جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
76 بازدید

آزمون شناسایی مرد تصویر: باید خیلی تیزبین باشید که بتوانید در 7 ثانیه تنها مرد تصویر را تشخیص دهید!

آزمون شناسایی مرد تصویر: باید خیلی تیزبین باشید که بتوانید در 7 ثانیه تنها مرد تصویر را تشخیص دهید!
خواندن 3 دقیقه
3.6
(360)

شاید فکر کنید آزمون شناسایی مرد تصویر پیچیده است اما آنقدر که فکر می‌کنید سخت نیست، بیایید امتحان کنیم که آیا می‌توانید از عهده حل آن بر بیایید یا خیر؟! تست هوش بهترین روش برای سنجش ضریب هوشی شما است، بنابراین اگر می‌خواهید خودتان را محک بزنید حتما به حل آزمون شناسایی مرد تصویر بپردازید.

آزمون شناسایی مرد تصویر

آزمون شناسایی مرد تصویر

 

بیایید به تصویر نگاه کنیم، در این تصویر سه زن دیده می‌شوند که در صف ایستاده اند تا پول خریدهایشان را بپردازند. هرچند ظاهرا همه چیز سرجای خودش قرار دارد و هیچ چیز در عکس غیر معمول نیست، اما یکی از این سه سن، مرد است. به نظر شما آیا می‌توانید مرد داخل تصویر را تشخیص دهید؟

از سمت چپ زن با یک پیراهن سفید و قرمز و موهای نارنجی آخرین نفری است در صف ایستاده. نفر بعدی یک دختر با موهای صورتی و تیشرت آبی ایستاده که شلوار خردلی به پا دارد. نفر اول داخل صف نیست یک خانم مو قهوه‌ای با پیراهن قرمز است. حالا باید مرد داخل تصویر را تشخیص دهید؟ آیا تا کنون متوجه سرنخ داخل تصویر شده اید؟ فراموش نکنید برای حل این آزمون شما 7 ثانیه زمان دارید! بهتر است از حالا تایمرتان را روشن کنید و به جستجوی مرد، همه تصویر را با دقت بالا مشاهده کنید.

7 ثانیه شما از حالا شروع شد!

.

.

.

.

برای حل آزمون شناسایی مرد تصویر عجله کنید!

آزمون شناسایی مرد تصویر

.

.

سرنخ تصویر

برای شناسایی تنها مرد داخل تصویر باید به دقت جزء به جزء تصویر را از نظر بگذارنید. اگر دقت کنید می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید کافی است به سرتا پای هر سه زن نگاه کنید. ظاهر یک مرد را در ذهنتان مجسم کنید و به دنبال شباهت های معمول به چهره و بدن زنان داخل تصویر چشم بچرخانید، حتما موفق می‌شوید.

.

دقت کنید زمان شما رو به پایان است

 

.

.

آزمون شناسایی مرد تصویر

.

وقت شما به پایان رسید!

پاسخ آزمون

همانطور که گفتیم، زمان شما به پایان رسیده، اگر موفق به یافتن مرد داخل تصویر شده اید به شما تبریک می‌گوییم اما اگر هنوز به دنبال او می‌گردید، بهتر است ما هم کمی به شما کمک کنیم.

همانطور که در سرنخ تصویر به شما گفتیم، باید به ظاهر یک مرد دقت کنید و شباهت آن را در تصویر پیدا کنید، اگر به فرد وسط دو زن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که او یک زن است. نه تنها ساق دست هایش مو دارد، بلکه روی فک او نیز مو دارد که نشان می‌دهد او همان مردی است که ما در آزمون شناسایی مرد تصویر باید پیدایش می‌کردیم. بنابراین فرد وسط دو زن در صف، تنها مرد داخل تصویر است.

آزمون شناسایی مرد تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص اشتباهات اتاق گیم لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 360

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان