جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
48 بازدید

تست هوش شناسایی اشتباه تصویر: 11 ثانیه فرصت دارید تا اشتباه تصویر را پیدا کنید!

تست هوش شناسایی اشتباه تصویر: 11 ثانیه فرصت دارید تا اشتباه تصویر را پیدا کنید!
خواندن 5 دقیقه
4.4
(14)

تست هوش شناسایی اشتباه تصویر در درون متن یک کتاب نیست یا حتی در فضای محیط بیرون یا داخل اتاق، بلکه در مورد کمپیوتری است که هر روز با آن سر و کار دارید. به همین دلیل خیلی زود می توانید جواب تست هوش شناسایی اشتباه تصویر را در طول 11 ثانیه پیدا کنید.

این پازل به فکر زیاد نیاز ندارد. کافی است کمی حافظه خود را به کار بگیرید و به تصویر نگاه کنید. همانطور که از تصویر پیدا است شما باید اشتباه را از روی صفحه کلید یا کیبورد کمپیوتر پیدا کنید پس می تواند خیلی آسان باشد. محیط جستجوی شما برای اشتباه تصویر خیلی کوچک است و 11 ثانیه برای پیدا کردن جواب می تواند زمان خیلی زیادی باشد.

تست هوش شناسایی اشتباه تصویر

تست هوش شناسایی اشتباه تصویر

برای حل این تست هوش، به تیزبینی و قدرت حافظه خود تکیه کنید.

آیا می توانید تست هوش شناسایی اشتباه تصویر را حل کنید؟ ما نیز مطمئنیم که این کار را خواهید کرد!

باید تا کنون فهمیده باشید که بازی های فکری به روش تفکر غیر متعارف نیاز دارند. برای حل چنین بازی هایی باید خلاقانه فکر کنید، به حافظه خود فشار بیاورید و به پاسخ برسید و هیچ راه دیگری برای حل آن وجود ندارد. درست مثل نامش حل بازی فکری دشوار است اما نه آن قدر که از رسیدن به جواب ناامید شوید.

خوب بیایید شروع کنیم، 11 ثانیه شما شروع شد!

.

.

.

عجله کنید و تست هوش شناسایی اشتباه تصویر را حل کنید!

تست هوش شناسایی اشتباه تصویر

یک پازل یا تست هوش مبتنی بر منطق افراد حل می شود. به حل مسائل از دید متفاوت کمک می کند و قدرت ذهنی و مهارت بینایی شما را تقویت می کنند، که در نتیجه برای حل هر مسئله ای با استدلال بیشتر، تصمیم درست تری خواهید گرفت.

داریم به ثانیه های آخر می رسیم!

تیک

تاک

تست هوش خود را محک بزنید

تست‌های IQ اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کند. این تست ها و بازی های فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

تیک

خوب زمان شما به پایان رسید!

این تصویر مربوط به کیبورد یک دسکتاپ است. همه کیبورد را از نظر بگذارنید تا اشتباه آن را پیدا کنید. آیا دکمه های کیبورد اشتباه چیده شده؟ یا حروف به شکل اشتباهی نوشته شده اند؟ کدام یک اشتباه تصویر است؟ اگر موفق به یافتن پاسخ شده اید، به شما تبریک می گوییم حافظه خوبی در حفظ جزئیات دارید. اما اگر هنوز نتوانسته اید تست هوش را حل کنید ناراحت نباشید، پاسخ این پایین به اشتراک گذاشته شده است.

پاسخ تست هوش شناسایی اشتباه تصویر

به تصویر زیر نگاه کنید!

حل تست هوش شناسایی اشتباه تصویر

شاید ابتدا بگویید اشتباه تصویر صفحه کلید اعدادی است که مثل یک ماشین حساب کوچک کنار کیبورد قرار دارد. اما نه اشتباه تصویر روی اعداد ردیف بالایی است که کنار عدد 8 به جای 9 باز هم یک عدد 8 چاپ شده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست هوش شناسایی اشتباه تصویر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آیا می دانید؟

خستگی ذهنی و روحی را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و تست های مانند تست هوش شناسایی اشتباه تصویر را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان