جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.7
(7)

اکثر افراد چاق به دنبال این هستند که لاغرتر دیده شوند. هرچند افراد با اضافه وزن می‌توانند لباس با سایز بزرگ را به راحتی در بازار و فروشگاه‌ها پیدا کنند اما دوست دارند متناسب‌تر به نظر برسند. هرچند پوشیدن لباس‌های بزرگ راحت است اما به میزانی که از لباس‌های گشاد و بزرگ استفاده شود، به همان اندازه افراد چاق تر دیده می شود. اگر همچنان می‌خواهید لاغرتر دیده شوید و می‌خواهید بدانید چه لباس‌هایی لاغر نشان می‌دهند این 9 نکته به شما کمک خواهند کرد.

لباسی‌هایی با خطوط عمودی انتخاب کنید

خطوط عمودی می‌توانند به کشیده تر و باریک دیده شدن اندام شما کمک کند. به دنبال تاپ، ژاکت و لباس با طرح راه راه عمودی باشید یا سعی کنید از یک گردنبند یا روسری بلند برای ایجاد خطوط عمودی روی لباس خود استفاده کنید.

چه لباس‌هایی لاغر نشان می‌دهند

لباس فیت بپوشید

لباس‌های فیت و برش‌دار به نشان دادن منحنی‌های طبیعی بدن شما کمک می‌کند و شما را لاغرتر نشان می‌دهد. از پوشیدن لباس‌های گشاد خودداری کنید زیرا اندام شما را بزرگتر نشان دهد.

رنگ‌های تیره تر بپوشید

رنگ‌های تیره فرد را لاغرتر جلوه می‌دهد. همچنین این رنگ‌ها می‌‌توانند به پنهان کردن نواحی دارای اضافه وزن کمک کنند. پس سعی کنید بیشتر مشکی، آبی سرمه ای یا خاکستری تیره بپوشید.

از کمربند استفاده کنید

با کمربند می‌توانید توهم کوچکتر شدن کمر را ایجاد کنید. با لباس یا بلوز و شلوار کمربند استفاده کنید.

چه لباس‌هایی لاغر نشان می‌دهند

لباس زیر مناسب بپوشید

لباس زیر مناسب استفاده کنید. لباس زیر با کیفیت که اندازه شما بوده و باعث ایجاد برآمدگی نشود و بدن به خصوص پشت ما را صاف نشان دهد، بهترین انتخاب است.

لباس لایه لایه بپوشید

لایه بندی لباس یک راه عالی برای ایجاد توهم لاغری است. به عنوان مثال، سعی کنید یک پیراهن با کت و شلوار بپوشید یا روی پیراهن ژاکت کش باف بپوشید. هر دوی این گزینه‌ها به لاغرتر دیده شدن شما کمک می‌کنند.

از پوشیدن لباس با راه راه‌های افقی اجتناب کنید

راه راه‌های افقی می‌تواند شما را پهن تر و چاق تر نشان دهد، بنابراین راه راه‌های عمودی یا الگوها و طرح‌های دیگر را امتحان کنید.

چه لباس‌هایی لاغر نشان می‌دهند

کفش پاشنه دار بپوشید

کفش‌های پاشنه بلند می‌توانند به کشیده تر دیده شدن پاها و لاغرتر نشان دادن شما کمک کنند. اگر با کفش‌های پاشنه دار، احساس ناراحتی می‌کنید، پوشیدن یک جفت کفش لژدار یا پلتفرم را امتحان کنید.

شلوار با فاق بلند انتخاب کنید

شلوار جین با فاق بلند و جذب به خصوص در رنگ های تیره و مشکی انتخاب خوبی است. فاق بلند شلوار باعث می شود پاهای شما کشیده تر و بلندتر به نظر برسد، به خصوص زمانی که آن را با بلوز یا تی شرت ست کنید، جذابیت شما دو چندان می شود.

از لوازم جانبی برای برداشتن توجه از قسمت میانی بدن استفاده کنید

یک گردنبند، گوشواره‌های پررنگ، پر زرق و برق و بلند یا یک روسری می‌تواند توجه را از قسمت میانی بدن شما دور کرده و شما را لاغرتر نشان دهد.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان