جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.5
(41)

این که محبوب قلب میلیون‌ها نفر در روز باشید و شب با فرزندانتان کودکی کنید می‌تواند چالش‌های خودش را داشته باشد اما در عین حال فوق العاده هم است. برخی از سلبریتی‌ها نه تنها در حرفه‌شان بی‌نظیر هستند بلکه با ایجاد تعادل در زندگی خصوصی شان نیز پدر بی‌نظیری به حساب می‌آیند. این پدرها علیرغم مشغله‌های زیادشان، برای این که با فرزندانشان وقت بگذرانند و به آن‌ها عشق بورزند، از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند. اگر می‌خواهید با بهترین پدرهای دنیای سلبریتی ها آشنا شوید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

بهترین پدرهای دنیای سلبریتی ها: دواین جانسون

بهترین پدرهای دنیای سلبریتی‌ها

این کشتی‌گیر و هنرپیشه بازنشسته برای دخترانش، سیمون، یاسمین لیا و تیانا، فوق العاده‌ترین پدر دنیا است. او اغلب با دخترانش وقت می‌گذراند. دختر بزرگش با ورود به دنیای دبلیو دبلیو ای راه او را دنبال کرده است و داوین نیز حامی سرسخت او است.

جیسون موموآ

بازیگر نقش اصلی آکوامن، پدر ناکوآ-وولف ماناکائواپو ناماکائها موموآ، لولا ایولانی موموآ و ناپدری زوئه کراویتز است. موموآ علیرغم مشغله‌‌های زیاد در دنیای بازیگری، می‌گوید که مربی فرزندانش است و به آن‌ها اسکیت برد روی سطح شیب دار را آموزش می‌دهد. او با فرزندانش از دیوارها بالا می‌روند، تاماهاوک پرتاب و تیر و کمان بازی می‌کنند. موموآ همیشه سعی دارد، بهترین پدر دنیا برای فرزندانش باشد.

جف گلدبلوم

جف گلدبلوم شاید یک روز از رفتن به باشگاه صرف نظر کند، اما هرگز و هیچ وقت خواباندن بچه‌هایش را آن هم درست راس ساعت 7 بعد از ظهر فراموش نمی‌کند. او 2 پسر به نام‌های چارلی اوشن و ریور جو دارد.

جان لیجند

این خواننده و بشردوست آمریکایی پدر دختر لونا و پسر مایلز است. او نه تنها دائماً عکس‌هایی از او که با بچه‌هایش در حال بازی کردن است، به اشتراک می‌گذارد، بلکه بدش نمی‌آید که آنها را به سر کار ببرند.

بهترین پدرهای دنیای سلبرتی ها: ریکی مارتین

بهترین پدرهای دنیای سلبریتی‌ها

پادشاه پاپ لاتین، ریکی مارتین صاحب 4 فرزند است. او یک دختر و 3 پسر دارد. همسرش یک بار در صحبت‌هایش گفت که وقتی پسرش از او پرسید که آیا از شکمت بیرون آمدم، به او گفته که در قلبش جا دارد و هنوز آنجا است. برای مارتین پدر بودن مقدم بر هر چیز دیگری است.

جرد پادالکی

پادالکی و همسرش 3 فرزند دارند. توماس فرزند بزرگ آن‌ها هشت سال، آستین هفت سال و دخترشان اودت فقط 3 سال دارد. پادالکی که در 15 سال گذشته مشغول بازی در سریال سوپرنچران “Supernatural” بود اما همچنان مراقب فرزندانش بوده و با آن‌ها وقت می‌گذراند. او حتی اگر مجبور باشد چند کار را با هم انجام دهد، باز هم از وقت گذراندن با فرزندانش دست نمی‌کشد.

رایان فیلیپ

با این که رایان فیلیپ و ریس ویترسپون سال‌ها است که از هم جدا شده‌اند اما او همچنان با دخترش آوا و پسرش دیکن وقت می‌گذراند. این زن و شوهر که حضانت فرزندانشان را به عهده دارند، تعطیلات را با هم می‌گذرانند و مراقبشان هستند.

ویل اسمیت

بهترین پدرهای دنیای سلبریتی‌ها

در حال حاضر فرزندان ویل اسمیت؛ تری، جیدن، و ویلو نیز با انتخاب مسیر حرفه‌ای پدرشان محبوبیت خاصی پیدا کرده و طرفداران زیادی دارند. اما این بدان معنا نیست که آن‌ها از شهرت و نام پدرشان استفاده می‌کنند بلکه با علاقه‌شان به بازیگری سعی می‌کنند، بهترین خودشان را بسازند. این بازیگر معتقد است که همه چیز به نمره خوب گرفتن نیست و او همه تلاشش را می‌کند که فرزندانش در حرفه‌شان موفق شوند.

جنسن اکلس

این بازیگر 42 ساله دارای 3 فرزند به نام‌های جاستیس جی آکلز، زپلین برام آکلز و ارو رودز آکلز است. او برای تربیت و پرورش بچه‌هایش وقت می‌گذارد، در کارهای خانه با آن‌ها همراه می‌شود و البته مانند هر پدری دیگر با آن‌ها بازی می‌کند و آواز می‌خواند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 41

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان