جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
95 بازدید

آزمون تشخیص ربات: بین این 3 نفر ربات چه کسی است؟

آزمون تشخیص ربات: بین این 3 نفر ربات چه کسی است؟
خواندن 4 دقیقه
3.7
(111)

ضریب هوشی تان را با آزمون تشخیص ربات محک بزنید. شاید فکر کنید شناسایی ربات کار سختی است اما اگر کمی بیشتر و با دقت بیشتر به تصویر نگاه کنید، خیلی زود به جواب خواهید رسید. در این تصویر آزمون تشخیص ربات سه نفر دیده می‌شود که دو نفر آن مرد و بین آن‌ها یک زن نیز ایستاده است. شما باید بگوییم که بین این دو مرد که از قضا یکی ورزشکار حرفه‌ای به نظر می‌رسد و آن زن ورزشکار کدام یک ربات است؟

برای حل این تست هوش سعی کنید از قدرت تیزبینی و هوش فوق العاده‌تان استفاده کنید.

آزمون تشخیص ربات

آزمون تشخیص ربات

همانطور که در بالا ذکر کردیم، می‌خواهیم این بار با تمرکز بیشتر جزئیات تصویر را برایتان بازگو کنیم تا به پیدا کردن ربات کمکتان کنیم. به شرط این که تمام تمرکزتان را روی تصویر بگذارید و با خواندن هر جمله یک بار دقیق به تصویر نگاه کنید: مرد سمت چپ لباس آبی به تن دارد، مو و ریش‌هایش نیز قهوه‌ای است و یک هنزفری نیز روی گوش خود دارد.

زن وسط آن‌ها موهای قرمز با چشم‌های آبی زیبا دارد که به دوربین خیره است. لباس اسپورت آبی رنگ به تن داشته و دست به کمر ایستاده است. نفر بعدی مردی با موهای طلایی است که ست اسپورت آبی و صورتی با ترکیب طلایی به تن دارد. او همچنین یک عینک نیز روی چشمش دارد.

حالا شما باید بگویید که از این 3 نفر کدام یک ربات است. اگر بتوانید او را تشخیص دهید، آفرین دارید. زیرا سرنخ آنقدر کوچک است که محال است چشمتان به آن بیفتد.

معماها و بازی های فکری برای سنجش میزان هوش، دقت، بینایی و در نهایت آزمایش مغز طراحی شده اند. این بازی های سرگرم کننده به شما این امکان را می دهد تا خارج از چارچوب فکر کنید و در هر شرایط سخت روی پای خود بایستید. همچنین این معماها به صورت خواسته یا ناخواسته ذهن ما را به تفکر وا می دارند. در نهایت هم سرگرم می شوید و هم خلاقیت را به ذهن تان باز می گردانید. اکنون بیایید را شروع کنیم. آیا آماده اید؟

برای پیدا کردن آن تنها 5 ثانیه وقت دارید، پس از زمان تان به خوبی استفاده کنید.

5 ثانیه شما از حالا شروع شد!

آزمون تشخیص ربات

5

4

3

آیا موفق به حل آزمون تشخیص ربات شدید؟

از فواید تست هوش، تقویت حافظه فعال

تقویت حافظه فعال نه تنها عملکرد حافظه را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند مهارت های استنباتی و  استدلال از زبان را نیز تقویت کند. در واقع، بازی‌های فکری در مطالعات تحقیقاتی برای بررسی چگونگی ارتباط حافظه با زبان و دانش شی یا درک یک شخص از یک شی فیزیکی استفاده می‌شود. مهارت استنباتی و استدلال از زبان هر دو به عنوان معیارهای سنجش هوش مورد استفاده قرار می گیرند، به این معنی که عملکرد حافظه می‌تواند به رشد هوش کمک کند.

فعالیت‌هایی که شامل تقویت عملکرد حافظه می‌شوند عبارتند از:

  • جدول کلمات متقاطع
  • بازی های فکری و تست هوش
  • سودوکو

2

1

خوب زمان شما تمام شد!

پاسخ آزمون جذاب تشخیص ربات

اگر موفق به تشخیص و شناسایی ربات شده اید به شما تبریک می‌گوییم، شما از قدرت تیزبینی فوق العاده‌ای برخوردار هستید. اما اگر هنوز موفق به تشخیص آن نشده اید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

آزمون تشخیص ربات

بله ربات دختر درون تصویر است، اگر به گردن او نگاه کنید، یک نشانه خیلی ریز مانند یک خالکوبی کوچک روی گردن او است که ظاهرا مثل یک دکمه عمل می‌کند. او همان رباتی است که به دنبالش می‌گردید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این آزمون تشخیص ربات لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 111

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان