جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
72 بازدید

چه فکر می کنید آیا شناسایی معشوق دختر در طول 9 ثانیه می تواند کار ساده ای باشد؟

چه فکر می کنید آیا شناسایی معشوق دختر در طول 9 ثانیه می تواند کار ساده ای باشد؟
خواندن 4 دقیقه
3.8
(104)

شناسایی معشوق دختر در بازی فکری امروز چالشی است که باید در طول 9 ثانیه به آن پاسخ دهید. برای تشخیص شناسایی معشوق دختر داخل تصویر باید با تمرکز بالا به عکس نگاه کنید و از قدرت ذهنی و ضریب هوشی بالای تان استفاده کنید.

شناسایی معشوق دختر

شناسایی معشوق دختر

بازی های فکری هرچقدر ساده یا سخت نیاز به تجزیه و تحلیل دارند. سعی کنید از مهارت های استدلال تحلیلی و منطقی تان استفاده کرده و به جواب دست پیدا کنید. ما نیز امروز در این بازی فکری می خواهیم ذهن شما را به چالش بکشیم. به تصویر دقت کنید و سرنخ ها را دنبال کنید.

9 ثانیه فرصت دارید تا بگویید چه کسی معشوق دختر است؟

9

8

7

سرنخ تصویر برای شناسایی معشوق دختر

همانطور که گفتیم در تصویر بالا باید مشخص کنید که معشوق دختر کیست. در معمای امروز یک نفر از بین این سه مرد عاشق تنها دختر داخل تصویر هستند. دختر نیز عاشق آن مرد است.

هر سه مرد پشت سر هم روی صندلی های کنار میز نشسته اند، اما چه کسی معشوق دختر است؟ با دقت به تصویر و افراد حاضر در آن نگاه کنید.

6

عجله کنید!

شناسایی معشوق دختر

5

4

3

2

1

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ بازی فکری

اگر توانسته اید موفق به شناسایی معشوق دختر شوید، به شما تبریک می گوییم شما نه تنها از قدرت بینایی فوق العاده ای برخوردار هستید بلکه ضریب هوشی بالایی نیز دارید.

اگر با دقت به لباس سه پسری که روی چهارپایه ها نشسته اند نگاه کنید، می توانید فردی را که عاشق دختر است شناسایی کنید. مردی که در سمت راست تصویر نشسته است معشوق دختر است زیرا همان سنجاقی را روی سینه کتش دارد که دختر از آن یک دستبند روی دستش دارد.

شناسایی معشوق دختر

بنابراین، پاسخ به این بازی فکری این است که معشوقه دختر مردی است که یک سنجاق گل روی کتش دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست شخصیت دانش آموز مردود لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 104

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان