جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
2.3
(8)

اگر به دنبال دمنوش آرامبخش و نشاط آور هستید می‌توانید خودتان را به نوشیدن یک لیوان دمنوش به دعوت کنید. طرز تهیه دمنوش به آسان است. این دمنوش یک نوشیدنی خوش عطر و طعم و پر از خواص بی نظیر برای سلامتی شما است. چای به باعث ایجاد آرامش شما می‌شود. کافی است بعد از یک روز پرمشغله یک لیوان دمنوش به بنوشید. بیایید با هم این چای پرخاصیت را آماده کنیم.

طرز تهیه دمنوش به

طرز تهیه دمنوش به

مواد لازم:

نکته: این مواد برای یک نفر کافی است. اما برای 2 یا 3 نفر مواد را نیز 2 یا 3 برابر افزایش دهید.

به خشک 2 قاشق چایخوری

چای سیاه 1 قاشق چایخوری یا چای کیسه ای 2 عدد

گل محمدی 1 غنچه

آب داغ 4 لیوان

دستورالعمل:

برای “دمنوش به” ابتدا باید میوه به را خشک کنید. این زیر طرز خشک کردن آن را به شما آموزش می‌دهیم.

خشک کردن به برای تهیه دمنوش به:

طرز تهیه دمنوش به

  • برای تهیه دمنوش به، یک عدد به را بشویید و به صورت تکه‌های ضخیم رنده کنید. دقت کنید نباید پوست به را جدا کنید زیرا پوست این میوه نیز مغذی است.
  • بعد به رنده شده را روی سینی بچینید و بگذارید سه تا چهار روز در هوای آزاد خشک شوند. اما اگر می‌خواهید آن‌ها را زودتر خشک کنید، از فر استفاده کنید.
  • همچنین می‌توانید تابه‌ای را روی حرارت متوسط قرار دهید و به‌ها را سرخ کنید. به اندازه ای گرم کنید که آب آن ها تبخیر شود.
  • در آخر به‌های خشک را داخل یک شیشته بریزید و هنگام تهیه دمنوش از آن استفاده کنید.

تهیه چای به

حالا برای تهیه دمنوش مطابق دستورالعمل زیر عمل کنید:

  • ابتدا آب را بجوشانید، سپس داخل آب جوش چای سیاه، به خشک و یک غنچه گل محمدی بریزید. 10 دقیقه صبر کنید تا دمنوش شما دم بکشد و آماده شود.
  • برای سرو چای دمنوش به، چند برش از به را خرد کرده و داخل فنجانتان بریزید. سپس روی به چای دم کشیده را بریزید و بنوشید. نوش جان!

فواید دمنوش به و چای سیاه:

طرز تهیه دمنوش به

سرشار از مواد مغذی: به کم کالری است. این میوه سرشار از ویتامین C، مس، آهن، پتاسیم و فیبر غذایی است.

سرشار از آنتی اکسیدان: به منبع غنی آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان‌های موجود در این میوه باعث کاهش التهاب می‌شود. همانطور که می‌دانید آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند از بدن شما در برابر بیماری‌های مزمن محافظت کنند.

مناسب برای سیستم ایمنی: به حاوی مقدار زیادی ویتامین C است. این ویتامین نیز به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.

کاهش کلسترول LDL: یکی از فواید چای سیاه کاهش کلسترول LDL است.

فشار خون را کاهش می دهد: نوشیدن منظم چای سیاه می‌تواند به تعادل فشار خون کمک کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان