جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
188 بازدید

آزمون تشخیص دزد پنگوئن: اگر باهوشی بگو دزد پنگوئن کیست؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون تشخیص دزد پنگوئن: اگر باهوشی بگو دزد پنگوئن کیست؟
خواندن 3 دقیقه
3.7
(39)

آزمون تشخیص دزد پنگوئن: آیا می توانید دزد پنگوئن را شناسایی کنید؟ تصویر سه فرد را نشان می دهد که ظاهرا در یک باغ وحش هستند. همه چیز طبیعی به نظر می رسد، اما چنین نیست. یکی از افراد موجود در تصویر پنگوئنی را دزدیده است. اکنون ما از شما می خواهیم تا دزد پنگوئن را تشخیص دهید.

آزمون تشخیص دزد پنگوئن سطح هوش شما را بر اساس تصمیمی که هنگام بررسی مسئله می گیرید آشکار می سازد. در واقع این تست راهی سرگرم کننده برای شناخت ضریب هوشی شماست. در حین حل این گونه تست ها و معماها باید مسئله را با دقت بررسی و با استفاده از مهارت های منطقی به پاسخ برسید. این نوع تست ها از معماهای معمولی جذاب­تر هستند، زیرا این بازی های سرگرم کننده با تفکر و خلاقیت حل می شوند. در آزمون تشخیص دزد پنگوئن برای رسیدن به جواب باید کمی متفاوت­تر از معمول فکر کنید. زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود. به هر حال، آیا آماده اید هوش خود را محک بزنید؟

آزمون تشخیص دزد پنگوئن

آزمون تشخیص دزد پنگوئن

تصویر بالا سه شخص را می نماید. ادعا شده است یکی از این افراد پنگوئنی را دزدیده است. چالش این است تا تشخیص دهید چه کسی دزد پنگوئن است! کارشناسان می گویند حل این گونه معماها می تواند به افزایش و بهبود قدرت مغز شما کمک کند.خوب به هر حال، با پیدا کردن مغز و هوش خود را بیازمایید.

پیشنهاد می کنیم عکس آزمون تشخیص دزد پنگوئن را با دقت ببرسی کنید، چون جواب جلوی چشمان شما قرار دارد. اما نگران نباشید، برای دیدن پاسخ درست به آخر مطلب بروید.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های سرگرم کننده و معماهای چون آزمون تشخیص دزد پنگوئن را حل کنید.

جواب آزمون

اگر موفق شدید آزمون تشخیص دزد پنگوئن را حل کنید به شما تبریک می گوییم. شما واقعا از هوش بالایی برخوردارید. خوب به هر حال، اگر تا هنوز به دنبال جواب هستید، به تصویر زیر نگاه کنید:

جواب آزمون تشخیص دزد پنگوئن

پاسخ آزمون تشخیص دزد پنگوئن فردی است که یک ماهی مرده در پیراهنش وجود دارد. او ماهی مرده را برای غذا دادن به پنگوئن نگاه داشته است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از آمون تشخیص دزد پنگوئن لذت برده باشید. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 39

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان