جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

تست بینایی اسب شطرنج: در 6 ثانیه اسب را پیدا کنید!

تست بینایی اسب شطرنج: در 6 ثانیه اسب را پیدا کنید!
خواندن 4 دقیقه
3.2
(28)

تست بینایی اسب شطرنج؛ آیا می توانید اسب شطرنج را در طول 6 ثانیه پیدا کنید؟ زیرا ادعا شده است فقط افراد با چشمانی به تیزبینی چشم عقاب می توانند اسب شطرنج را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنند. شما چطور؟ با انجام این تست بینایی ثابت سازید که چشمان تیزبینی دارید.

تست ها و چالش های بینایی تصاویر پیچیده ای هستند که مهارت، دقت و توجه چشمان شما را محک می زنند. کارشناسان می گویند شما می توانید با انجام چالش های مانند تست بینایی اسب شطرنج، قدرت و مهارت چشمان خود را بهبود ببخشید. همچنین این تصاویر راهی عالی برای سرگرم شدن و بدر کردن خستگی محسوب می شوند. بنابراین امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه تست بینایی اسب شطرنج را برای شما عزیزان آماده کرده است که در آن شما باید در طول 6 ثانیه اسب را پیدا کنید.

تست بینایی اسب شطرنج

اسب کجاست؟

تصویر بالا یک عکس گیج کننده است که تعداد زیاد و غیر قابل شمارش از قلعه های شطرنج را نشان می دهد. اما این تنها چیزی نیست که در تست بینایی اسب شطرنج وجود دارد. جایی در عکس، یک اسب شطرنج به خوبی استتار شده است. اکنون ما چشمان شما را به چالش می کشیم تا در طول 6 ثانیه اسب شطرنج را در تصویر پیدا کنید. پیشنهاد می کنیم تصویر را سریع اما با دقت بررسی کنید، زیرا جواب دقیقا جلوی چشمان شما قرار دارد.

زمان شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

تست هوش

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

.

6 ثانیه شما تمام شد، اگر موفق شدید اسب شطرنج را پیدا کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، جواب را در بخش زیر جستوجو کنید.

جواب تست بینایی

توهمات نوری خصوصا از نوع تست های بینایی، بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. برای دیدن جواب تست بینایی اسب شطرنج به تصویر زیر نگاه کنید:

اسب شطرنج

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی اسب شطرنج لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

آیا می دانید؟

خستگی ذهنی و روحی را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و تست های چون تست بینایی اسب شطرنج  را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 28

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری کمپ ترک اعتیاد تهران میز جلو مبلی مدرن خرید بهترین کف کاذب نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی اسباب بازی ارزان تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم مراکز تعمیر گیربکس وی آر اف - VRF داشبورد هوش تجاری کسب و کار تجارتخانه آراد برندینگ قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان