جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
20 بازدید

تست بینایی گربه های متفاوت: آیا می توانید در 6 ثانیه 3 گربه متفاوت را پیدا کنید؟

تست بینایی گربه های متفاوت: آیا می توانید در 6 ثانیه 3 گربه متفاوت را پیدا کنید؟
خواندن 4 دقیقه
3.3
(47)

تست بینایی گربه های متفاوت چالشی عالی برای آزمایش مهارت‌های بینایی شماست. آیا می خواهید بدانید که قدرت بینایی شما چقدر قوی است؟ پس در طول 6 ثانیه یا کمتر همه گربه های متفاوت در این تصویر را پیدا کنید. این پازل بینایی یک راه سریع و آسان برای آزمایش اینکه چقدر جزئیات گرا هستید است.

با انجام تست بینایی گربه های متفاوت سه شنبه تکرار نشدنی خود را جذاب تر کنید. پازل ها و تست های بینایی معمولا بازی های هستند که حل ان‌ها نیاز به خلاقیت و مهارت های بینایی دارد و نه معادلات ریاضی. مهم‌تر از همه، این تست ها ارتباطات بین سلول های مغزی را تقویت می‌کنند، سرعت ذهن را بهبود می‌بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. حرف بس است، حالا وارد عمل شوید و گربه های متفاوت را در این آزمون بینایی پیدا کنید.

تست بینایی گربه های متفاوت

تست بینایی گربه های متفاوت

تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، تعداد زیادی گربه را می نماید. همه گربه ها با خوشحالی مشغول بازی هستند. اما آیا متوجه چیزی شدید؟ همانطور که از عنوان پیداست، سه گربه متفاوت در این تصویر وجود دارد و شما باید همه آن‌ها را در 6 ثانیه پیدا کنید. افرادی که مهارت های بینایی عالی دارند می توانند تمام گربه ها را در محدوده زمانی مشخص کنند.

با دقت به تصویر نگاه کنید و سعی کنید هر سه گربه متفاوت را شناسایی کنید.

.

.

پیدا کردن سه گربه متفاوت یک چالش سخت است، اما افراد تیزبین قادر خواهند بود در کوتاه ترین زمان آن‌ها را تشخیص دهند.

.

.

آیا گربه های متفاوت را پیدا کردید؟

.

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

عجله کنید

.

.

زمان به پایان رسیده است. آیا موفق شدید هر 3 گربه متفاوت را در طول 6 ثانیه تشخیص دهید؟ ما معتقدیم که بسیاری از شما ممکن است گربه ها را تا به حال دیده باشید، در حالی که برخی هنوز در حال جستجو هستند.

کنجکاو هستید بدانید این سه گربه کجا هستند؟ راه حل زیر را بررسی کنید.

جواب تست بینایی

پاسخ تست بینایی گربه های متفاوت: سه گربه بدون دم در تصویر زیر برای شما مشخص کرده ایم:

تست بینایی گربه های متفاوت

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی گربه های متفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

زندگی امروزی، راه هر گونه فعالیت بیشتر مغز را گرفته است. قدرت تمرکز و جزئی نگری را به شدت کاهش داده است. همین موضوع باعث می شود که اشتباهات در کارها افزایش پیدا کند. تست ها، معماهای تصویری و … هر یک می توانند در گذر زمان سبب افزایش فعالیت مغز و در نهایت رشد تمرکز و جزئی نگری در شما شود. خبرنامه با درک این مسئله، علاوه بر فراهم نمودن زمینه ای برای سرگرمی تلاش دارد تا در زمینه افزایش قدرت تمرکز در مخاطبان خود تلاش کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 47

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان