را نخورید. یکی از دلقک ها بسیار خطرناک است. یک قاتل زنجیره ای در میان دلقک ها پنهان شده است. آیا می توانید آدم کش را شناسایی کنید؟ شما فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا قاتل سریالی را پیدا و دستگیر کنید. پس لطفا حتی یک ثانیه را هم تلف نکنید.

کدام دلقک قاتل است

جواب آزمون شناسایی دلقک قاتل در پایین صفحه قرار دارد، زمانی که 7 ثانیه شما تمام شد به پایین بروید و پاسخ درست را ببینید.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب

آزمون شناسایی دلقک قاتل به همان اندازه که چالش برانگیز بود سرگرم کننده نیز بود. به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

قاتل سریالی دلقکی است که کلاه ندارد. چون او در کفشش یک چاقو مخفی کرده است. بنابراین او آدم کشی است که از دست پلیس ها فرار کرده است.

دلقک قاتل

 

داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع سوالات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد و این موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت های هوشی خود هستید، پیشنهاد می کنیم پازل ها و معماها را حل کنید. تست های هوش و معماها مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. یعنی با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی دلقک قاتل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 21

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان